Υπογράφουμε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση:

https://www.ipetitions.com/petition/oxi-stin-ypobathmisi-tis-fysikis-agogis

Το ποτήρι ξεχείλισε! Ξεσηκωμός σε όλους τους γυμναστές!

Να μην περάσει η διάλυση των πτυχίων μας!

Με το σχέδιο νόμου «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – προπονητές και εκπαιδευτές – ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις» η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δίνει τη χαριστική βολή στο δικαίωμά των αποφοίτων των ΤΕΦΑΑ να εργαστούν σαν γυμναστές-προπονητές. Είναι τόσο ξετσίπωτοι που θέλουν να περάσουν το σχέδιο νόμου με τη μορφή του επείγοντος για να προλάβουν τις αντιδράσεις μας! Συγκεκριμένα το σχέδιο νόμου:

  • Αναγνωρίζει επίσημα τα «πτυχία προπονητικής» που πουλάνε τα διάφορα ιδιωτικά κολλέγια και ινστιτούτα.
  • Δεν καταργεί τις σχολές προπονητών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και επιπλέον φτιάχνει προγράμματα προπονητικής στα ΙΕΚ!
  • Υπονομεύει τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΦΑΑ με ειδίκευση στο ποδόσφαιρο.
  • Εισάγεται για πρώτη φορά η έννοια του «εκπαιδευτή» για «αθλητική αναψυχή»!!! Ο «εκπαιδευτής» θα ασκεί το επάγγελμα με μοναδικό προσόν την «εμπειρία» (!) της Φυσικής Αγωγής χωρίς θεωρητική κατάρτιση! Πρόκειται για διάταξη επικίνδυνη για την υγεία των ίδιων των αθλούμενων!

Ουσιαστικά οι απόφοιτοι των ΤΕΦΑΑ θα παίρνουν ένα πτυχίο χωρίς αξία! Θα αναγκάζονται να κυνηγάνε πανάκριβα σεμινάρια, να ανταγωνίζονται με τους προπονητές-απόφοιτους διάφορων κολλεγίων, ισοπεδώνοντας τα δικαιώματα όλων μας προς τα κάτω. Οι μόνοι που πανηγυρίζουν είναι οι κολλεγιάδες και τα επιχειρηματικά συμφέροντα στον αθλητισμό που βλέπουν το εμπόρευμά τους να αναβαθμίζεται!

Η συνειδητή εγκατάλειψη και απαξίωση των ΤΕΦΑΑ δεν θα περάσει!

Την ίδια ώρα υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο η Φυσική Αγωγή και ο Σχολικός Αθλητισμός μέσα στα σχολεία με την μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Δυστυχώς και για αυτή την κυβέρνηση αλλά και για τις προηγούμενες, το μάθημα της Γυμναστικής θεωρείται ο «φτωχός συγγενής». Αυτό δείχνουν οι μηδενικές προσλήψεις καθηγητών Φυσικής Αγωγής. Μόλις 1 καθηγητής Φυσικής Αγωγής σε 131 μαθητές στα Γυμνάσια και σε 198 μαθητές στα Λύκεια(!). Στα δημοτικά δίνεται η δυνατότητα να κάνει το μάθημα ο δάσκαλος αν δεν υπάρχει καθηγητής Φυσικής Αγωγής.

Συγχρόνως είναι τραγικές οι ελλείψεις σε υποδομές και εξοπλισμό, τα σύγχρονα γυμναστήρια θεωρούνται εξαίρεση και όχι ο κανόνας στα σχολεία.

Και όλα αυτά σε μια χώρα "πρωταθλήτρια" στην παχυσαρκία!

Όλοι εμείς οι γυμναστές μόνιμοι και αναπληρωτές, μαζί με τους φοιτητές των ΤΕΦΑΑ, με το συλλογικό μας αγώνα έχουμε τη δύναμη να το αποτρέψουμε!

