Μακροθανάσης Δημήτρης

   Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

Με τον μεταμεσονύχτιο αγώνα δρόμου ταχύτητας όπως καθιερώθηκε απ’ τις προηγούμενες κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και χρονικά αναβαθμίστηκε απ’ τους ΣΥΡΙΖA-ΑΝΕΛ, άνοιξε και η νέα σχολική χρονιά. Με βαλίτσες και τέκνα παραμάσχαλα έκλεισε η πρόσληψη και παρουσίαση των αναπληρωτών στα τοπικά ΠΥΣΠΕ. Με την τοποθέτησή τους την Παρασκευή 7/9/2018 ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες του Υ.Σ. ( ΠΥΣΠΕ Λέσβου) που αφορούσαν τη λειτουργικότητα των σχολικών μονάδων και τις υπηρεσιακές μεταβολές των Εκπ/κών ( υπερ/θμίες – διαθέσεις – αποσπάσεις κτλ).

     Έχει γίνει πια ξεκάθαρο όσο αφορά τη ‘’νόμιμη’’ ιεράρχηση των διαδικασιών ( για να απαντηθούν απορίες συναδέλφων στο ποια προηγείται και ποια έπεται) ότι :

Απόλυτη προτεραιότητα όλων των διαδικασιών έχει η πιστή εφαρμογή - προώθηση χωρίς παρεκκλίσεις και στο ακέραιο όλου του νομικού αντιεκπαιδευτικού πλαισίου όπως αυτό συνδιαμορφώθηκε απ’ τις κυβερνήσεις των τελευταίων ετών στις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και της ΕΕ.

Τα μέλη της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ δεν είχαν την παραμικρή αντιπαράθεση ή διαφορά στην ερμηνεία του αντίστοιχου νομικού πλαισίου με κύρια στόχευση τη μείωση της λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων στη βάση των 25 μαθητών ανά τμήμα και ιδιαίτερο ζήλο για τους μαθητές της Ά τάξης ! (24 μαθητές στο 11οΔημ. Σχ., 25 στο 9ο Δημ. Σχολείο Μυτιλήνης κτλ…….)

Η επίτευξη και θωράκιση αυτού του στόχου επιστράτευσε όλα τα μέσα θεμιτά κι αθέμιτα με αλληλοσυμπλήρωση μεταξύ πλειοψηφίας ΠΥΣΠΕ και Δ/ντριας Εκπ/σης στη συγκάλυψη αυτής της πολιτικής.

     Υποχρεωτικές μετακινήσεις μαθητών – νηπίων εκτός περιοχής διαμονής , συνεργασία με πρόθυμους Δ/ντές, επίκληση αδυναμιών του Δήμου για κάλυψη κτηριακών αναγκών, απόδοση ευθυνών της λειτουργικότητας ενός σχολείου στις πρωτοβουλίες ή όχι των Δ/ντών, ενεργοποίηση της επιτροπής ,καταψήφιση όλων των προτάσεών μας σ’ αυτό το θέμα κτλ.

Ταυτόχρονα τα κενά στην Ειδική Αγωγή και η σφαγή στην παράλληλη στήριξη ( περίπου 35 κενά ) δείχνουν ότι το ‘’ενταξιακό σχολείο’’ που χρόνια διαφήμιζαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι δεν είναι άλλο από το φτηνό σχολείο που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών στην Ειδική Αγωγή, συμπιέζει εκρηκτικά τις τάξεις και αναγκάζει τους γονείς σιγά σιγά να βάζουν το χέρι βαθιά στην τσέπη.

Η αφοσίωση που δείχνουν στην εφαρμογή αυτής της πολιτικής είναι αξιοζήλευτη!!

Τόλμησαν, άσχετα αν μετά από τις παρεμβάσεις μας το πήραν πίσω, να μοιράσουν αναπληρώτρια παράλληλης στήριξης τοποθετώντας την σε δύο νηπ/γεία που απείχαν μεταξύ τους 80 χμ!!!

Read more: ΠΑΜΕ : Ενημέρωση των αιρετών του ΠΥΣΠΕ Λέσβου...

