Ανακοινώσεις παρατάξεων

ΑΣΕ: ΤΡΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 1. Βίντεο – Τοποθέτηση της ΔΑΣ στο Γεν. Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ για την κατάπτυστη στάση της ΔΑΚΕ στην ΕΛΜΕ Λασιθίου /// 2. Να διορθωθούν άμεσα τα λάθη στους προσωρινούς πίνακες του ΑΣΕΠ 28_7_2023 – Να σημειώσουμε ότι δεν τα διόρθωσαν στους μόνιμους πίνακες που βγήκαν τώρα! /// 3. ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ: Να σταματήσουν να παίζουν με τις αντοχές και τα όνειρα των παιδιών!

ΑΣΕ ΤΡΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: 1. Βίντεο – Τοποθέτηση της ΔΑΣ στο Γεν. Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ για την κατάπτυστη στάση της ΔΑΚΕ στην ΕΛΜΕ Λασιθίου /// 2. Να διορθωθούν άμεσα τα λάθη στους προσωρινούς πίνακες του ΑΣΕΠ 28_7_2023 – Να σημειώσουμε ότι δεν τα διόρθωσαν στους μόνιμους πίνακες που βγήκαν τώρα! /// 3. ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ: Να σταματήσουν να παίζουν με τις αντοχές και τα όνειρα των παιδιών!

1. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν είμαστε εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας!https://youtu.be/en8ESsOJJys

Πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε στην ΕΛΜΕ Λασιθίου όπου οι δυνάμεις της ΔΑΚΕ (παράταξη που πρόσκειται στη ΝΔ) εμποδίζουν και καταγγέλλουν το δικαίωμα που ξεκάθαρα έχουν οι συμβασιούχοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να εκλέγονται στα συνδικαλιστικά τους όργανα.

Είναι πιο ξεκάθαρο από ποτέ ότι αυτές οι δυνάμεις δεν μπορούν να εγγυηθούν κανέναν αγώνα και την κατάλληλη στιγμή θα πράξουν όπως στο παρελθόν, θα τραβήξουν το χαλί κάτω από τα πόδια μας. Δεν αξίζουν καμία εμπιστοσύνη.

Είναι αστείο ακόμη και να γίνεται λόγος για το αν θα πρέπει να εκπροσωπούνται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί τη στιγμή που αποτελούν το 1/3 του εκπαιδευτικού δυναμικού, με 58.000 φετινές προσλήψεις ρεκόρ!

Οι αντιλήψεις και οι πολιτικές αυτές μας πάνε πίσω συνολικά ως κλάδο, οδηγούν στην απογοήτευση, δεν έχουν θέση μέσα στα σωματεία μας. Η φετινή πείρα δείχνει ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά! Μέσα απο τις συλλογικές διαδικασίες των σωματείων μας, των συνεδρίων στις Ομοσπονδίες, θα καταδικάσουμε αυτές τις φωνές ακόμη πιο θαρρετά!

Οι εχθροί των αναπληρωτών εκπαιδευτικών δεν έχουν θέση πουθενά!

  1. Να διορθωθούν άμεσα τα λάθη στους προσωρινούς πίνακες του ΑΣΕΠ! Να παρέμβει άμεσα το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  — Να σημειώσουμε ότι δεν τα διόρθωσαν στους μόνιμους πίνακες που βγήκαν φέτος κι άφησαν κόσμο απέξω! Έλεος!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Την Τρίτη, 25/7/2023, εκδόθηκαν οι Προσωρινοί πίνακες του ΑΣΕΠ της προκήρυξης 1ΓΕ/2023 με βάση τους οποίους θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών για την σχολική χρονιά 2023 – 2024. Σε λίγες μέρες αναμένονται και τα αποτελέσματα της προκήρυξης 2ΓΕ/2023.