Διεκδικούμε:

  • Να αποσυρθεί τώρα το νομοσχέδιο του Υπουργείου Αθλητισμού!
  • Ουσιαστική αναβάθμιση των σπουδών στα ΤΕΦΑΑ.
  • Το πτυχίο να κατοχυρώνει την πλήρη άσκηση του επαγγέλματος.
  • Αναβάθμιση του Σχολικού Αθλητισμού, με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών!
  • Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την παιδεία και τον μαζικό αθλητισμό στο ύψος των σύγχρονων αναγκών.
  • Όχι στην εξίσωση των πτυχίων μας με τα ιδιωτικά κολλέγια

Μαζεύουμε υπογραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://www.ipetitions.com/petition/oxi-stin-ypobathmisi-tis-fysikis-agogis

Καλούμε τις ΕΛΜΕ και του Συλλόγους Πρωτοβάθμιας και τις Ομοσπονδίες ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να απαιτήσουν να αποσυρθεί το ν/σ της κυβέρνησης.

Θέμα: Μόνιμη και σταθερή δουλειά για τους συμβασιούχους – αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Οι συμβασιούχοι – αναπληρωτές εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να αγωνίζονται για το δίκαιο αίτημα της μόνιμης και σταθερής δουλειάς, των άμεσων μαζικών διορισμών, της εξίσωσης των δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών, καθώς και για μέτρα στήριξής τους όπως η στέγαση, η σίτιση, η μετακίνηση.

Οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί κάθε χρόνο γυρίζουν όλη την Ελλάδα, αγωνιώντας κάθε φορά για το εάν και που θα προσληφθούν. Πολλές φορές δεν τα βγάζουν πέρα με τα 840 ευρώ, δεν έχουν δικαίωμα να αρρωστήσουν, δεν έχουν δικαίωμα στη μητρότητα, αρκετοί δεν δικαιούνται ούτε το ταμείο ανεργίας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Πολλαπλασιάζονται φαινόμενα, ειδικά σε νησιωτικές περιοχές, αναπληρωτές να μην βρίσκουν ούτε καν σπίτι να νοικιάσουν για λίγους μήνες εξαιτίας της τουριστικής κίνησης αλλά και των πανάκριβων ενοικίων. Νέες κοπέλες που είναι έγκυες ή μωρομάνες αναγκάζονται να αποχωριστούν τα παιδιά τους, να χωρίσουν την οικογένειά τους στα δύο ή να επιλέξουν το δρόμο της παραίτησης και της άδειας άνευ αποδοχών εξαιτίας του απαράδεκτου καθεστώτος με τις άδειες μητρότητας.

Τα τελευταία χρόνια 35.000 εκπαιδευτικοί έχουν συνταξιοδοτηθεί, και πάνω από 28.000 αναπληρωτές προσλαμβάνονται κάθε χρόνο, ποσοστό που φτάνει το 19% των εργαζομένων στον κλάδο. Οι συμβασιούχοι δεν αναπληρώνουν πια ελλείψεις λόγω αδειών, αλλά καλύπτουν λειτουργικά κενά στα σχολεία.

Κατά τη διάρκεια κάθε σχολικής χρονιάς παραμένουν ακάλυπτα κενά, με αποτέλεσμα τα σχολεία να υπολειτουργούν. Οι μαθητές στοιβάζονται σε 25άρια και 26άρια τμήματα, χιλιάδες παραμένουν εκτός των δομών της Ειδικής Αγωγής, οι εκπαιδευτικοί της Παράλληλης Στήριξης «μοιράζονται» μέχρι και σε 5 παιδιά, καταργείται η ενισχυτική διδασκαλία στο Γυμνάσιο, καταργούνται μαθήματα, υπονομεύονται δομές όπως εργαστήρια, καταργούνται ολοήμερα νηπιαγωγεία και δημοτικά, κλείνουν Τμήματα Ένταξης και Νηπιαγωγεία.

Όλες οι εξαγγελίες των τελευταίων χρόνων για μόνιμους διορισμούς αποτελούν εμπαιγμό προς τους χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, αφού στην πράξη παρατείνεται το απαράδεκτο καθεστώς της αδιοριστίας και της ομηρίας τους. Οι 10.000 υποτιθέμενοι διορισμοί της κυβέρνησης κ. Σαμαρά έγιναν 20.000 υποτιθέμενοι διορισμοί του κ. Φίλη, και τώρα 10.000 του κ. Γαβρόγλου. Οι 4.500 μόνιμοι διορισμοί που έχει εξαγγείλει τελευταία η κυβέρνηση δεν αποτελούν παρά ψίχουλα μπροστά στις πραγματικές ανάγκες της Ειδικής Αγωγής. Τα ειδικά σχολεία και οι δομές της Ειδικής Αγωγής λειτουργούν σχεδόν αποκλειστικά με αναπληρωτές, με αποτέλεσμα οι πραγματικές ανάγκες να μην καλύπτονται ούτε στο ελάχιστο με αυτό τον αριθμό διορισμών. Κατά συνέπεια οι δημόσιες δομές Ειδικής Αγωγής θα συνεχίσουν να υπολει­τουργούν και χιλιάδες παιδιά θα εξακολουθήσουν να μην έχουν πρόσβαση σε αυτές.

Η χρόνια αδιοριστία και η συνεχής μετακίνηση από περιοχή σε περιοχή οξύνει το σύνολο των προσωπικών, οικογενειακών και κοινωνικών προβλημάτων των συμβασιούχων – αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Οι συμβασιούχοι – αναπληρωτές εκπαιδευτικοί βιώνουν το πιο απάνθρωπο πρόσωπο της αντιλαϊκής πολιτικής όλων των κυβερνήσεων στο χώρο της εκπαίδευσης. Η κατάσταση αυτή τσακίζει τη ζωή των χιλιάδων συμβασιούχων εκπαιδευτικών αλλά και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών της εργατικής τάξης, και δείχνει την άμεση αναγκαιότητα για χιλιάδες μόνιμους διορισμούς.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός, τι μέτρα θα πάρει για:

1. Να μονιμοποιηθούν άμεσα οι 25.000 συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί και οι 3.000 συμβασιούχοι ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση καλύπτοντας λειτουργικά κενά.

2. Να εξισωθούν τα δικαιώματα των συμβασιούχων εκπαιδευτικών με των μονίμων. Να εξισωθούν όλες οι άδειες με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον να ληφθούν μέτρα στήριξης για τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς με την εξασφάλιση στέγασης, δωρεάν σίτισης, πάσο για μετακίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Οι βουλευτές

Γιάννης Δελής

Γιάννης Γκιόκας

Νίκος Καραθανασόπουλος

Γιώργος Λαμπρούλης

Διαμάντω Μανωλάκου

Νίκος Μωραΐτης

Μανώλης Συντυχάκης

Σταύρος Τάσσος

Με αφορμή την προσπάθεια που κάνουν ορισμένοι εθνικιστικοί κύκλοι το τελευταίο διάστημα να χύσουν το φασιστικό τους δηλητήριο στους μαθητές, καθώς και ορισμένα κρούσματα απειλών σε καθηγητές μπροστά τις σχολικές γιορτές της 28η Οκτωβρίου και της 17ης Νοέμβρη, απευθυνόμαστε στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, καλώντας τους να κάνουν δική τους υπόθεση την απομόνωση του φασισμού.

Έξω οι δολοφόνοι του Παύλου Φύσσα από τα σχολεία μας.

ü  Καλούμε όλους τους συναδέλφους να αναλάβουν δράση μέσα στα σχολεία! Είναι χρέος των εκπαιδευτικών να υπερασπιστούν το σχολείο και τη νέα γενιά από το δηλητήριο του εθνικισμού και του φασισμού. Κανείς να μην ανεχτεί στάσεις και θέσεις που αφήνουν χώρο στο φούντωμα αντιδραστικών αντιλήψεων.

ü  Οι εκπαιδευτικοί έχουμε υποχρέωση να μιλήσουμε στους μαθητές μας για τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο, για τον ρόλο του ΝΑΤΟ, για την αληθινή ιστορία που κρύβουν τα σχολικά βιβλία. Να αποκαλύψουμε στα μάτια των μαθητών μας τον πραγματικό ρόλο των φασιστικών κι εθνικιστικών οργανώσεων. Να γνωρίσουν οι μαθητές μας τις εικόνες ολέθρου από τις καταστροφές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, τα πεινασμένα παιδιά της Κατοχής, το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, τα καμένα χωριά από τους Γερμανούς, το Δίστομο, την Κάνδανο και τον Χορτιάτη.

Να «φάνε πόρτα» από τα σχολεία όλοι όσοι με δόλιο τρόπο επιδιώκουν να παρασύρουν τους μαθητές μας, κάτω από την κουκούλα τη ανωνυμίας και των ανυπόγραφων καλεσμάτων, σε ενέργειες και δράσεις που σχεδιάζονται από τους υπόδικους ναζιστές της Χρυσής Αυγής και από διάφορα εθνικιστικά site, που τις προηγούμενες μέρες υμνούσαν τον δικτάτορα Παπαδόπουλο, τον Χίτλερ και κάθε λογής κατακάθι της Ιστορίας.

Αποκαλύπτουμε το πραγματικό πρόσωπο του φασισμού!

ü  Όταν φουντώνει ο τσακωμός ανάμεσα στους καπιταλιστές για να τα κέρδη τους, όταν προετοιμάζονται για νέους πολέμους και ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, τότε είναι που ξεθάβουν από το χρονοντούλαπο της ιστορίας τον εθνικισμό και το φασισμό, τότε είναι που βγάζουν από τα λαγούμια τους τους φασίστες, για να κάνουν τη βρώμικη δουλεία για λογαριασμό του σύστηματός τους: Δηλαδή να αθωώσουν το κεφάλαιο, το ΝΑΤΟ και τους ιμπεριαλιστές και να σπείρουν το δηλητήριο του μίσους και της διχόνοιας ανάμεσα στους λαούς.

ü  Οι λαοί των Βαλκανίων έχουν εμπειρία από το πώς αξιοποιήθηκαν οι εθνικισμοί και οι αλυτρωτισμοί, όπως για παράδειγμα τη δεκαετία του ΄90. Διέλυσαν μια ολόκληρη χώρα (την πρώην Γιουγκοσλαβία), γέμισαν αίμα και πόνο την περιοχή μας για τα συμφέροντα των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – Ε.Ε.  

ü  Η απάντηση στην πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που αποδεικνύεται ένα πραγματικό πλυντήριο που ξεπλένει τους Αμερικάνους, το ΝΑΤΟ και την Ε.Ε., είναι η ενίσχυση της πάλης ενάντια στο ΝΑΤΟ , τις ΗΠΑ και της Ε.Ε. Η συμφωνία των Πρεσπών είναι απαράδεκτη. Διατηρεί το σπέρμα του αλυτρωτισμού γιατί υιοθετεί την ανιστόρητη θέση περί «μακεδονικού έθνους και γλώσσας». Βασικό σκοπό έχει την ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ. Εξίσου επικίνδυνα είναι τα συνθήματα του τύπου: «Η Μακεδονία είναι μια και είναι ελληνική» που καλλιεργούν τον αλυτρωτισμό μέσα στη χώρα μας και θέτουν ανοιχτά ζήτημα αλλαγής συνόρων. Η αλήθεια είναι ότι η ιστορική περιοχή της Μακεδονίας μοιράστηκε το 1913 με τη Συνθήκη του Βουκουρεστίου που υπέγραψε ο Βενιζέλος και τότε πήραν: η Ελλάδα το 51%, η Σερβία το 39% (ΠΓΔΜ), η Βουλγαρία το 9,5% και η Αλβανία το 0,5%.

ü  Είναι απαράδεκτη η αξιοποίηση γεγονότων, όπως ο θάνατος του ομογενή Κ. Κατσιφά από μια σειρά δυνάμεις, δυστυχώς και μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα (βλ. ανακοίνωση ΔΑΚΕ Καθηγητών) για την καλλιέργεια εθνικιστικών και συντηρητικών αντανακλαστικών απέναντι σε άλλους λαούς.

Πατριωτισμός είναι το δίκιο του λαού και όχι το δηλητήριο του εθνικισμού! Εχθροί μας δεν είναι οι γείτονες λαοί είναι οι βάσεις και οι ΝΑΤΟικοί!

Δυναμώνουμε τον αγώνα για τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων. Δυναμώνουμε την πάλη απέναντι στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για το Λύκειο και για όλα τα οξυμμένα προβλήματα των σχολείων. Δεν θα επιτρέψουμε να περάσει ο αποπροσανατολισμός που επιχειρείται και τελικά βολεύει την κυβέρνηση.

Το τσάκισμα του φασισμού είναι υπόθεση του εργατικού-λαϊκού κινήματος. Όσο δυναμώνει το εργατικό-λαϊκό κίνημα και το ταξικό του περιεχόμενο, θα απομονώνεται η επιρροή των φασιστικών κι εθνικιστικών οργανώσεων, θα αποκαλύπτεται ο ρόλος τους στις συνειδήσεις των εργαζομένων.

                                                                                         Νοέμβρης 2018

Τοποθέτηση του Μακροθανάση Δημήτρη αιρετού του ΑΠΥΣΠΕ Β. Αιγαίου (εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο της ΑΣΕ που στηρίζεται απ’ το ΠΑΜΕ ) και μέλους του Περ/κού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων στα Κ.Ε.Σ.Υ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης   Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου.