   Μετά την απόφαση της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ Λέσβου (2/7 και 4/7 2018) που αφορούσε τη λειτουργικότητα των σχολικών μονάδων για το έτος 2018 – 2019 και η οποία συμπιέζει τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών ιδιαίτερα της πόλης της Μυτιλήνης και Μύρινας, καταθέσαμε για την Παρασκευή 13/7 και πριν την οριστικοποίηση των υπεραριθμιών, εκ νέου πρόταση χωρισμού τμημάτων για συγκεκριμένα σχολεία – νηπ/γεία που υπερβαίνουν τους 20 μαθητές ή που ο συνολικός αριθμός μαθητών μιας τάξης ενός σχολείου δικαιολογεί τη δημιουργία και τρίτου τμήματος.

   Καλέσαμε τα μέλη της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ Λέσβου να επανεξετάσουν την απόφασή τους λαμβανομένου υπόψη ότι εκτός της ικανοποίησης των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των μαθητών, 26 εκπ/κοί που υπηρετούν στην πόλη της Μυτιλήνης θα κληθούν να μετακινηθούν πολύ μακριά από τον τόπο κατοικίας τους ως υπεράριθμοι. Θεωρούμε ότι οι πραγματικές εκπ/κές ανάγκες υπερβαίνουν αυτόν τον αριθμό, που σημαίνει ότι για την κάλυψή τους όχι μόνο δεν περισσεύει κανένας, αλλά θα χρειαστούν και επιπρόσθετοι εκπ/κοί.

Η συγκεκριμένη πρόταση για χωρισμό τμημάτων, ήταν :

1ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης για την   Α΄και Β΄τάξη.

2ο       «             «              «                 «         Β’, Δ΄και Ε’ τάξη.

3ο       «             «               «                 «         Α΄, Β΄, Γ, Δ’, Ε΄, Στ΄ τάξη.

4ο       «             «              «                 «         Β΄και Ε΄τάξη.

5ο       «             «               «                 «         Α΄, Β΄και Γ΄τάξη.

6ο       «             «               «                 «         Α΄, Ε΄, Στ΄τάξη.

7ο       «             «              «                 «         Δ΄, και Ε΄τάξη.

8ο       «             «               «                 «         Γ΄,τάξη.

9ο       «             «               «                 «         Α΄, Δ΄,τάξη.

10ο     «             «              «                 «         Β΄τάξη.

11ο     «             «               «                 «         Α΄, Δ΄, και Ε΄ τάξη.

15ο     «             «               «                 «         Β΄ τάξη.

Δημοτικό Σχολείο Βαρειάς                             Α΄,Β΄ και Γ΄τάξη.

         «           «       Λουτρών                             Δ΄τάξη.

         «           «       Παναγιούδας                    Γ΄τάξη.

         «           «       Παμφίλων                           Α΄και Γ΄τάξη.

         «           «       Παπάδου                             Α΄τάξη.

         «           «       Σκοπέλου                           Α΄τάξη.

         «           «         Πολιχνίτου                           Β΄, και Γ΄τάξη.

         «           «         3ο Πλωμαρίου                   Β΄ και Ε΄τάξη.

         «         «         Αγ. Παρασκευής                 Β΄και Γ΄τάξη.

         «         «         Καλλονής                             Γ΄και Ε΄τάξη.

         «         «         Πέτρας                                  Α΄και Β τάξη.

2ο  Δημοτικό Σχολείο Μύρινας     «             «             «                                 Β΄και Δ΄τάξη.

3ο       «             «            «                                 Α’και Β΄τάξη.

         «             «       Μούδρου                             Δ΄τάξη.

Ταυτόχρονα καταθέσαμε το αίτημα του Συλλόγου Εκπ/κών Λήμνου για επανεξέταση του υποβιβασμού του Δημοτικού Σχολείου Κοντιά και ζητάμε την άμεση αναβάθμισή του, καθώς και την επαναφορά των Δημοτικών Σχολείων Κάσπακα και Θάνους σε 3θέσια και του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Ευστρατίου σε 2θέσιο.

   Για τα Νηπ/γεία λαμβάνοντας υπόψη και την κτιριακή υποδομή, προτείναμε άμεσα κανένα τμήμα νηπ/γείου να μην λειτουργήσει με πάνω από 15 παιδιά. Όπου οι υποδομές δεν επιτρέπουν την υλοποίηση αυτού του αιτήματος να τοποθετείται και δεύτερη νηπ/γός στο ίδιο τμήμα.

Καλέσαμε ξανά τους Συλλόγους Εκπ/κών Α/θμιας Εκπ/σης Λέσβου και Λήμνου άμεσα να πάρουν θέση.

Η παραπάνω πρότασή μας απορρίφθηκε από τη διορισμένη πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Λέσβου, με εξαίρεση το χωρισμό σε τμήματα της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου του Μούδρου.

Η επιμονή στην πολιτική υποβάθμισης σχολείων και τμημάτων σε Λέσβο, Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο από τη διορισμένη πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ, (ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ), φανερώνει για άλλη μια φορά το ρόλο που έχουν προορίσει να παίζουν κάθε φορά τα Υπηρεσιακά Συμβούλια ως φορέων εφαρμογής των αντιλαϊκών πολιτικών όλων των μέχρι τώρα κυβερνήσεων.

Μόνο με την αγωνιστική συσπείρωση των συναδέλφων στα σωματεία τους σε συνεργασία με τους γονείς, μπορούν να αλλάξουν κάποιες καταστάσεις προς το καλύτερο.

Οι αιρετοί

Μακροθανάσης Δημήτρης

Μαδυτινός Κωνσταντίνος

Συμπληρωματική πρόταση των αιρετών (τακτ. – αναπλ.) εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο της ΑΣΕ ( ΠΑΜΕ) προς το ΠΥΣΠΕ Λέσβου εκτός θεμάτων ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης της 13ης Ιουλίου 2018.

   Μετά την απόφαση της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ Λέσβου (2/7 και 4/7 2018) που αφορούσε τη λειτουργικότητα των σχολικών μονάδων για το έτος 2018 – 2019 και η οποία συμπιέζει τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών ιδιαίτερα της πόλης της Μυτιλήνης και Μύρινας, καταθέτουμε για την Παρασκευή 13/7 και πριν την οριστικοποίηση των υπεραριθμιών, εκ νέου πρόταση χωρισμού τμημάτων για συγκεκριμένα σχολεία – νηπ/γεία που υπερβαίνουν τους 20 μαθητές ή που ο συνολικός αριθμός μαθητών μιας τάξης ενός σχολείου δικαιολογεί τη δημιουργία και τρίτου τμήματος.

   Καλούμε τα μέλη της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ Λέσβου να επανεξετάσουν την απόφασή τους λαμβανομένου υπόψη ότι εκτός της ικανοποίησης των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των μαθητών, 26 εκπ/κοί που υπηρετούν στην πόλη της Μυτιλήνης θα κληθούν να μετακινηθούν πολύ μακριά από τον τόπο κατοικίας τους ως υπεράριθμοι. Θεωρούμε ότι οι πραγματικές εκπ/κές ανάγκες υπερβαίνουν αυτόν τον αριθμό, που σημαίνει ότι για την κάλυψή τους όχι μόνο δεν περισσεύει κανένας, αλλά θα χρειαστούν και επιπρόσθετοι εκπ/κοί.

1ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης για την   Α΄και Β΄τάξη.

2ο       «             «              «                 «         Β’, Δ΄και Ε’ τάξη.

3ο       «             «               «                 «         Α΄, Β΄, Γ, Δ’, Ε΄, Στ΄ τάξη.

4ο       «             «              «                 «         Β΄και Ε΄τάξη.

5ο       «             «               «                 «         Α΄, Β΄και Γ΄τάξη.

6ο       «             «               «                 «         Α΄, Ε΄, Στ΄τάξη.

7ο       «             «              «                 «         Δ΄, και Ε΄τάξη.

8ο       «             «               «                 «         Γ΄,τάξη.

9ο       «             «               «                 «         Α΄, Δ΄,τάξη.

10ο     «             «              «                 «         Β΄τάξη.

11ο     «             «               «                 «         Α΄, Δ΄, και Ε΄ τάξη.

15ο     «             «               «                 «         Β΄ τάξη.

Δημοτικό Σχολείο Βαρειάς                             Α΄,Β΄ και Γ΄τάξη.

         «           «       Λουτρών                             Δ΄τάξη.

         «           «       Παναγιούδας                    Γ΄τάξη.