Για μια ακόμα χρονιά, δυστυχώς, με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αρκετοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες είδαν  να βρίσκονται σε διαφορετική θέση από αυτή που υπολόγισαν εξαιτίας των λαθών του συστήματος που για διάφορους λόγους δεν προσμέτρησε μια σειρά μοριοδοτούμενα κριτήρια.  Υπάρχουν, επίσης, περιπτώσεις εκπαιδευτικών που βρέθηκαν στις καταστάσεις των απορριπτέων χωρίς προφανή λόγο!

Είναι γνωστό ότι όλες και όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν ένσταση. Το πρόβλημα είναι πως οι ενστάσεις εξετάζονται μετά από πολλούς μήνες, οι οριστικοί πίνακες θα εκδοθούν σχεδόν σε ένα χρόνο, και για όλο αυτό το διάστημα αποκλείονται ακόμα και από το δικαίωμα πρόσληψης ως αναπληρωτές. Πρόκειται για μια ακόμα στρέβλωση του νόμου 4598/19, μαζί με την εισαγωγή του ατελείωτου κυνηγητού προσόντων και πιστοποιήσεων για μια θέση εργασίας.

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας, το ΑΣΕΠ και την ίδια την κυβέρνηση να πάρουν άμεσα  μέτρα προκειμένου, με ενιαίο τρόπο, να λυθούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει, να δώσουν εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να διευκολύνουν την αντιμετώπισή τους και να επανακοινοποιήσουν τους πίνακες με διόρθωση λαθών. Κάτι τέτοιο έχει γίνει άλλωστε και στο παρελθόν.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν αντίστοιχο πρόβλημα να απευθυνθούν στα σωματεία τους. Καλούμε επίσης το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να προχωρήσει σε άμεση παρέμβαση προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ώστε να αντιμετωπιστούν ενιαία όλες οι περιπτώσεις των συναδέλφων (ορισμένες έχουν φτάσει ήδη στην Ομοσπονδία) και να διορθωθούν τα λάθη στους πίνακες του ΑΣΕΠ.

Αθήνα, 27-7-2023

  1. Να σταματήσουν να παίζουν με τις αντοχές και τα όνειρα των παιδιών!

Δεν έφτανε που για μια ακόμα χρονιά οι λαϊκές οικογένειες μάτωσαν οικονομικά για να μπορέσουν να καλύψουν το κόστος των φροντιστηριακών μαθημάτων ώστε να προετοιμαστούν οι μαθητές για τις Πανελλαδικές εξετάσεις με το όνειρο να μπουν στη σχολή επιλογής τους! Δεν έφτανε που φέτος οι υποψήφιοι μαθητές βρέθηκαν εκτεθειμένοι σε συνθήκες καύσωνα, αφού το «πράσινο» και «ψηφιακό» σχολείο στο οποίο ομονοούν Ε.Ε. – ΣΕΒ και κυβερνήσεις όλων των τελευταίων ετών, δεν έχει στις προτεραιότητές του την εξασφάλιση σύγχρονων και ανθρώπινων κλιματικών συνθηκών στις αίθουσες! Ήρθε να ολοκληρώσει την άθλια αυτή εικόνα και η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του Υπουργείου, με ένα δεκασέλιδο ιδιαίτερα απαιτητικών θεμάτων στη Φυσική, να κόψει τα πόδια των μαθητών μας!

Είναι ντροπή να παίζουν με τις αντοχές και τα όνειρα των παιδιών!

Τι να πρωτοπεί κανείς! Ότι ακόμα και συνάδελφοι με μεγάλη εμπειρία χρειάστηκαν χρόνο συγκρίσιμο με αυτόν που δίνεται στα παιδιά στις εξετάσεις για να λύσουν τα θέματα, πόσο μάλλον οι μαθητές που θα χρειάζονταν κανένα τετράωρο για να μπορέσουν να σταθούν αξιοπρεπώς; Ότι βάζοντας τόσο απαιτητικά θέματα, ουσιαστικά χωρίς διαβάθμιση, είναι πιθανό ένας μαθητής που έχει κάνει μια στοιχειώδη προετοιμασία, να καταρρεύσει ψυχολογικά και να τα παρατήσει, ενώ έχει γνώσεις; Να σταθούμε στο δισέλιδο(!) 4ο θέμα στο οποίο «στρίμωξαν» μηχανικό ταλαντωτή, ηλεκτρομαγνητική επαγωγή, δυναμικό ηλεκτρισμό και μαγνητισμό, δημιουργώντας για ακόμα μια φορά ένα υποθετικό φυσικό σύστημα που δεν το συναντάς στην φύση, αλλά και ως τεχνολογικό «επίτευγμα» να μας πουν πού χρησιμοποιείται;;!!