(για τη συνεδρίαση 18/10/2018 - περιλαμβάνεται και τοποθέτηση επί συγκεκριμένου ζητήματος που προέκυψε κατά τη συνεδρίαση καθώς και η στάση μας για τις συνεντεύξεις.)

Είναι γνωστό ότι με το νομοσχέδιο για τις δομές καταργούνται τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ., οι Σ.Σ.Ν., τα Κ.Ε.ΣΥ.Π. και τα Κ.Ε.Π.Λ.Η.Ν.Ε.Τ. και στη θέση τους δημιουργούνται τα Κ.Ε.Σ.Υ, τα οποία συγκροτούνται σε επίπεδο Διεύθυνσης και είναι κοινά για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η αποστολή των Κ.Ε.Σ.Υ. είναι η υποστήριξη των σχολικών μονάδων και Ε.Κ. της περιοχής ευθύνης τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση… Δραστηριοποιούνται στους τομείς της διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών, της διενέργειας αξιολογήσεων, του σχεδιασμού και της υλοποίησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων, καθώς και δράσεων επαγγελματικού προσανατολισμού, της υποστήριξης του συνολικού έργου των σχολικών μονάδων ή Ε.Κ., της διενέργειας ενημερώσεων και επιμορφώσεων και της ευαισθητοποίησης του κοινωνικού συνόλου κτλ.

Δηλαδή εντελώς διαφορετικά αντικείμενα και τομείς ενοποιούνται σε μια δομή. Η λογική των καταργήσεων δομών έχει προφανή στόχο τις περικοπές προσωπικού. Όμως, πίσω από αυτό υπάρχει μια βαθιά αντιδραστική και αντιεπιστημονική αντίληψη, που θεωρεί ότι τα ΑμεΑ, οι μαθητές που αντιμετωπίζουν κοινωνικά προβλήματα, η συμβουλευτική και ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι κοινά πεδία επιστημονικής – παιδαγωγικής προσέγγισης και υποστήριξης!

Οι αλλαγές αυτές θα φέρουν ένα πραγματικό πισωγύρισμα στην εκπαιδευτική πραγματικότητα της χώρας μας. Ειδικά τα ΑμεΑ στην πράξη καταργούνται και διαγράφονται ως ομάδα προτεραιότητας και ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης.

Φανερώνεται το τι πραγματικά κρύβεται πίσω από τη λογική της συμπερίληψης στην Ειδική Αγωγή, όπως την προωθεί η κυβέρνηση.

Ειδικά η κατάργηση των Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής, θα φορτώσει εντελώς στις πλάτες των οικογενειών όλο το κομμάτι της διάγνωσης και στήριξης των παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και θα απαλλάξει το κράτος από τις ευθύνες του.

Αντί να στελεχωθούν τα ήδη υποστελεχωμένα ΚΕΔΔΥ ώστε να ανταποκριθούν στο έργο τους, (κάτι που είναι δύσκολο, λόγω έλλειψης προσωπικού με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής, έλλειψη χώρων, έλλειψη υλικοτεχνικού εξοπλισμού με αποτέλεσμα να ζητούνται χορηγίες κ.ά.), τα συγχωνεύουν σ’ έναν ενιαίο θεσμό μαζί με άλλες άσχετες μεταξύ τους δομές.

Με βάση την κατανομή του προσωπικού δε θα υπάρχει σε κάθε ΚΕΣΥ ούτε καν ένας από όλες τις ειδικότητες που στελέχωναν ένα ΚΕΔΔΥ! Μια σειρά από τις οργανικές θέσεις που δημιουργούνται σε αυτούς τους νέους θεσμούς είναι προσωποπαγείς, που σημαίνει ότι καταργούνται κάθε φορά που συνταξιοδοτείται ο εργαζόμενος που ανήκε σε κάθε μια από αυτές!

Με την εξάλειψη της διάγνωσης από τα Κ.Ε.Σ.Υ. αυτοί που θα πληρώσουν ακριβά το «νέο και καινοτόμο» θα είναι τα παιδιά και οι οικογένειες τους, γιατί θα απευθύνονται στον ιδιωτικό τομέα για την απαραίτητη διάγνωση. Όσον αφορά τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα του Υπουργείου Παιδείας, που υπολειτουργούν ανά την Ελλάδα, δε θα είναι σε θέση να εκδίδουν διαγνώσεις για τα προβλήματα των παιδιών.

Ταυτόχρονα δε γίνεται πουθενά αναφορά στον θεσμό της Παράλληλης Στήριξης (Π.Σ.) μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την οποία μέχρι σήμερα την ευθύνη της πρότασης και εισήγησης είχε το ΚΕΔΔΥ.

Τελικά η κυβέρνηση με την «εξαφάνιση» των παιδιών με ειδικές ανάγκες που επιχειρεί, παύει να έχει και ευθύνη για την εκπαίδευσή τους! Το βάρος πέφτει στον εκπαιδευτικό και στο σχολείο συνολικά για την εκπαιδευτική παρέμβαση σε παιδιά με ειδικές ανάγκες που δε θα έχουν καν διάγνωση!

Ακόμα η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ., της δομής που είχε στην ευθύνη της τη στήριξη των δικτύων και των αναγκών των σχολείων στο επίπεδο της πληροφορικής, θα οδηγήσει στην άμεση παράδοση του τομέα αυτού στους ιδιώτες και τους εργολάβους. Θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο η κάθε σχολική μονάδα. Είναι πισωγύρισμα στη σημερινή εποχή, όπου η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες είναι στην καθημερινότητά μας, αντί να αναβαθμίζεται μια δημόσια δομή, αυτή να καταργείται.

Με βάση τα παραπάνω, τα στελέχη που θα προκύψουν από αυτή τη διαδικασία, θα κληθούν να υπηρετήσουν ακριβώς αυτή την πολιτική, των περικοπών, των συμπτύξεων-συγχωνεύσεων δομών και της λεγόμενης συμπερίληψης (βλέπε φόρτωμα της ευθύνης στον δάσκαλο της τάξης, στη σχολική μονάδα και στον γονιό, την οικογένεια) με ταυτόχρονη κατάργηση υποστηρικτικών δομών στην Ειδική Αγωγή. Θα υπηρετήσουν δηλαδή μια βαθιά αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική.

Στη βάση αυτή, ως εκπρόσωπος της ΑΣΕ (ο συνδυασμός που στηρίζει το ΠΑΜΕ) θα είμαστε παρόντες (εγώ ή ο αναπληρωματικός συνάδελφος) σε όλη τη διαδικασία, θα προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αντικειμενικότητα στη διαδικασία, θα υπερασπίσουμε τα δικαιώματα όλων των υποψηφίων συναδέλφων.

Ταυτόχρονα σ’ αυτή την κατεύθυνση και στη συγκεκριμένη συνεδρίαση (18/10/2018) που εξέταζε τα προαπαιτούμενα προσόντα των υποψηφίων για τις θέσεις των προϊσταμένων στα ΚΕΣΥ, παρεμβήκαμε επί της διαδικασίας αφού διαπιστώσαμε ότι ενώ εξετάζονταν τα προσόντα των υποψηφίων στο αν πληρούν τα προαπαιτούμενα, (όπως αυτά καθορίστηκαν απ’ την πλειοψηφία του συμβουλίου) σε μια υποψηφιότητα ακολουθήθηκε αντίστροφη πορεία προσαρμόζοντας τα κριτήρια - προαπαιτούμενα πάνω στα προσόντα της συγκεκριμένης υποψηφιότητας. Οι διευκρινίσεις δε, που δόθηκαν από την επί τόπου επικοινωνία της Περ/κής Δ/νσης με αρμόδια στελέχη του υπουργείου για το θέμα αυτό δεν απάντησαν στα ερωτήματα που είχαν τεθεί εκ μέρους του αιρετού της ΑΣΕ.

Τέλος με βάση πάντα την πάγια στάση μας δε θα γίνουμε αξιολογητές και θα βάλουμε παύλα (-) κατά τη διαδικασία των συνεντεύξεων.

Υποψήφιοι Αγων. Συσπ. Εκπ/κών  (ΠΑΜΕ)

για το ΠΥΣΠΕ Λέσβου

Ανθυπατοπούλου Χριστίνα     του Αθανασίου

Αρναρέλλη Ευανθία               του Βλασίου

Γιανέλλης Βασίλειος               του Δημητρίου

Ελαφρού Μαριάνθη                 του Ευστρατίου

Δεληγιάννη Μαριλένα             του Στυλιανού

Κατεβαινίδου Γεσθημανή         του Σάββα

Καστρινάκη Αναστασία             του Λάμπρου

Κλειδαράς Αντώνιος               του Ιωάννη

Κουδιγκέλη Βασιλεία               του Βασιλείου

Κουδουνά Παναγιώτα             του Ευαγγέλου

Κωνσταντινίδου Άννα             του Πέτρου

Μαδυτινός Κωνσταντίνος         του Νικολάου

Μακροθανάσης Δημήτριος       του Γεωργίου

Νιαουνάκη Βασιλική                 του Ιωάννη

Παλαιολόγου Κατερίνα             του Ευαγγέλου

Παπαδάκη Μαριάντα               του Αρτεμίου

Παπανικολάου Ραφτέλλη Ευαγγελία του Ιωάννη

Παπασπυράτου Αθηνά           του Σπυρίδωνος

Πορτογλή Μυρσίνη                 του Διαμαντή

Σαββόγλου Γιώργος              του Δημητρίου

Σπανέλλη Μαρίνα                   του Γεωργίου

 

 

 

 

Υποψήφιοι Αγων. Συσπ. Εκπ/κών  (ΠΑΜΕ)

για το ΑΠΥΣΠΕ Β. Αιγαίου

Ανθυπατοπούλου Χριστίνα του Αθανασίου

 

 

 

 

Λέσβου

Αρναρέλλη Ευανθία του Βλασίου Λήμνου
Γερσιάνη Φωτεινή του Δημητρίου Χίου
Γιανέλλης Βασίλειος του Δημητρίου Λέσβου
Γιαννακουδάκη Μαλάμω του Αντωνίου Λήμνου
Γλαρού Αθηνά του Ζαχαρία Ικαρίας-Φούρνων
Δεληγιάννη Μαριλένα του Στυλιανού Λέσβου
Ελαφρού Μαριάνθη του Ευστρατίου Λέσβου
Καστρινάκη Αναστασία του Λάμπρου Λέσβου
Κατεβαινίδου Γεσθημανή του Σάββα Λήμνου
Κλειδαράς Αντώνιος του Ιωάννη Λέσβου
Κουδιγκέλη Βασιλεία του Βασιλείου Λέσβου
Κουδουνά Παναγιώτα του Ευαγγέλου Λέσβου
Κωνσταντινίδου Άννα του Πέτρου Λέσβου
Λεκάκη Όλγα του Γεωργίου Ικαρίας - Φούρνων
Μαδυτινός Κωνσταντίνος του Νικολάου Λήμνου
Μακροθανάσης Δημήτριος του Γεωργίου Λέσβου
Μέμηλα Βασιλική του Γεωργίου Χίου
Νιαουνάκη Βασιλική του Ιωάννη Λήμνου
Νομικός Δημήτρης του Οδυσσέα Χίου
Παλαιολόγου Κατερίνα του Ευαγγέλου Λέσβου
Παπαδάκη Μαριάντα του Αρτεμίου Λέσβου
Παπανικολάου - Ραφτέλλη Ευαγγελία του Ιωάννη Λέσβου
Παπασπυράτου Αθηνά του Σπυρίδωνος Λήμνου
Πόθα Ελισάβετ του Δημητρίου - Νικολάου Σάμου
Πορτογλή Μυρσίνη του Διαμαντή Λέσβου
Πυκνή Δέσποινα του Ιωάννη Χίου
Ρούσσου Μαριάνθη του Νικολάου Ικαρίας-Φούρνων
Σαββόγλου Γιώργος του Δημητρίου Λήμνου
Σκούφαλος Μάρκος του Ισιδώρου Χίου
Σπανέλλη Μαρίνα του Γεωργίου Λέσβου
Στεφανή Μαριάννα του Μιχαήλ Χίου
Σφακιανάκη Δέσποινα του Παναγιώτη Χίου
Τσίγκος Στέφανος του Γεωργίου Χίου
Τσιμούνη Σταματία του Αντωνίου Χίου
Χιωτέλης Γεώργιος του Στυλιανού Χίου
Χιωτίνη Ουρανία του Σπύρίδωνα Χίου

Page 1 of 30

Παρατάξεις

dimokratiki

image001

up3

Σχετικοί ιστότοποι

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου

 

Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου

Go to top