         «           «       Παμφίλων                           Α΄και Γ΄τάξη.

         «           «       Παπάδου                             Α΄τάξη.

         «           «       Σκοπέλου                           Α΄τάξη.

         «           «         Πολιχνίτου                           Β΄, και Γ΄τάξη.

         «           «         3ο Πλωμαρίου                   Β΄ και Ε΄τάξη.

         «         «         Αγ. Παρασκευής                 Β΄και Γ΄τάξη.

         «         «         Καλλονής                             Γ΄και Ε΄τάξη.

         «         «         Πέτρας                                  Α΄και Β τάξη.

1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας                         Ε΄τάξη ( να σημειθ. ότι η Ε΄τάξη έχει 25 μαθ.)

2ο       «             «             «                                 Β΄και Δ΄τάξη.

3ο       «             «            «                                 Α’,και Β΄τάξη.

         «             «       Μούδρου                             Δ΄τάξη.

Ταυτόχρονα καταθέτουμε το αίτημα του Συλλόγου Εκπ/κών Λήμνου για επανεξέταση του υποβιβασμού του Δημοτικού Σχολείου Κοντιά και ζητάμε την άμεση αναβάθμισή του.

   Για τα Νηπ/γεία λαμβανομένου υπόψη και την κτηριακή υποδομή, προτείνουμε άμεσα κανένα τμήμα νηπ/γείου να μην λειτουργήσει με πάνω από 15 παιδιά. Όπου οι υποδομές δεν επιτρέπουν την υλοποίηση αυτού του αιτήματος να τοποθετείται και δεύτερη νηπ/γός στο ίδιο τμήμα. Καλούμε ξανά τους Συλλόγους Εκπ/κών Α/θμιας Εκπ/σης Λέσβου και Λήμνου άμεσα να πάρουν θέση.

                                                                                                                                    Μυτιλήνη 11/7/2108

 

Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

Η κυβέρνηση ακολουθώντας τις κατευθύνσεις της Ε.Ε. του ΣΕΒ και του ΟΟΣΑ και συνεχίζοντας στη ρότα των προηγούμενων κυβερνήσεων βάζει ως προτεραιότητά της την πιστή εφαρμογή όλων των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων των τελευταίων ετών συμπληρωμένες και θωρακισμένες με σωρεία νομοθετικών ρυθμίσεων που στόχο έχουν τον οικονομικό και παιδαγωγικό στραγγαλισμό της Εκπ/σης καθώς και το τσάκισμα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών σε γενική και ειδική αγωγή.

Με εντολή της Δ/νσης Π.Ε. και τη συγκατάθεση της Τριμελούς Επιτροπής, μετακινήθηκαν μαθητές όλο το προηγούμενο διάστημα σε σχολεία – νηπιαγωγεία εκτός των γεωγραφικών ορίων όπου ανήκουν για να γίνει η κατανομή τους στην Α’ τάξη.

Στον 21ο αιώνα τα παιδιά θα έπρεπε να έχουν άμεση και ανεμπόδιστη πρόσβαση στο σχολείο. Είναι αντιπαιδαγωγική η απόφαση που καταδικάζει μαθητές σε μετακινήσεις έξω από τα όρια της γειτονιάς τους του γεωγραφικού και κοινωνικού περίγυρου που έχουν μεγαλώσει για να έχουν πρόσβαση στη μάθηση.

Το παραπάνω είναι ένα ακόμα σύμπτωμα της κυβερνητικής πολιτικής και του Υπουργείου που «τακτοποιεί» τις εκπαιδευτικές ανάγκες σύμφωνα με το στόχο που έχει θέσει για καλύτερη διαχείριση λειτουργίας των σχολικών μονάδων, χωρίς να προχωρά στη δημιουργία του απαραίτητου αριθμού τμημάτων. (π.χ. στο 9ο Δημ. σχολείο η Α’ τάξη έχει 24 παιδιά!!!)

Είναι η μέθοδος που ακολουθεί το Υπουργείο, για να ελαχιστοποιήσει το κόστος στις προσλήψεις εκπαιδευτικών, αλλά και να απαλλάξει το κράτος από την αυτονόητη υποχρέωσή του για ανέγερση των απαιτούμενων κτιριακών εγκαταστάσεων για τη στέγαση των μαθητών.

Έτσι μεθοδεύεται η αποδόμηση, επί της ουσίας, της δημόσιας εκπαίδευσης, παρά την κυβερνητική προπαγάνδα για τις «δήθεν» Δομές Στήριξης του εκπαιδευτικού έργου που στοχεύουν τάχα στη βελτίωση του δημόσιου σχολείου…

   Η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Λέσβου υλοποίησε στο ακέραιο αυτή την πολιτική. ( 25άρια τμήματα, υπεραριθμίες με όλα τα επακόλουθά τους για τους μόνιμους Εκπ/κούς και τους μαθητές, τσάκισμα των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειές τους, λυσσαλέος εκτοπισμός στον Καιάδα της ανεργίας των συναδέλφων "μόνιμων αναπληρωτών’’ της Ε.Α. και των ειδικοτήτων μουσικών - θεατρολόγων κτλ, καλλιέργεια κλίματος αντιπαράθεσης Εκπ/κών Γενικής - Ειδικής Αγωγής - ειδικοτήτων )

   Να σημειώσουμε ότι η καλλιέργεια αυτού του κλίματος μεταξύ Εκπ/κών Γενικής και Εκπ/κών ειδικοτήτων αποτέλεσε και στις δύο συνεδριάσεις(2/7/και 4/7) ως σημείο τριβής κι ασάφειας της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ ( προέδρου και των δύο διορισμένων μελών που επιτακτικά κι επανειλημμένα ζητήθηκε η αποσαφήνισή του) αφού το αποτέλεσμα της απόφασής τους θα στείλει πάρα πολλούς Εκπ/κούς υπεράριθμους μακριά απ’ τις οικογένειές τους. Κανείς όμως απ’ την πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ δεν διαφώνησε στις κατευθύνσεις των αποφάσεών τους δικαιολογώντας τες όχι ως αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικήςς πολιτικής που εφαρμόζεται, αλλά στην υπογεννητικότητα ή στο μη μοίρασμα των ωρών των ειδικοτήτων σε Εκπ/κούς της Γενικής που θα το επιθυμούσαν.

Ενδεικτικό είναι ότι στην πόλη της Μυτιλήνης και στα γύρω από αυτή χωριά ''περισσεύουν'' 26 Εκπ/κοί δάσκαλοι, υπεράριθμοι που θα αναγκαστούν να μετακινηθούν πολύ πέρα απ' την Καλλονή!  

Σαν οι αιρετοί ( τακτ. – αναπλ.)που εκλέγονται με τα ψηφοδέλτια που στηρίζει το ΠΑΜΕ, καταθέτουμε πρόταση που βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, κι απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και στην ικανοποίηση των μορφωτικών τους δικαιωμάτων.

●      Κανένα τμήμα Νηπ/γείου με πάνω από 15 μαθητές. Σύγχρονα κτήρια για την εγγραφή όλων των προνηπίων - νηπίων . Όπου δεν είναι εφικτό κτηριακά σε πληθωρικά (πάνω από 15 μαθητές τμήμα) να σταλεί επιπλέον Νηπ/γός. Οργάνωση και λειτουργία των Νηπ/γείων με παιδαγωγικά κριτήρια.

●   Κανένα τμήμα ‘Α και ΄Β τάξης Δημοτικού με πάνω από 15 μαθητές, καθώς και 20 στις Γ,Δ, Ε, και Στ τάξεις.

●   Υπεύθυνος σε κάθε Ολοήμερο Σχολείο, κανένας αριθμητικός περιορισμός στη δημιουργία - λειτουργία τμημάτων.

●     Ίδρυση Τμημάτων Ένταξης σε όλα τα 6/θέσια σχολεία. Δύο τμήματα ένταξης σε 12/θέσια σχολεία. Κάλυψη όλων των αναγκών σε Παράλληλα στήριξη και των Τμημάτων Ένταξης αποκλειστικά από ειδικευμένο Εκπ/κό προσωπικό. Ένας Εκπ/κός για κάθε Παράλληλη Στήριξη.

●   Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών που δεν καλύπτονται απ’ την παραπάνω πρόταση, σε Γενική και Ειδική Αγωγή μετά από πρόταση των Συλλόγων Διδασκόντων του κάθε σχολείου.