Το μόνο που καταφέρνουν είναι η Φυσική επιστήμη να γίνει απωθητική και να εγγραφεί στις συνειδήσεις των παιδιών ως ένα αποσπασμένο από την φυσική και κοινωνική πραγματικότητα στείρο μάθημα, ένα πέλαγος από αφηρημένα νοητικά σχήματα να ταλαιπωρούν τους δύσμοιρους μαθητές!

Δεν έφτανε λοιπόν το χρηματιστήριο ενέργειας που στενάζει την τσέπη των λαϊκών νοικοκυριών, τώρα έχουμε και τα θέματα των εξετάσεων να παίζουν με το «χρηματιστήριο» – ασανσέρ της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, παίζοντας με τις προσδοκίες των μαθητών! Άλλωστε, αντίστοιχα φαινόμενα είχαμε και σε άλλα μαθήματα όπως η Βιολογία και η Ιστορία! Γιατί είναι σαφές ότι όλος αυτός ο κόφτης, υπηρετεί αντικειμενικά των πολιτικό στόχο της κυβέρνησης και της Ε.Ε. για λιγότερα τμήματα στο δημόσιο πανεπιστήμιο με λιγότερους εισακτέους, λιγότερους επιτυχόντες στις πανελλαδικές εξετάσεις, ώστε να εξασφαλιστεί πελατεία για τα ιδιωτικά κολλέγια και πανεπιστήμια που ήδη λειτουργούν ή ετοιμάζονται να λειτουργήσουν!

Οι επιστήμες, ως οι πιστότεροι καθρέφτες της φυσικής και κοινωνικής πραγματικότητας, αποτελούν κατάκτηση της ανθρωπότητας, είναι απελευθερωτική δύναμη για τον άνθρωπο και γι’ αυτό πρέπει να γίνονται κτήμα όλων το μαθητών και όχι να χρησιμοποιούνται, όπως εδώ ως κόφτες, για να προχωρούν τους σχεδιασμούς τους οι επιχειρηματικοί όμιλοι.

Μόνο η οργανωμένη πάλη εκπαιδευτικών – γονιών – μαθητών μπορούν να αναχαιτίσουν αυτή την αντιδραστική πολιτική πλήρους εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης και τσακίσματος των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών. Αυτός είναι ο δικός μας «μονόδρομος» και συνεχίζουμε να τον βαδίζουμε θαρρετά και συλλογικά, με την επιστημονική γνώση στο πλευρό μας!

 

Υ.Γ.: Μάλλον φαίνεται να μπερδεύτηκαν λίγο οι υπεύθυνοι της ΚΕΕ με το κβαντικό φαινόμενο σήραγγας και θεώρησαν ότι η κυματοσυνάρτηση του μακροσκοπικού συστήματος «μαθητής» μπορεί εύκολα να απλώσει πέρα από τα όρια του φράγματος δυναμικού «δύσκολα θέματα φυσικής», καθιστώντας απλό ζήτημα(!) το να περάσουν αρκετοί υποψήφιοι αυτόν τον σκόπελο!

 

Μερτίκας Παναγιώτης

Μέλος του ΝΤ Μεσσηνίας της ΑΔΕΔΥ, εκλεγμένος με την ΔΑΣ

Δύο MSc στη Θεωρητική Φυσική

(Φυσική Συμπυκνωμένης Ύλης και Βαρύτητα – Κοσμολογία οι εργασίες στο καθένα αντίστοιχα)

Φυσικός στο 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας