Με αφορμή την προσπάθεια που κάνουν ορισμένοι εθνικιστικοί κύκλοι το τελευταίο διάστημα να χύσουν το φασιστικό τους δηλητήριο στους μαθητές, καθώς και ορισμένα κρούσματα απειλών σε καθηγητές μπροστά τις σχολικές γιορτές της 28η Οκτωβρίου και της 17ης Νοέμβρη, απευθυνόμαστε στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, καλώντας τους να κάνουν δική τους υπόθεση την απομόνωση του φασισμού.

Έξω οι δολοφόνοι του Παύλου Φύσσα από τα σχολεία μας.

ü  Καλούμε όλους τους συναδέλφους να αναλάβουν δράση μέσα στα σχολεία! Είναι χρέος των εκπαιδευτικών να υπερασπιστούν το σχολείο και τη νέα γενιά από το δηλητήριο του εθνικισμού και του φασισμού. Κανείς να μην ανεχτεί στάσεις και θέσεις που αφήνουν χώρο στο φούντωμα αντιδραστικών αντιλήψεων.

ü  Οι εκπαιδευτικοί έχουμε υποχρέωση να μιλήσουμε στους μαθητές μας για τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο, για τον ρόλο του ΝΑΤΟ, για την αληθινή ιστορία που κρύβουν τα σχολικά βιβλία. Να αποκαλύψουμε στα μάτια των μαθητών μας τον πραγματικό ρόλο των φασιστικών κι εθνικιστικών οργανώσεων. Να γνωρίσουν οι μαθητές μας τις εικόνες ολέθρου από τις καταστροφές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, τα πεινασμένα παιδιά της Κατοχής, το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, τα καμένα χωριά από τους Γερμανούς, το Δίστομο, την Κάνδανο και τον Χορτιάτη.

Να «φάνε πόρτα» από τα σχολεία όλοι όσοι με δόλιο τρόπο επιδιώκουν να παρασύρουν τους μαθητές μας, κάτω από την κουκούλα τη ανωνυμίας και των ανυπόγραφων καλεσμάτων, σε ενέργειες και δράσεις που σχεδιάζονται από τους υπόδικους ναζιστές της Χρυσής Αυγής και από διάφορα εθνικιστικά site, που τις προηγούμενες μέρες υμνούσαν τον δικτάτορα Παπαδόπουλο, τον Χίτλερ και κάθε λογής κατακάθι της Ιστορίας.

Αποκαλύπτουμε το πραγματικό πρόσωπο του φασισμού!

ü  Όταν φουντώνει ο τσακωμός ανάμεσα στους καπιταλιστές για να τα κέρδη τους, όταν προετοιμάζονται για νέους πολέμους και ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, τότε είναι που ξεθάβουν από το χρονοντούλαπο της ιστορίας τον εθνικισμό και το φασισμό, τότε είναι που βγάζουν από τα λαγούμια τους τους φασίστες, για να κάνουν τη βρώμικη δουλεία για λογαριασμό του σύστηματός τους: Δηλαδή να αθωώσουν το κεφάλαιο, το ΝΑΤΟ και τους ιμπεριαλιστές και να σπείρουν το δηλητήριο του μίσους και της διχόνοιας ανάμεσα στους λαούς.

ü  Οι λαοί των Βαλκανίων έχουν εμπειρία από το πώς αξιοποιήθηκαν οι εθνικισμοί και οι αλυτρωτισμοί, όπως για παράδειγμα τη δεκαετία του ΄90. Διέλυσαν μια ολόκληρη χώρα (την πρώην Γιουγκοσλαβία), γέμισαν αίμα και πόνο την περιοχή μας για τα συμφέροντα των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – Ε.Ε.  

ü  Η απάντηση στην πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που αποδεικνύεται ένα πραγματικό πλυντήριο που ξεπλένει τους Αμερικάνους, το ΝΑΤΟ και την Ε.Ε., είναι η ενίσχυση της πάλης ενάντια στο ΝΑΤΟ , τις ΗΠΑ και της Ε.Ε. Η συμφωνία των Πρεσπών είναι απαράδεκτη. Διατηρεί το σπέρμα του αλυτρωτισμού γιατί υιοθετεί την ανιστόρητη θέση περί «μακεδονικού έθνους και γλώσσας». Βασικό σκοπό έχει την ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ. Εξίσου επικίνδυνα είναι τα συνθήματα του τύπου: «Η Μακεδονία είναι μια και είναι ελληνική» που καλλιεργούν τον αλυτρωτισμό μέσα στη χώρα μας και θέτουν ανοιχτά ζήτημα αλλαγής συνόρων. Η αλήθεια είναι ότι η ιστορική περιοχή της Μακεδονίας μοιράστηκε το 1913 με τη Συνθήκη του Βουκουρεστίου που υπέγραψε ο Βενιζέλος και τότε πήραν: η Ελλάδα το 51%, η Σερβία το 39% (ΠΓΔΜ), η Βουλγαρία το 9,5% και η Αλβανία το 0,5%.

ü  Είναι απαράδεκτη η αξιοποίηση γεγονότων, όπως ο θάνατος του ομογενή Κ. Κατσιφά από μια σειρά δυνάμεις, δυστυχώς και μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα (βλ. ανακοίνωση ΔΑΚΕ Καθηγητών) για την καλλιέργεια εθνικιστικών και συντηρητικών αντανακλαστικών απέναντι σε άλλους λαούς.

Πατριωτισμός είναι το δίκιο του λαού και όχι το δηλητήριο του εθνικισμού! Εχθροί μας δεν είναι οι γείτονες λαοί είναι οι βάσεις και οι ΝΑΤΟικοί!

Δυναμώνουμε τον αγώνα για τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων. Δυναμώνουμε την πάλη απέναντι στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για το Λύκειο και για όλα τα οξυμμένα προβλήματα των σχολείων. Δεν θα επιτρέψουμε να περάσει ο αποπροσανατολισμός που επιχειρείται και τελικά βολεύει την κυβέρνηση.

Το τσάκισμα του φασισμού είναι υπόθεση του εργατικού-λαϊκού κινήματος. Όσο δυναμώνει το εργατικό-λαϊκό κίνημα και το ταξικό του περιεχόμενο, θα απομονώνεται η επιρροή των φασιστικών κι εθνικιστικών οργανώσεων, θα αποκαλύπτεται ο ρόλος τους στις συνειδήσεις των εργαζομένων.

                                                                                         Νοέμβρης 2018

Τοποθέτηση του Μακροθανάση Δημήτρη αιρετού του ΑΠΥΣΠΕ Β. Αιγαίου (εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο της ΑΣΕ που στηρίζεται απ’ το ΠΑΜΕ ) και μέλους του Περ/κού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων στα Κ.Ε.Σ.Υ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης   Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου.

(για τη συνεδρίαση 18/10/2018 - περιλαμβάνεται και τοποθέτηση επί συγκεκριμένου ζητήματος που προέκυψε κατά τη συνεδρίαση καθώς και η στάση μας για τις συνεντεύξεις.)

Είναι γνωστό ότι με το νομοσχέδιο για τις δομές καταργούνται τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ., οι Σ.Σ.Ν., τα Κ.Ε.ΣΥ.Π. και τα Κ.Ε.Π.Λ.Η.Ν.Ε.Τ. και στη θέση τους δημιουργούνται τα Κ.Ε.Σ.Υ, τα οποία συγκροτούνται σε επίπεδο Διεύθυνσης και είναι κοινά για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η αποστολή των Κ.Ε.Σ.Υ. είναι η υποστήριξη των σχολικών μονάδων και Ε.Κ. της περιοχής ευθύνης τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση… Δραστηριοποιούνται στους τομείς της διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών, της διενέργειας αξιολογήσεων, του σχεδιασμού και της υλοποίησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων, καθώς και δράσεων επαγγελματικού προσανατολισμού, της υποστήριξης του συνολικού έργου των σχολικών μονάδων ή Ε.Κ., της διενέργειας ενημερώσεων και επιμορφώσεων και της ευαισθητοποίησης του κοινωνικού συνόλου κτλ.

Δηλαδή εντελώς διαφορετικά αντικείμενα και τομείς ενοποιούνται σε μια δομή. Η λογική των καταργήσεων δομών έχει προφανή στόχο τις περικοπές προσωπικού. Όμως, πίσω από αυτό υπάρχει μια βαθιά αντιδραστική και αντιεπιστημονική αντίληψη, που θεωρεί ότι τα ΑμεΑ, οι μαθητές που αντιμετωπίζουν κοινωνικά προβλήματα, η συμβουλευτική και ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι κοινά πεδία επιστημονικής – παιδαγωγικής προσέγγισης και υποστήριξης!

Οι αλλαγές αυτές θα φέρουν ένα πραγματικό πισωγύρισμα στην εκπαιδευτική πραγματικότητα της χώρας μας. Ειδικά τα ΑμεΑ στην πράξη καταργούνται και διαγράφονται ως ομάδα προτεραιότητας και ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης.

Φανερώνεται το τι πραγματικά κρύβεται πίσω από τη λογική της συμπερίληψης στην Ειδική Αγωγή, όπως την προωθεί η κυβέρνηση.

Ειδικά η κατάργηση των Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής, θα φορτώσει εντελώς στις πλάτες των οικογενειών όλο το κομμάτι της διάγνωσης και στήριξης των παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και θα απαλλάξει το κράτος από τις ευθύνες του.

Αντί να στελεχωθούν τα ήδη υποστελεχωμένα ΚΕΔΔΥ ώστε να ανταποκριθούν στο έργο τους, (κάτι που είναι δύσκολο, λόγω έλλειψης προσωπικού με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής, έλλειψη χώρων, έλλειψη υλικοτεχνικού εξοπλισμού με αποτέλεσμα να ζητούνται χορηγίες κ.ά.), τα συγχωνεύουν σ’ έναν ενιαίο θεσμό μαζί με άλλες άσχετες μεταξύ τους δομές.

Με βάση την κατανομή του προσωπικού δε θα υπάρχει σε κάθε ΚΕΣΥ ούτε καν ένας από όλες τις ειδικότητες που στελέχωναν ένα ΚΕΔΔΥ! Μια σειρά από τις οργανικές θέσεις που δημιουργούνται σε αυτούς τους νέους θεσμούς είναι προσωποπαγείς, που σημαίνει ότι καταργούνται κάθε φορά που συνταξιοδοτείται ο εργαζόμενος που ανήκε σε κάθε μια από αυτές!

