Ενημέρωση απ’ τους αιρετούς (τακτ. – αναπλ.) του ΠΥΣΠΕ Λέσβου

εκλεγμένους με τα ψηφοδέλτια που στηρίζει το ΠΑΜΕ.

                                                                                        Τ’ έχεις Γιάννη ;

                                                                                        Τ’ είχα πάντα!

     Συναδέλφισσες – οι :

     Σε δοκιμασμένες μεθόδους που πρώτοι διδάξαντες ήταν οι πλειοψηφίες των ΠΥΣΠΕ – διοίκησης προηγούμενων ετών, κατέφυγε και σημερινή πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ και  Δ/νση Π.Ε. Λέσβου για να φέρει εις πέρας την απρόσκοπτη προώθηση της αντιεκαιδευτικής πολιτικής στις κατευθύνσεις του ΣΕΒ του ΟΟΣΑ και της ΕΕ.

     Συγκεκριμένα:

     Για μια ακόμη σχολική χρονιά την ‘’κολοκυθιά’’ με τα κενά των σχολικών μονάδων έπαιξε με τους αναπληρωτές δασκάλους η Δ/νση Π.Ε. Λέσβου.

‘’Παιχνίδι’’ εξαιρετικά σημαντικής σημασίας για τον ‘’εξορθολογισμό’’ του ανθρώπινου δυναμικού που ήρθε να προστεθεί σε αυτό των υπεραριθμιών των προηγούμενων ημερών. ( βλέπε σχετ. ανακοίνωση στο site του Συλλόγου)

 Αποτελεσματικότατο για την ‘’ομαλή έναρξη’’ της σχολικής χρονιάς ιδιαίτερα όταν ο αντίπαλός σου, αναπληρωτής Εκπ/κός, βρίσκεται με το μαχαίρι στο λαιμό και τη βαλίτσα στον ώμο, χρόνια τώρα!!!

Read more: Ενημέρωση προς αναπληρωτές από τους αιρετούς...

Οι πλειοψηφίες των ΠΥΣΠΕ, σημαιοφόροι εφαρμογής και θεματοφύλακες   πιστής υλοποίησης  της κυβερνητικής πολιτικής, της ΕΕ του ΟΟΣΑ και των κελευσμάτων του ΣΕΒ!

  Ενημέρωση σε θέματα υπεραριθμιών κι αποσπάσεων  απ’ τους αιρετούς (τακτ. – αναπλ.) εκλεγμένους με τα ψηφοδέλτια που στηρίζει το ΠΑΜΕ.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

      Η νέα σχολική χρονιά φέρνει μαζί της την ελπίδα και την αισιοδοξία, αλλά και την ανάγκη να παλέψουμε για τη ζωή που αξίζει σε εμάς, στις οικογένειές μας, στους μαθητές μας.

            Η πραγματικότητα που ζούμε είναι λίγο-πολύ γνωστή.

            ΕΝΦΙΑ και κάθε λογής χαράτσια πάνω από το κεφάλι μας, πλειστηριασμοί, μηδενικοί διορισμοί στην Εκπαίδευση, σχέδια για την αναμόρφωση του Λυκείου ("Νέο Λύκειο") σε ακόμα πιο ταξική κατεύθυνση, τμήματα πολυπληθή, σχολεία με ελλιπή χρηματοδότηση και  αγωνία για εκατοντάδες συναδέλφους (μόνιμους και αναπληρωτές) για το αν και πού θα εργαστούν φέτος (και σε πόσα σχολεία).

Σε αυτό το αντιλαϊκό και αντιεκπαιδευτικό πλαίσιο,  το Υπουργείο Παιδείας  κάλεσε τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ  σε συνεχείς συνεδριάσεις (από 31/8-8/9) ώστε να ορίσουν υπεραριθμίες και πλεονάζον προσωπικό.

Οι πλειοψηφίες των ΠΥΣΠΕ, όπως και η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Λέσβου λειτούργησαν όπως ήταν αναμενόμενο σαν φάμπρικες ενσωμάτωσης της κυβερνητικής πολιτικής και προσαρμογής της στα τοπικά δεδομένα. Δεν ξέφυγαν ρούπι. Καταψήφισαν χωρίς πολλές κουβέντες την  πρόταση που καταθέσαμε ως αιρετοί (τακτ – αναπλ.) εκλεγμένοι με τα ψηφοδέλτια που στηρίζει το ΠΑΜΕ, κι αταλάντευτα και χωρίς περιστροφές εφάρμοσαν κατά γράμμα όλες τις  αντιεκπαιδευτικές  ρυθμίσεις των τελευταίων χρόνων.

Διατηρώντας το αντιπαιδαγωγικό όριο των μέγιστου αριθμού  των 25 μαθητών ανά τμήμα ‘’έστειλαν’’ εκπ/κούς ως και 50 χμ μακριά απ’ τις θέσεις τους και τις οικογένειές τους. Νομιμοποίησαν την ανάθεση μαθημάτων ειδικοτήτων σε δασκάλους,  ψάχνοντας  να βρουν συνενόχους στους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων.  Τσάκισαν  μορφωτικά  και  εργασιακά δικαιώματα, καταδικάζοντας  και τους αναπληρωτές σε χρόνια αδιοριστία και ανεργία.

Η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ, υιοθετώντας ένα σχεδιασμό που πανελλαδικά επιβεβαιώνεται από όλα τα ΠΥΣΠΕ (με τη συμμετοχή στα περισσότερα και των αιρετών) προσπάθησε τη σύμπνοια - ταύτιση της πλειοψηφίας του στην εφαρμογή των μέτρων να την αντικαταστήσει στη συνέχεια με μια πανσπερμία εξήγησης των νόμων που αφορούσαν τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων ή των αποσπασμένων!! Επιχείρησε δηλαδή να προωθήσει με μαεστρία την πολιτική που εφάρμοσε, προσπαθώντας να την συγκαλύψει με το ‘’διαίρει και βασίλευε’’.

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι:

Με θεμέλιο το ΠΔ 79/2017 σε Γενική-Ειδική και Προσχολική Αγωγή που ενσωματώνει και συμπληρώνει όλες τις προηγούμενες αντιεκπαιδευτικές ανατροπές των ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, η κυβέρνηση  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βαδίζει σταθερά στις ράγες της πολιτικής της Ε.Ε -ΟΟΣΑ και  των κελευσμάτων του ΣΕΒ  για την παιδεία που απαιτούν εκπαιδευτικούς χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα.

Το Ενιαίο  Σχολείο που ισχυρίζεται ότι δημιουργεί η κυβέρνηση, δεν είναι  ούτε ενιαίο ούτε καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών αφού διαμορφώνει το πρόγραμμα του με όσους εκπαιδευτικούς «περισσεύουν».

    Άμεσα να  καταργηθεί όλο το αντιεκπαιδευτικό πλαίσιο σε  Γενική και Ειδική Αγωγή.

Καμία ανάθεση ωρών μαθημάτων ειδικοτήτων σε δασκάλους. Όλα τα μαθήματα των ειδικοτήτων στο Δημοτικό (Φυσική Αγωγή, Μουσική, Πληροφορική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Ξένες Γλώσσες)  να διδάσκονται αποκλειστικά από τις αντίστοιχες ειδικότητες.

Οι  Σύλλογοι Διδασκόντων να ζητήσουν συμπλήρωση ωραρίου με ενισχυτική διδασκαλία.

Κανένα παιδί έξω από το ολοήμερο, υπεύθυνος δάσκαλος ανά 50 μαθητές στο ολοήμερο.

Κανένα τμήμα Νηπιαγωγείου, Α΄και Β΄ Δημοτικού με πάνω από 15 μαθητές, και 20 στις υπόλοιπες. Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς. Ο Σύλλογος Διδασκόντων του κάθε Νηπιαγωγείου να έχει το δικαίωμα να αποφασίζει για την κατανομή τμημάτων και για τη βάρδια των νηπιαγωγών.

Καμία υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικών και μαθητών.

Οι εκπ/κοί που υποχρεώθηκαν ως υπεράριθμοι να φύγουν μακριά απ’ τις οικογένειές τους άμεσα να επιστρέψουν σε τμήματα της πόλης που ασφυκτιούν αυτή τη στιγμή από μαθητές!!!

Να λειτουργήσουν χωρίς καμία περικοπή όλα τα αναγκαία Τμήματα Ένταξης. Στην παράλληλη στήριξη να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός ανά μαθητή που έχει ανάγκη ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης.

Καμία συμπλήρωση ωραρίου στην Ειδική Αγωγή από μόνιμους εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής.

Συναδέλφισσες – οι :

Να μην περάσει η ληστεία των μορφωτικών δικαιωμάτων και οι εργασιακές ανατροπές!!

Κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.

Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. Κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.

Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας.

                                                                                   Μακροθανάσης Δημήτρης

                                                                                   Μαδυτινός Κώστας

Ενημέρωση για την απόφαση του ΠΥΣΠΕ Λέσβου (24/8/2017) που αφορά τη

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ – ΝΗΠ/ΓΕΙΩΝ σχολικού έτους 2017 – 2018.

Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

Στις 24/8/2017 συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ Λέσβου με θέμα τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων – νηπ/γείων του νομού Λέσβου. Η συνεδρίαση αυτή έγινε σε συνέχεια μιας προηγούμενης ανεπίσημης προεργασίας που είχε γίνει στα τέλη του Ιούλη. Η συνεδρίαση της 24ης Αυγούστου κινήθηκε στα πλαίσια της προεργασίας του Ιούλη κι έδειξε ότι η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ εφάρμοσε στο ακέραιο το σύνολο  των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων όπως αυτές αποτυπώνονται σε όλο το νομοθετικό πλέγμα των  κυβερνήσεων ( ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ )των τελευταίων ετών.

 Ο μόνος προσωρινός ,απ’ ότι φαίνεται, ελιγμός για απορρόφηση κραδασμών και ενόψει κινητοποιήσεων  αποτέλεσε το γεγονός ότι η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ δεν τόλμησε την πιστή εφαρμογή του άρθρου 48 του Ν 4415/16 και συγκεκριμένα της  περίπτωσης ( γ), που οδηγούσε στην τοποθέτηση των υπεράριθμων Εκπ/κών Γενικής Αγωγής στα Τμήματα Ένταξης, υιοθετώντας όμως κι εφαρμόζοντας  τις κατευθύνσεις του Ν. 4415/2016 και του συγκεκριμένου άρθρου 48 ( παρ. ά και ΄β) που τινάζει στον αέρα τα δικαιώματα των Εκπ/κών της Ειδικής Αγωγής.

Στη συνεδρίαση της 24/8/2017 καταθέσαμε ως αιρετοί εκλεγμένοι με τα ψηφοδέλτια που στηρίζονται απ’ το ΠΑΜΕ (τακτικού – αναπλ.) την πρότασή μας  που απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών:

Πρόταση των αιρετών του ΠΑΜΕ  (τακτικού – αναπληρ.) προς το ΠΥΣΠΕ Λέσβου:

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ακολουθώντας πιστά τις κατευθύνσεις της Ε.Ε. του ΣΕΒ και του ΟΟΣΑ και βαδίζοντας πάνω στις πατημασιές των προηγούμενων  κυβερνήσεων  ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, παράλληλα με τη συνέχιση της αντιλαϊκής  επέλασης βάζει ως προτεραιότητά της την πιστή εφαρμογή όλων των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων των τελευταίων ετών συμπληρωμένες  και θωρακισμένες  με σωρεία νομοθετικών ρυθμίσεων που στόχο έχουν τον οικονομικό και παιδαγωγικό στραγγαλισμό της Εκπ/σης καθώς και το τσάκισμα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών σε γενική και ειδική αγωγή.

Η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Λέσβου που  καλείται να υλοποιήσει στο ακέραιο αυτή την πολιτική, από μια πρόχειρη κι ανεπίσημη προεργασία που έκανε στο τέλος του Ιούλη έδειξε ότι δε θα ξεφύγει ρούπι απ’ την πιστή εφαρμογή των μέτρων ( 25άρια τμήματα, υπεραριθμίες με όλα τα επακόλουθά τους για τους μόνιμους Εκπ/κούς και τους μαθητές, τσάκισμα των μορφωτικών δικαιωμάτων των  παιδιών με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειές τους,  λυσσαλέος εκτοπισμός στον Καιάδα της ανεργίας των συναδέλφων "μόνιμων  αναπληρωτών’’ της Ε.Α. και των ειδικοτήτων μουσικών  - θεατρολόγων κτλ, καλλιέργεια κλίματος αντιπαράθεσης Εκπ/κών Γενικής  - Ειδικής Αγωγής - ειδικοτήτων )

Όλα τα παραπάνω είναι μέρος των  μέτρων και των απαιτήσεων του κεφαλαίου που απαντούν ακριβώς στις ανάγκες του για απρόσκοπτη κερδοφορία και συνεχή στήριξη – ενίσχυσή  του με διάφορους τρόπους.

Το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα και οι αιρετοί που εκλέγονται με τα ψηφοδέλτια που στηρίζει το ΠΑΜΕ, καταθέτουμε πρόταση που βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, κι απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και στην ικανοποίηση των  μορφωτικών τους δικαιωμάτων.

 

 

●      Κανένα τμήμα Νηπ/γείου με πάνω από 15 μαθητές. Eγγραφή όλων των προνηπίων - νηπίων χωρίς κανέναν αποκλεισμό Όπου δεν είναι εφικτό κτηριακά σε πληθωρικά (πάνω από 15 μαθητές τμήμα) να σταλεί επιπλέον Νηπ/γός. Οργάνωση και λειτουργία των Νηπ/γείων με παιδαγωγικά κριτήρια.

●    Κανένα τμήμα ‘Α και ΄Β τάξης Δημοτικού με πάνω από 15 μαθητές, καθώς και 20 στις Γ,Δ, Ε, και Στ τάξεις.

●   Υπεύθυνος σε κάθε Ολοήμερο Σχολείο, κανένας αριθμητικός περιορισμός στη δημιουργία - λειτουργία τμημάτων.

●     Ίδρυση Τμημάτων Ένταξης σε όλα τα 6/θέσια σχολεία. Δύο τμήματα ένταξης σε 12/θέσια σχολεία. Κάλυψη όλων των αναγκών σε Παράλληλα στήριξη και των Τμημάτων Ένταξης  αποκλειστικά από ειδικευμένο Εκπ/κό προσωπικό. Ένας Εκπ/κός για κάθε Παράλληλη Στήριξη.

●    Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών που δεν καλύπτονται απ’ την παραπάνω πρόταση, σε Γενική και Ειδική Αγωγή μετά από πρόταση των Συλλόγων Διδασκόντων του κάθε σχολείου.

●    Καμιά  απόσπαση ή συμπλήρωση ωραρίου  (ή από υπεραριθμία) εκπαιδευτικών Γενικής  στην Ειδική αγωγή. Πρόσληψη Εκπ/κών ειδικοτήτων και πλήρη κι αποκλειστική κάλυψη των αναγκών με τις αντίστοιχες ειδικότητες. (μουσικοί – θεατρολόγοι κτλ)

●      Κανείς υπεράριθμος Εκπ/κός, καμιά μετακίνηση Εκπ/κού.

●    Πρόβλεψη για κάλυψη αναγκών Εκπ/κών που θα βρίσκονται σε άδεια.  Η πρόβλεψη να γίνει με έδρα τη Μυτιλήνη , τη Γέρα,  την Καλλονή, το Δυτικό κομμάτι του νησιού και τη Μύρινα.

●   Κανένας υποβιβασμός σχολείου, αναβάθμιση των σχολείων που υποβιβάστηκαν τα προηγούμενα χρόνια.

●  Όλα τα κενά που θα προκύψουν μετά την σημερινή οποιαδήποτε απόφαση του ΠΥΣΠΕ να ανακοινωθούν και να δίνονται όλα για κάλυψή τους στις επόμενες συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ που αφορούν τις αποσπάσεις και την τοποθέτηση των  αναπληρωτών.

                                                                                                                   Μακροθανάσης Δημήτρης         

                                                                                                                   Μαδυτινός Κώστας

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πιο αποφασιστικά στην υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

Μονόδρομος η οργάνωση της πάλης από τα κάτω!