●   Καμιά απόσπαση ή συμπλήρωση ωραρίου (ή από υπεραριθμία) εκπαιδευτικών Γενικής στην Ειδική αγωγή. Πρόσληψη Εκπ/κών ειδικοτήτων και πλήρη κι αποκλειστική κάλυψη των αναγκών με τις αντίστοιχες ειδικότητες. (μουσικοί – θεατρολόγοι κτλ)

●     Κανείς υπεράριθμος Εκπ/κός, καμιά μετακίνηση Εκπ/κού. Κανείς δεν περισσεύει!!! Να καλυφθούν άμεσα οι σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών!!!

●   Πρόβλεψη για κάλυψη αναγκών Εκπ/κών που θα βρίσκονται σε άδεια. Η πρόβλεψη να γίνει με έδρα τη Μυτιλήνη , τη Γέρα, την Καλλονή, το Δυτικό κομμάτι του νησιού και τη Μύρινα.

●   Κανένας υποβιβασμός σχολείου, αναβάθμιση των σχολείων που υποβιβάστηκαν τα προηγούμενα χρόνια.

● Όλα τα κενά που θα προκύψουν μετά την σημερινή οποιαδήποτε απόφαση του ΠΥΣΠΕ να ανακοινωθούν και να δίνονται όλα για κάλυψή τους στις επόμενες συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ που αφορούν τις αποσπάσεις και την τοποθέτηση των αναπληρωτών.

Κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων (2/7 και 4/7), κι επειδή θίχτηκε το θέμα της λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων με αριθμό μαθητών γύρω στους 45, προτείναμε να λειτουργήσουν ως 6/θέσια (με 6 Εκπ/κούς και με τον Δ/ντή ως 7ο) οι σχολικές μονάδες Κάπης, Κάτω Τρίτους , Μεσοτόπου, Άντισσας, Παλαιοκήπου, Ν. Κυδωνιών, Βρύσας, Μανταμάδου, Παρακοίλων, Κεραμίου,Σκουτάρου, Αγ. Δημητρίου, και Κοντιά. Ταυτόχρονα να λυθούν τα προβλήματα κτηριακών υποδομών όπου υπάρχουν για την ομαλή λειτουργία τους.

Παρόμοια τοποθετηθήκαμε και για άλλες σχολικές μονάδες ή ολοήμερα που δεν διέθεταν τον απαιτούμενο αριθμό μαθητών (π.χ. Δημ. Βατούσας από μονοθέσιο σε διθέσιο κτλ)

Οι παραπάνω προτάσεις απορρίφθηκαν απ’ την πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ.

Καλούμε τα ΔΣ Λέσβου και Λήμνου άμεσα να πάρουν αποφάσεις.

« Έργα – Ημέρες και ‘’νύχτες’’ των Υπηρεσιακών Συμβουλίων»

   Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

   Στις συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ , αλλά και στις κοινές των ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ  Λέσβου εκφράστηκε ξεκάθαρα από τα διορισμένα μέλη, τη διοίκηση όπως και τους αιρετούς  (ΔΑΚΕ – ΣΥΡΙΖΑ) η αγωνία τους για την απρόσκοπτη προώθηση της κυβερνητικής πολιτικής.

Το δίλλημα (που στο ΠΥΣΠΕ το μάζεψαν αμέσως σαν βρεγμένες γάτες) που προέκυπτε και απασχολούσε τις πλειοψηφίες των ΥΣ ήταν πώς απ’ τη μια θα βγάλουν τη ‘’βρώμικη δουλειά’’ κι απ’ την άλλη  ταυτόχρονα θα απορροφήσουν τους κραδασμούς των επιπτώσεων των αποφάσεών τους  στις ζωές των Εκπ/κών και στις ανάγκες των μαθητών;;

   Οι πενήντα αποχρώσεις εξήγησης των νόμων αποτέλεσε το μοναδικό και το πιο ασφαλές  αποπροσανατολιστικό καταφύγιο διαχείρισης της τύχης των Εκπ/κών και προώθησης της κυβερνητικής πολιτικής.

Read more: « Έργα – Ημέρες και ‘’νύχτες’’ των Υπηρεσιακών...
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1  2  3  4  5  6 
  •  Next 
  •  End 

Page 1 of 6

Go to top