Με την εξάλειψη της διάγνωσης από τα Κ.Ε.Σ.Υ. αυτοί που θα πληρώσουν ακριβά το «νέο και καινοτόμο» θα είναι τα παιδιά και οι οικογένειες τους, γιατί θα απευθύνονται στον ιδιωτικό τομέα για την απαραίτητη διάγνωση. Όσον αφορά τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα του Υπουργείου Παιδείας, που υπολειτουργούν ανά την Ελλάδα, δε θα είναι σε θέση να εκδίδουν διαγνώσεις για τα προβλήματα των παιδιών.

Ταυτόχρονα δε γίνεται πουθενά αναφορά στον θεσμό της Παράλληλης Στήριξης (Π.Σ.) μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την οποία μέχρι σήμερα την ευθύνη της πρότασης και εισήγησης είχε το ΚΕΔΔΥ.

Τελικά η κυβέρνηση με την «εξαφάνιση» των παιδιών με ειδικές ανάγκες που επιχειρεί, παύει να έχει και ευθύνη για την εκπαίδευσή τους! Το βάρος πέφτει στον εκπαιδευτικό και στο σχολείο συνολικά για την εκπαιδευτική παρέμβαση σε παιδιά με ειδικές ανάγκες που δε θα έχουν καν διάγνωση!

Ακόμα η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ., της δομής που είχε στην ευθύνη της τη στήριξη των δικτύων και των αναγκών των σχολείων στο επίπεδο της πληροφορικής, θα οδηγήσει στην άμεση παράδοση του τομέα αυτού στους ιδιώτες και τους εργολάβους. Θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο η κάθε σχολική μονάδα. Είναι πισωγύρισμα στη σημερινή εποχή, όπου η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες είναι στην καθημερινότητά μας, αντί να αναβαθμίζεται μια δημόσια δομή, αυτή να καταργείται.

Με βάση τα παραπάνω, τα στελέχη που θα προκύψουν από αυτή τη διαδικασία, θα κληθούν να υπηρετήσουν ακριβώς αυτή την πολιτική, των περικοπών, των συμπτύξεων-συγχωνεύσεων δομών και της λεγόμενης συμπερίληψης (βλέπε φόρτωμα της ευθύνης στον δάσκαλο της τάξης, στη σχολική μονάδα και στον γονιό, την οικογένεια) με ταυτόχρονη κατάργηση υποστηρικτικών δομών στην Ειδική Αγωγή. Θα υπηρετήσουν δηλαδή μια βαθιά αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική.

Στη βάση αυτή, ως εκπρόσωπος της ΑΣΕ (ο συνδυασμός που στηρίζει το ΠΑΜΕ) θα είμαστε παρόντες (εγώ ή ο αναπληρωματικός συνάδελφος) σε όλη τη διαδικασία, θα προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αντικειμενικότητα στη διαδικασία, θα υπερασπίσουμε τα δικαιώματα όλων των υποψηφίων συναδέλφων.

Ταυτόχρονα σ’ αυτή την κατεύθυνση και στη συγκεκριμένη συνεδρίαση (18/10/2018) που εξέταζε τα προαπαιτούμενα προσόντα των υποψηφίων για τις θέσεις των προϊσταμένων στα ΚΕΣΥ, παρεμβήκαμε επί της διαδικασίας αφού διαπιστώσαμε ότι ενώ εξετάζονταν τα προσόντα των υποψηφίων στο αν πληρούν τα προαπαιτούμενα, (όπως αυτά καθορίστηκαν απ’ την πλειοψηφία του συμβουλίου) σε μια υποψηφιότητα ακολουθήθηκε αντίστροφη πορεία προσαρμόζοντας τα κριτήρια - προαπαιτούμενα πάνω στα προσόντα της συγκεκριμένης υποψηφιότητας. Οι διευκρινίσεις δε, που δόθηκαν από την επί τόπου επικοινωνία της Περ/κής Δ/νσης με αρμόδια στελέχη του υπουργείου για το θέμα αυτό δεν απάντησαν στα ερωτήματα που είχαν τεθεί εκ μέρους του αιρετού της ΑΣΕ.

Τέλος με βάση πάντα την πάγια στάση μας δε θα γίνουμε αξιολογητές και θα βάλουμε παύλα (-) κατά τη διαδικασία των συνεντεύξεων.

Υποψήφιοι Αγων. Συσπ. Εκπ/κών  (ΠΑΜΕ)

για το ΠΥΣΠΕ Λέσβου

Ανθυπατοπούλου Χριστίνα     του Αθανασίου

Αρναρέλλη Ευανθία               του Βλασίου

Γιανέλλης Βασίλειος               του Δημητρίου

Ελαφρού Μαριάνθη                 του Ευστρατίου

Δεληγιάννη Μαριλένα             του Στυλιανού

Κατεβαινίδου Γεσθημανή         του Σάββα

Καστρινάκη Αναστασία             του Λάμπρου

Κλειδαράς Αντώνιος               του Ιωάννη

Κουδιγκέλη Βασιλεία               του Βασιλείου

Κουδουνά Παναγιώτα             του Ευαγγέλου

Κωνσταντινίδου Άννα             του Πέτρου

Μαδυτινός Κωνσταντίνος         του Νικολάου

Μακροθανάσης Δημήτριος       του Γεωργίου

Νιαουνάκη Βασιλική                 του Ιωάννη

Παλαιολόγου Κατερίνα             του Ευαγγέλου

Παπαδάκη Μαριάντα               του Αρτεμίου

Παπανικολάου Ραφτέλλη Ευαγγελία του Ιωάννη

Παπασπυράτου Αθηνά           του Σπυρίδωνος

Πορτογλή Μυρσίνη                 του Διαμαντή

Σαββόγλου Γιώργος              του Δημητρίου

Σπανέλλη Μαρίνα                   του Γεωργίου

 

 

 

 

Υποψήφιοι Αγων. Συσπ. Εκπ/κών  (ΠΑΜΕ)

για το ΑΠΥΣΠΕ Β. Αιγαίου

Ανθυπατοπούλου Χριστίνα του Αθανασίου

 

 

 

 

Λέσβου

Αρναρέλλη Ευανθία του Βλασίου Λήμνου
Γερσιάνη Φωτεινή του Δημητρίου Χίου
Γιανέλλης Βασίλειος του Δημητρίου Λέσβου
Γιαννακουδάκη Μαλάμω του Αντωνίου Λήμνου
Γλαρού Αθηνά του Ζαχαρία Ικαρίας-Φούρνων
Δεληγιάννη Μαριλένα του Στυλιανού Λέσβου
Ελαφρού Μαριάνθη του Ευστρατίου Λέσβου
Καστρινάκη Αναστασία του Λάμπρου Λέσβου
Κατεβαινίδου Γεσθημανή του Σάββα Λήμνου
Κλειδαράς Αντώνιος του Ιωάννη Λέσβου
Κουδιγκέλη Βασιλεία του Βασιλείου Λέσβου
Κουδουνά Παναγιώτα του Ευαγγέλου Λέσβου
Κωνσταντινίδου Άννα του Πέτρου Λέσβου
Λεκάκη Όλγα του Γεωργίου Ικαρίας - Φούρνων
Μαδυτινός Κωνσταντίνος του Νικολάου Λήμνου
Μακροθανάσης Δημήτριος του Γεωργίου Λέσβου
Μέμηλα Βασιλική του Γεωργίου Χίου
Νιαουνάκη Βασιλική του Ιωάννη Λήμνου
Νομικός Δημήτρης του Οδυσσέα Χίου
Παλαιολόγου Κατερίνα του Ευαγγέλου Λέσβου
Παπαδάκη Μαριάντα του Αρτεμίου Λέσβου
Παπανικολάου - Ραφτέλλη Ευαγγελία του Ιωάννη Λέσβου
Παπασπυράτου Αθηνά του Σπυρίδωνος Λήμνου
Πόθα Ελισάβετ του Δημητρίου - Νικολάου Σάμου
Πορτογλή Μυρσίνη του Διαμαντή Λέσβου
Πυκνή Δέσποινα του Ιωάννη Χίου
Ρούσσου Μαριάνθη του Νικολάου Ικαρίας-Φούρνων
Σαββόγλου Γιώργος του Δημητρίου Λήμνου
Σκούφαλος Μάρκος του Ισιδώρου Χίου
Σπανέλλη Μαρίνα του Γεωργίου Λέσβου
Στεφανή Μαριάννα του Μιχαήλ Χίου
Σφακιανάκη Δέσποινα του Παναγιώτη Χίου
Τσίγκος Στέφανος του Γεωργίου Χίου
Τσιμούνη Σταματία του Αντωνίου Χίου
Χιωτέλης Γεώργιος του Στυλιανού Χίου
Χιωτίνη Ουρανία του Σπύρίδωνα Χίου

Βάζουμε μπροστά τις δίκες μας ανάγκες!

Δίνουμε μαζί τον αγώνα για μόρφωση, δουλειά, ζωή με δικαιώματα!

Κάνε τη διαφορά στα υπηρεσιακά συμβούλια!

Συναδέλφισσα, συνάδελφε

Είναι καιρός να βάλουμε φραγμό στην υλοποίηση των αντιλαϊκών πολιτικών, να απαιτήσουμε την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών µας. Με οργάνωση και αγώνα, µε αλλαγή των συσχετισμών υπέρ του αγώνα και της ελπίδας, µπορούµε να καταφέρουµε πολλά!

Μαζί µπορούµε να αλλάξουμε την κατάσταση!

Συναδέλφισσα, συνάδελφε

Είτε µε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είτε µε κυβερνήσεις ΝΔ – ΠΑΣΟΚ το κράτος έχει συνέχεια στην υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτικής. Στην κατεύθυνση αυτή αξιοποιούνται και τα Υπηρεσιακά Συµβούλια από τις εκάστοτε κυβερνήσεις. Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες δίνουµε τη µάχη για να εµποδίσουµε και να ανατρέψουµε ρυθµίσεις, που χτυπάνε τα εργασιακά και µορφωτικά δικαιώµατα, που είναι σε βάρος των συναδέλφων και της λειτουργίας των σχολείων.

Ακριβώς γι’ αυτό έχουμε ανάγκη από αιρετούς που παλεύουν για τα συμφέροντα των εργαζομένων, αποκαλύπτουν τις αυθαιρεσίες της διοίκησης και συγκρούονται µε την αντιλαϊκή πολιτική!