Στις 10/8 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ με τον Υπουργό Παιδείας μπροστά στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Τα βασικά σημεία των τοποθετήσεων του Υπουργού και των συνεργατών του  επιβεβαιώνουν ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θα συνεχίσει σταθερά και ακόμα πιο αποφασιστικά την υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Ταυτόχρονα γίνεται φανερό ότι θα αξιοποιεί μια σειρά κυβερνητικές παρεμβάσεις (π.χ. ΠΔ 79) για να θολώνει τα νερά και να στήνει κάλπικες και αποπροσανατολιστικές κόντρες με τη Ν.Δ. (και τα υπόλοιπα αστικά κόμματα) με σκοπό να κρύψει την ουσιαστική στρατηγική σύμπλευση τους (π.χ. επιλογή σημαιοφόρων στις μαθητικές παρελάσεις).

Πιο συγκεκριμένα:

Για το Π.Δ. 79/2017 για τη λειτουργία Νηπιαγωγείων και Δημοτικών, που ενσωματώνει στην ουσία όλο το πλέγμα των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων του προηγούμενου διαστήματος (π.χ. Υ.Α. για Ολοήμερο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο), ο Υπουργός Παιδείας και οι συνεργάτες του υπεραμύνθηκαν της πρόσφατης υπογραφής του. Το χαρακτήρισαν ως μια κορυφαία κυβερνητική παρέμβαση.

Στο ζήτημα των μόνιμων διορισμών τα περί «επιτροπείας» και «κακών θεσμών» έδωσαν και πήραν. Ανέφεραν ότι θα γίνει προσπάθεια σε «βάθος τριετίας» να ξεκινήσουν διορισμοί και πως ο αριθμός των μόνιμων διορισμών (που θέλει να ανακοινώσει η κυβέρνηση) θα επιδιώξουν να αγγίζει το σημερινό αριθμό των αναπληρωτών(!!).  Για πρώτη φορά με τόσο μεγάλη σαφήνεια ειπώθηκε ότι οι όποιοι διορισμοί γίνουν έχουν ως προαπαιτούμενο την ολοκλήρωση της αξιολόγησης στην εκπαίδευση(!!!).

Υπεραμύνθηκαν της ανάγκης να προχωρήσει η διαδικασία της αξιολόγησης με στόχο "την αναβάθμιση συνολικά της εκπαίδευσης". Ξεδιπλώθηκε μια επιχειρηματολογία περί «παθογενειών» και «κακώς κειμένων», που χρειάζεται να καταπολεμηθούν και όχι να κρύβονται. Φυσικά αυτά συνοδεύτηκαν από την επίσης γνωστή φιλολογία, η οποία αξιοποιείται και στο υπόλοιπο Δημόσιο, ότι η αξιολόγηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι τιμωρητική, ότι πρέπει αξιολογηθεί και η ίδια η διοίκηση όχι μόνο οι υφιστάμενοι κ.τ.λ. Σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα ανέφερε ότι σε προτεραιότητα είναι η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης (το οποίο όπως είπαν είναι και μνημονιακή δέσμευση) και θα ακολουθήσει η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Είναι σίγουρο ότι θα έχουμε άμεσα πρωτοβουλίες γύρω από το ζήτημα. Υποστήριξαν ότι «δεν υπάρχει κάποιο πλάνο για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού» για εμάς όμως είναι όμως φανερό ότι αυτή θα ενταχθεί στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Προσχολική Αγωγή

Για την Προσχολική Αγωγή υποστήριξαν ότι το Υπουργείο και η κυβέρνηση είναι μεν υπέρ της θεσμοθέτησης δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμο το κράτος να προχωρήσει σε μια τέτοια επιλογή λόγο ελλείψεων σε υποδομές και χρηματοδότησης!

Επιβεβαιώνεται ότι, πέρα από τις διακηρύξεις, προτεραιότητα για την κυβέρνηση έχει η προώθηση της αντιλαϊκής πολιτικής στα πλαίσια της οποίας δεν υπάρχει χώρος για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν.

Για τους αναπληρωτές

Για τους αναπληρωτές, παρά τα λόγια συμπαράστασης και την αναγνώριση των απαράδεκτων όρων εργασίας, δεν υπήρξε καμία συγκεκριμένη δέσμευση γύρω από τα αιτήματα που έχουν κατατεθεί. Στην  ουσία το Υπουργείο αναγνωρίζει ότι στα πλαίσια της ελαστικής εργασίας, των ΕΣΠΑ και των ευέλικτών μορφών εργασίας δε χωράει η εξίσωση των δικαιωμάτων με τους μόνιμους π.χ. καθεστώς αδειών. Το ότι θα υπάρξουν έγκαιρα ( κατά τα λεγόμενά του!!) για φέτος προσλήψεις αναπληρωτών, ο Υπουργός Παιδείας το ονόμασε «κανονικότητα» στο δημόσιο σχολείο!

Ανέφεραν πιο συγκεκριμένα ότι:

Για φέτος υπάρχουν εξασφαλισμένες πιστώσεις για 24.000 αναπληρωτές οι οποίες μπορούν να ξεκινήσουν από τη 1η Σεπτέμβρη έως τις 21 Ιούνη. Για την Πρωτοβάθμια όλες πιστώσεις θα είναι από το ΕΣΠΑ.

Ανέφεραν ότι στις 5 Σεπτέμβρη θα πραγματοποιηθεί μια πολύ μεγάλη φάση προσλήψεων που ίσως φτάσει και το 70%.  Πρώτα θα τρέξει το σύστημα για την Ειδική Αγωγή, μετά για την Γενική και τέλος για τις ειδικότητες. Τις ίδιες μέρες θα προσληφθεί το ΕΕΠ και ΕΒΠ στα ειδικά σχολεία. 

Ανέφεραν ότι φέτος θα δοθούν 2500 πιστώσεις για Παράλληλη στήριξη (τη στιγμή που οι διαγνώσεις είναι πάνω από 5500) και 700 πιστώσεις για τάξεις υποδοχής – ΖΕΠ στα πλαίσια της εγγραφής και προσφυγόπουλων που έχουν φοιτήσει σε ΔΥΕΠ στα πρωινά τμήματα των σχολείων.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,            

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας βαδίζουν σταθερά στις ράγες της πολιτικής της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ, των κελευσμάτων του ΣΕΒ για την Παιδεία. Δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή και αυταπάτες. Είναι μονόδρομος για του εκπαιδευτικούς, τους γονείς και συνολικά τους εργαζόμενους η αντιπαράθεση μ΄ αυτή την πολιτική. Η δημιουργία των προϋποθέσεων συνολικότερης αναμέτρησης με την πολική που μετατρέπει τη μόρφωση σε εμπόρευμα, που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Στους στόχους της καπιταλιστικής ανάπτυξης και της επιχειρηματικότητας δε χωράνε μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα στο ύψος των αναγκών και των δυνατοτήτων της εποχής μας.

Καλούμε σε οργάνωση της πάλης στην πράξη, αμέσως μόλις ανοίξουν τα σχολεία, με συνεδριάσεις Δ.Σ. των ΣΕΠΕ, προετοιμασία Γενικών Συνελεύσεων, κινητοποιήσεις σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προετοιμασία γενικότερων αγώνων απέναντι στη υλοποίηση των αντιλαϊκών μέτρων και των προαπαιτούμενων σε συντονισμό με το υπόλοιπο εργατικό κίνημα.

             14/8/2017

Την Κυριακή 25 Ιουνίου, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της 86ης Γενικής Συνέλευσης της ΔΟΕ στο Ξενοδοχείο Novotel. Το πρόγραμμα των εργασιών περιλάμβανε  τοποθετήσεις των αντιπροσώπων επί της Ημερήσιας Διάταξης, την ψήφιση του προϋπολογισμού, του Διεκδικητικού Πλαισίου και του Προγράμματος δράσης.