Οι αιρετοί µε την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

  • «Έσπασαν» το λεγόµενο απόρρητο των συνεδριάσεων στα Υπηρεσιακά Συµβούλια. Ενηµέρωσαν τους συναδέλφους για όλα τα ζητήµατα.
  • Ήταν «το µάτι και το αυτί των σωµατείων», πάλεψαν για τα δικαιώµατα των συναδέλφων µέσα και έξω από τα Υπηρεσιακά Συµβούλια. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που ενηµέρωσαν έγκαιρα τα συνδικάτα και µαζί µε αυτά επέβαλαν λύσεις υπέρ των συναδέλφων, που ακύρωσαν τις τοποθετήσεις εξπρές στην αρχή της χρονιάς πριν ολοκληρωθούν οι υπηρεσιακές µεταβολές και τις µαζικές υποχρεωτικές µετακινήσεις συναδέλφων.
  • Υπερασπίστηκαν µε αποφασιστικότητα θέσεις και διεκδικήσεις που απαντούν στις ανάγκες των σχολείων και των µαθητών, π.χ. να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός για κάθε µαθητή που έχει ανάγκη για παράλληλη στήριξη. Να υπάρχει ανώτατο όριο στους 15 µαθητές ανά τµήµα για το Νηπιαγωγείο, την Α΄ και Β’ Δηµοτικού, τα εργαστήρια και τις κατευθύνσεις στη Δευτεροβάθµια.
  • Δεν έγιναν αξιολογητές σε κανένα επίπεδο. Στις συνεντεύξεις των υποψήφιων στελεχών εκπαίδευσης έβαλαν παύλα (-).

Mε τον αγώνα µας εµποδίσαµε µέχρι τώρα µια εµβληµατική µνηµονιακή διάταξη που την ονόµασαν “ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ”, η οποία όµως δεν έχει καµία σχέση µε τη βελτίωση των εκπαιδευτικών, την κριτική σε άδικους διευθυντές και προϊσταµένους, την αναβάθµιση της παρεχόµενης γνώσης και τελικά τη βελτίωση του δημόσιου σχολείου, αλλά είναι όχημα εφαρµογής στην εκπαίδευση όλων των αντεργατικών βάρβαρων πολιτικών: απολύσεις, µειώσεις µισθών, µονιµοποίηση των άθλιων εργασιακών σχέσεων, ιδιωτικοποίηση, τροµοκρατία όποιου διαφωνεί, διαµαρτύρεται και πρωτοστατεί στον δίκαιο λαϊκό αγώνα για να µη γίνουν τα σχολεία παραµάγαζα και διαφηµιστικές πινακίδες των επιχειρηματικών ομίλων.

Μην ξεχνάς ότι οι υποψήφιοι αιρετοί µε την Aγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών:

  • Δεν έχουν καμία δέσμευση απέναντι στη διοίκηση, δε λειτουργούν στη βάση προσωπικών εξυπηρετήσεων και ρουσφετιών.
  • Δεν υπηρέτησαν από κανένα πόστο και µε κανένα τρόπο τις αντιλαϊκές πολιτικές καμίας κυβέρνησης, δεν τους συνδέει κανένας ομφάλιος λώρος µε αυτές.

Η στάση του αιρετού στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο είναι όπλο!

Αυτό που χρειάζεται πάνω από όλα είναι ένα ισχυρό, ταξικά προσανατολισμένο συνδικαλιστικό κίνημα, χειραφετημένο από το κράτος και τον κυβερνητικό συνδικαλισμό!

  • Που δίνει ανυποχώρητο αγώνα για την κάλυψη των απωλειών των εργαζομένων και την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών τους.
  • Που θα παλεύει για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά, για ένα σχολείο χωρίς ταξικούς φραγμούς και διακρίσεις, σε αντίθεση µε τη στρατηγική της Ε.Ε. και όλων των αντιλαϊκών κυβερνήσεων.
  • Ένα κίνηµα που θα στοχεύει στην ανατροπή κάθε αντιλαϊκής πολιτικής και δε θα γίνεται κολαούζος στην εναλλαγή αντιλαϊκών κυβερνήσεων.

Άλλαξε τους συσχετισµούς!

Οι πλειοψηφίες του κυβερνητικού συνδικαλισµού στον Κλάδο (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ/ΠΕΚ, ΕΝΩΤΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ/ΣΥΝΕΚ) αποτελούν µέρος του προβλήµατος!

Η στάση αυτών των δυνάµεων στα Υπηρεσιακά Συµβούλια είναι µια ακόµα απόδειξη για το τι σηµαίνει κυβερνητικός συνδικαλισµός.

Οι αιρετοί τους αποδέχονται όλο το πλαίσιο της σηµερινής αντιλαϊκής πολιτικής, που γεννά φτώχεια και µνηµόνια, που τσακίζει τα µορφωτικά και εργασιακά δικαιώµατα.

Αυτό το γεγονός καθορίζει τη στάση τους και στα Υπηρεσιακά Συµβούλια: Πρώην συνδικαλιστές και αιρετοί των ΕΡΑ/ΣΥΝΕΚ (ΣΥΡΙΖΑ) είναι σήµερα σύµβουλοι στο Υπουργείο Παιδείας και εισηγούνται τα αντιεκπαιδευτικά µέτρα. Πολλοί Διευθυντές Εκπαίδευσης και Περιφερειακοί Διευθυντές, που σήµερα υλοποιούν τις περικοπές και τον «εξορθολογισµό» στην Παιδεία, ήταν αιρετοί, στελέχη της ΔΑΚΕ, της ΔΗΣΥ/ΠΕΚ (πρώην ΠΑΣΚ) και των ΕΡΑ/ΣΥΝΕΚ (ΣΥΡΙΖΑ).

Σε πολλά Υπηρεσιακά Συµβούλια οι αιρετοί που στηρίζονται από αυτές τις ηγεσίες, αποδέχονται τις κυβερνητικές αποφάσεις και εγκυκλίους, υπογράφουν κενά και πλεονάσµατα, αξιολογούν, στηρίζουν την αντιλαϊκή πολιτική.

Η ΑΕΕΚΕ (πρώην στελέχη της ΠΑΣΚ) στην Πρωτοβάθµια προέβη σε «γάµο» µε την ΕΡΑ και µαζί έφτιαξαν τη νέα κυβερνητική παράταξη την ΕΚΕ. Μιλάνε για τον νέο “προοδευτικό πόλο” στην Πρωτοβάθµια Εκπαίδευση την ίδια στιγµή που λιβανίζουν την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.

Μην επιτρέψεις στην κυβερνητική παράταξη ΕΚΕ/ΣΥΝΕΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ να πανηγυρίζουν πως δήθεν έχουν τη στήριξη των εκπαιδευτικών στην εξαπάτηση και την κοροϊδία!

Μην επιτρέψεις στις παρατάξεις της ΔΑΚΕ και της ΔΗΣΥ/ΠΕΚ, στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, να ισχυρίζονται µετά τις 7 Νοέµβρη πως οι «εκπαιδευτικοί έστειλαν µήνυµα αλλαγής», δηλαδή να φύγει ο ΣΥΡΙΖΑ και να έρθει η Ν.Δ. ή µια νέα συγκυβέρνηση µε όλους µαζί.

Τους δοκίμασες για χρόνια! Γνωρίζεις καλά πού οδήγησε ο κυβερνητικός συνδικαλισµός το κίνηµα στον Κλάδο µας!

Μην τους δώσεις τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν για άλλη µια φορά την ψήφο σου!

Καλούµε κάθε καλοπροαίρετο συνάδελφο να προβληµατιστεί για τη στάση των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ και του ΜΕΤΑ (Ενότητα-Πρωτοβουλία). Όλα τα προηγούµενα χρόνια αυτές οι δυνάµεις δε στήριξαν τη γραµµή της εναλλαγής αστικών κυβερνήσεων; Δεν έκαναν σηµαία την κυβέρνηση της «πρώτης φοράς αριστερά»;

Δεν καλλιεργούσαν αυταπάτες για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, που δήθεν είναι «ευάλωτη» στις πιέσεις του κινήµατος; Δε στήριξαν τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξαπάτηση µε το ΟΧΙ στο Δηµοψήφισµα; Για χρόνια, µαζί µε τις δυνάµεις του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έβαζαν ως γραµµή πάλης στα συνδικάτα «κοινά αριστερά ψηφοδέλτια, να βγάλουµε αριστερό αιρετό»;

Αυτή η γραµµή βοήθησε στην ανάπτυξη ενός κινήµατος σύγκρουσης µε την αντιλαϊκή πολιτική, ανεξάρτητα του ποιος κυβερνά ή καλλιέργησε αυταπάτες και οδήγησε σε απογοητεύσεις;

Η χρεοκοπηµένη λογική της «ουράς του κυβερνητικού συνδικαλισµού» οδηγεί αυτές τις ηγεσίες στο να πολεµούν κάθε προσπάθεια που γίνεται, ώστε οι ΕΛΜΕ και οι ΣΥΛΛΟΓΟΙ Εκπαιδευτικών να συµπορευτούν µε τα Εργατικά Συνδικάτα, τις Οµοσπονδίες και τα Εργατικά Κέντρα που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ. Την ίδια στιγµή κρατάνε ψηλά τα εξαπτέρυγα της ΑΔΕΔΥ και ταυτίζονται σε πολλές περιπτώσεις µε τις δυνάµεις του κυβερνητικού συνδικαλισµού σε ΔΟΕ και ΟΛΜΕ (π.χ. στην εξαπάτηση µε τη δήθεν υλοποίηση της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής).

Ο προσανατολισµός που εκφράζουν αυτές οι δυνάµεις στο κίνηµα δοκιµάστηκε!

Ηττήθηκε κατά κράτος γιατί ήταν και είναι επιζήµιος για το κίνηµα. Αυτή είναι η αλήθεια!

Συναδέλφισσα, συνάδελφε

Η επόµενη µέρα για την οποία µιλά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ είναι χτισµένη µε τα υλικά του χθες. Το τέλος των µνηµονίων και η λεγόµενη «κανονικότητα» στην εκπαίδευση δεν είναι τίποτε άλλο από την πιστή εφαρµογή των µνηµονικών µέτρων και περικοπών.