Κατά τη συζήτηση των θεμάτων της Η.Δ. («το σχολείο που θέλουμε», Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση Προσφύγων, Προσχολική αγωγή) και την ψήφιση των θέσεων, επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά ότι οι παρατάξεις παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού στη ΔΟΕ, παρά τις αντιπαραθέσεις, τις αντεγκλήσεις και τις περιγραφές των προβλημάτων, δεν μπορούν να  δώσουν απαντήσεις και διέξοδο στις αγωνίες των χιλιάδων εκπαιδευτικών, γιατί αποδέχονται το συνολικότερο πλαίσιο της αντιλαϊκής πολιτικής, και γι’ αυτό κάνουν  τα πάντα για  να κρύψουν την ταξική – πολιτική αιτία των προβλημάτων της εκπαίδευσης.

Στην 86η  Γενική Συνέλευση κατατέθηκε ψήφισμα από  αναπληρωτές ειδικοτήτων γενικής και ειδικής αγωγής, με το οποίο καλούσαν τους συλλόγους διδασκόντων να μην αναθέσουν σε δασκάλους, μαθήματα ειδικοτήτων και να μη συναινέσουν οι δάσκαλοι γενικής αγωγής να στελεχώσουν ΣΜΕΑΕ. Το ψήφισμα αυτό, η πλειοψηφία των άλλων δυνάμεων δεν αποδέχτηκε να υιοθετηθεί από το σώμα των αντιπροσώπων, ενισχύοντας διασπαστικές-συντεχνιακές λογικές μέσα στον κλάδο. Οι αντιπρόσωποι της ΑΣΕ στήριξαν το παραπάνω ψήφισμα, καθώς αποτελεί πάγια θέση της, τα μαθήματα των ειδικοτήτων να διδάσκονται  από τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς.

Κατά τη διάρκεια ψήφισης του προϋπολογισμού, επιχειρήθηκε για άλλη μια φορά και σ’ αυτή τη Γ.Σ. της ΔΟΕ, να τιναχτούν στον αέρα οι διαδικασίες της, προκειμένου να μην ψηφιστεί διεκδικητικό πλαίσιο και πρόγραμμα δράσης που να απαντάει στα οξυμένα προβλήματα του κλάδου. Οι μεθοδεύσεις αυτές αποτράπηκαν με αποφασιστική παρέμβαση των αντιπροσώπων της ΑΣΕ.

Τέλος, μετά από κωλυσιεργίες και χρονοβόρες διαδικασίες μέχρι αργά το βράδυ, δεν έγινε κατορθωτό να ψηφιστεί πρόγραμμα δράσης. Οι δυνάμεις της ΑΣΕ, τόνισαν ότι οι παρατάξεις του παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού και οι συνοδοιπόροι τους, έχουν τεράστιες ευθύνες γιατί όλο το προηγούμενο διάστημα υπονόμευσαν την οργάνωση κοινής πάλης της Ομοσπονδίας με όλους τους εργαζόμενους. Ανέδειξαν την ανάγκη η Ομοσπονδία να μη ρίξει «καλοκαιρινά ρολά», και ο κλάδος να βρίσκεται σε ετοιμότητα μέσα στο καλοκαίρι, ώστε να αποτραπούν αντεργατικά - αντιεκπαιδευτικά μέτρα. Πρότειναν, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς το Σεπτέμβρη να γίνουν Διοικητικά Συμβούλια, καλά οργανωμένες Γενικές Συνελεύσεις, προκειμένου να αποφασιστούν οι αγωνιστικές μορφές πάλης από τον ίδιο τον κλάδο και τα πρωτοβάθμια σωματεία του, λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις και δημιουργώντας όρους και προϋποθέσεις για αγώνες σε συμμαχία με γονείς και άλλους εργαζόμενους, γιατί η παιδεία είναι λαϊκό πρόβλημα, ενώ ταυτόχρονα τόνισαν την ανάγκη για κοινό αγώνα ενάντια στη γενικότερη αντιλαϊκή πολιτική. Τόνισαν την ανάγκη να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για δυναμική απεργιακή απάντηση στα μέτρα της κυβέρνησης σε συμπόρευση με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα.

Δείτε στο παρακάτω link τις τοποθετήσεις των αντιπροσώπων-εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών.

  https://www.youtube.com/playlist?list=PL7g7PA39NpDeYgUxgOt1fdSxIChhZ9yO1

Αθήνα 25/6/2007

Page 10 of 28

Σχετικοί ιστότοποι

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου

 

Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου

Go to top