  • Είναι εδώ οι 700 µνηµονιακοί νόµοι, τα χαράτσια, να µατωµένα πλεονάσµατα έως το 2060, οι αντιασφαλιστικοί νόµοι, που οδηγούν την πλειοψηφία των συναδέλφων σε σύνταξη στα 67!
  • Είναι εδώ η δύσκολη καθηµερινότητα που ζούµε στο σχολείο από την αρχή της χρονιάς. Οι περικοπές ωρών, το χτύπηµα του ολοήµερου, το κλείσιµο των ολιγοµελών τµηµάτων στα ΕΠΑΛ, οι ανατροπές στις εργασιακές µας σχέσεις. Οι σχεδόν µηδενικές µεταθέσεις, η συµπλήρωση ωραρίου σε 4-5 σχολεία, η παράλληλη σε 4-5 µαθητές!
  • Είναι εδώ οι απολύσεις χιλιάδων αναπληρωτών, τα τσακισµένα εργασιακά δικαιώµατα των συµβασιούχων, το τεράστιο κόστος διαβίωσης. Η κυβερνητική απάτη µε εξαγγελίες για διορισµούς, που, όποτε και αν θα γίνουν, θα είναι σταγόνα στον ωκεανό των αναγκών.
  • Είναι εδώ το σχολείο που στερεί όλο και περισσότερο το δικαίωµα των µαθητών στη µόρφωση, τον ελεύθερο χρόνο, τον πολιτισµό και τον αθλητισµό, που ορθώνει νέα ταξικά τείχη για τα παιδιά των εργατικών οικογενειών, που διαχωρίζει και ξεσκαρτάρει νέους ανθρώπους.

Κόψτους εσύ τον αέρα µε την ψήφο σου και τη συµµετοχή σου στον αγώνα!

Η Ν.Δ. πλειοδοτεί στα αντιλαϊκά µέτρα επιδιώκοντας να εµφανιστεί ως ο πιο γνήσιος εκφραστής των επιδιώξεων της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ για την Εκπαίδευση και συνολικότερα για την οικονοµία και την κοινωνία. Η αλήθεια όµως είναι ότι από κοινού µε τον ΣΥΡΙΖΑ βαδίζουν στον ίδιο δρόµο, υπηρετούν τον ίδιο «θεό», την καπιταλιστική ανάπτυξη και την κερδοφορία των επιχειρηµατικών οµιλών.

Τσίπρας και Μητσοτάκης στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ από κοινού υποστήριξαν ότι «οι εργοδότες πρέπει να έχουν λόγο στον σχεδιασµό και την υλοποίηση της εκπαιδευτικής πολιτικής».

Συµφωνούν και δυο πως δεν υπάρχει δηµοσιονοµικός χώρος για την άµεση µονιµοποίηση 25.000 συµβασιούχων στην εκπαίδευση. Από την άλλη συµφωνούν µέχρι κεραίας στα δεκάδες δις (3,65% του ΑΕΠ), που προέβλεπε ο περσινός προϋπολογισµός να δοθούν απευθείας σε επιχειρηµατικούς οµίλους και στα 4.2 δις, που έδωσε η Ελλάδα το 2017 µόνο για ΝΑΤΟΙΚΕΣ δαπάνες. Ταυτόχρονα κανείς από τους δύο δεν είπε ότι θα καταργήσει έστω και έναν µνηµονιακό νόµο από τους 700 και πλέον που θα εφαρµόζονται ως το 2060!

Ύψωσε το ανάστημα σου ως εργαζόμενος και ως παιδαγωγός!

Το μέλλον των παιδιών μας δεν πρέπει να τους το χρίζουμε!

Σήµερα γίνεται ακόµα πιο φανερό πως δεν υπάρχει φιλολαϊκή προοπτική µε τον λαϊκό παράγοντα στη γωνία, µε το πλαίσιο της οικονοµίας που θυσιάζει ζωές στη λογική «κόστους – οφέλους», όπως ζήσαµε στο Μάτι της Αττικής και αλλού.

ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ θέλουν να εγκλωβίσουν το λαό και τον Κλάδο σε µια ανούσια αντιπαράθεση, όπως έχουµε ζήσει και παλιότερα µε το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ. Προσπαθούν να χαράξουν κάλπικες διαχωριστικές γραµµές όσο περισσότερο αποκαλύπτεται η κοινή στρατηγική τους σύµπλευση.

Η δήλωση της Φώφης Γεννηµατά, ότι το ΚΙΝΑΛ µπορεί να παίξει τον ρόλο του καταλύτη σε µια ενδεχόµενη κυβερνητική συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ µε τη Ν.Δ., ρίχνει και το τελευταίο φύλλο συκής! Δείχνει πως όλοι µαζί βαδίζουν σε κοινό δρόµο, έχουν κοινό προορισµό τη σταθερότητα για το κεφάλαιο, που εξασφαλίζεται µέσα από τη µόνιµη ανασφάλεια για τους εργαζόµενους.

Μην ψάχνεις να βρεις τις διαφορές µεταξύ τους! Κάνε εσύ τη διαφορά!

Συνάδελφε, συναδέλφισσα

Γνωρίζεις τις θέσεις και τη στάση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών, των συνδικαλιστών που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ.

Ακόµα και αν δε συµφωνείς σε όλα µαζί µας, µπορείς να διακρίνεις τη συνέπεια, την αγωνιστικότητα, τη σταθερή επιλογή υπέρ των συµφερόντων των εργαζοµένων.            

Πολλοί συνάδελφοι τα προηγούµενα χρόνια ακολούθησαν τις επιλογές του ΣΥΡΙΖΑ, στήριξαν τις συνδικαλιστικές του παρατάξεις ή διάφορα σχήµατα, που συγκρότησε από κοινού µε τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, όµως δε νοµιµοποίησαν στη συνείδησή τους ούτε τα µνηµόνια που ψήφισε ούτε το ξέπλυµα στο ΝΑΤΟ, την Ε.Ε. και στα υπόλοιπα ιµπεριαλιστικά κοράκια. Σήµερα νιώθουν απογοητευµένοι και αναζητούν απαντήσεις και διέξοδο από τη σηµερινή κρίση του συνδικαλιστικού κινήµατος.

Σας λέµε µε το χέρι στην καρδιά και το νου καρφωµένο στο µέλλον!

Έχετε επιλογή και αυτή είναι στο µετερίζι του ταξικού αγώνα. Είναι ώρα να συµπορευτούµε µέσα από τα ψηφοδέλτια της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ), µέσα στο Πανεργατικό Μέτωπο, µέσα στον αγώνα για τις δικές µας ανάγκες και όχι για τα κέρδη των λίγων! Να χτίσουµε ένα συνδικαλιστικό κίνηµα αντάξιο των προσδοκιών των µαθητών µας και όλων των εργαζοµένων, αντάξιο των απαιτήσεων των καιρών! Να στοχεύσουµε τις αιτίες που δηµιουργούν τα βάσανα για το λαό και µε ενότητα, οργάνωση, κοινωνική συµµαχία, να ανατρέψουµε κάθε αντιλαϊκή πολιτική.

Δυνάµωσε το Πανεργατικό Μέτωπο της ελπίδας και της προοπτικής!


ΑΣΕ ΕΛΜΕ ΛΕΣΒΟΥ

Λαθραίες είναι οι ιδέες που προωθούν το μίσος και το ρατσισμό
και όχι οι άνθρωποι και τα παιδιά

Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση της ΔΑΚΕ στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Λέσβου που με απόφασή της προτρέπει τους συναδέλφους να χρησιμοποιούν τον όρο «λαθρομετανάστης», χαρακτηρίζοντας έτσι ως λαθραίους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, ακόμα και τους μαθητές τους, που δεν έχουν τα τυπικά έγγραφα και παραμένουν στη χώρα.

Η αιτιολογία ότι η συγκεκριμένη λέξη υπάρχει στο λεξικό μόνο ως γελοία μπορεί να χαρακτηριστεί.

Είναι πραγματικά επικίνδυνο σε ένα νομό όπου με τις ευθύνες της κυβέρνησης και της ΕΕ διατηρείται ένα απαράδεκτο στρατόπεδο συγκέντρωσης που όμοιό του δεν υπάρχει ούτε στην Αφρική όπως ανέφερε η ειδική επιτροπή του ΟΗΕ, να καλλιεργούνται από «συναδέλφους» στους μαθητές ρατσιστικές και ξενοφοβικές αντιλήψεις.

Καλούμε τους συναδέλφους με τη στάση τους να απομονώσουν τους συγκεκριμένους «συναδέλφους», να πρωτοστατήσουν με τη στάση τους ώστε στους μαθητές μας να καλλιεργούνται τα ιδανικά της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς. Να ανοίξουν θαρρετά τη συζήτηση στην τάξη ότι τα αίτια που δημιουργούν την προσφυγιά και τη μετανάστευση είναι ο πόλεμος, η φτώχεια, η εκμετάλλευση και ότι η πραγματική λύση είναι η πάλη όλων των λαών ενάντια σε αυτά.

Καλούμε όλα τα σωματεία στον κλάδο να πάρουν αποφάσεις καταδίκης
αυτής της απαράδεκτης στάσης.

Να παλέψουμε ενάντια στις συμφωνίες κυβέρνησης-ΕΕ που εγκλωβίζουν χιλιάδες ανθρώπους στη χώρα μας, να σταματήσει η απαράδεκτη κατάσταση που βιώνουν οι πρόσφυγες στα διάφορα καμπ-στρατόπεδα συγκέντρωσης όπως της Μόριας, να αγωνιστούμε ώστε να υπάρχουν ανθρώπινες συνθήκες.

Δε μας ικανοποιεί το τσουβάλιασμα μέρος των παιδιών-προσφύγων στα σχολεία μόνο και μόνο για να φανεί ότι κάπου συμμετέχουν. Απαιτούμε την εξειδικευμένη στήριξη αυτών των παιδιών με τα απαραίτητα μέσα (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, μεταφραστές), την ειδική βοήθεια με βάση την ηλικία, το γνωστικό επίπεδο του καθενός, ώστε να ενταχθούν ομαλά στη σχολική διαδικασία.

Συνάδελφοι, το ελληνικό λεξιλόγιο είναι πολύ πλούσιο στο να περιγράφει με ακρίβεια πρόσωπα και καταστάσεις. Έτσι, όπως υπάρχουν οι λέξεις «φασίστας», «ρατσιστής», «μισάνθρωπος», υπάρχουν και οι λέξεις «άνθρωπος», «αλληλεγγύη», «αγώνας», «συλλογική διεκδίκηση».

Καλούμε τους συναδέλφους να μάθουν στους μαθητές μας αυτές τις λέξεις που αρμόζουν στο επάγγελμά μας και στην ιστορία του εργατικού λαϊκού κινήματος
και του κλάδου μας στην Ελλάδα.

11 Οκτωβρίου 2018

Page 2 of 30

Παρατάξεις

dimokratiki

image001

up3

Σχετικοί ιστότοποι

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου

 

Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου

Go to top