Τοποθέτηση του αιρετού Μακροθανάση Δημήτρη στις παρακάτω συνεδριάσεις με την έναρξη της σχ. χρονιάς 2015-2016 με τα ακόλουθα θέματα.
ΠΥΣΠΕ 3/9/2015
Καθορισμός αριθμού λειτουργικών υπεραριθμιών, λειτουργικότητας των σχ. μονάδων και κενών σε αυτές.
Διαφωνώ επί της ουσίας και της διαδικασίας εξαγωγής των υπεραριθμιών – κενών. Το επιστημονικό – διδακτικό προσωπικό του κάθε σχολείου πρέπει να συνεδριάσει και παιδαγωγικά να τεκμηριώσει τις ανάγκες των μαθητών καθορίζοντας τον απαιτούμενο αριθμό Εκπ/κών που θα τις καλύψουν.
Τα μέλη του ΠΥΣΠΕ δεν μπορούν να γνωρίζουν τις ανάγκες – ιδιαιτερότητες των μαθητών των σχολείων. Γενικά οι μέσες ανάγκες των μαθητών καλύπτονται με ως 20 μαθητές ανά τμήμα στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού ( Γ,Δ,Ε,ΣΤ),και ως 15 μαθητές στις μικρές τάξεις (Α,Β) καθώς και στα Νηπιαγωγεία.
Επίσης η πρόταση αυτή συνοδεύεται με πρόταση για άμεση αναβάθμιση των δημ. Σχολείων που υποβαθμίστηκαν είτε λειτουργικά είτε οργανικά τα προηγούμενα χρόνια, ( π.χ. Κάσπακας – Θάνος – Κεραμειών – Μεσοτόπου …..κτλ) καθώς και την επαναλειτουργία σχολέιων – νηπ/γείων που καταργήθηκαν μέσα απ΄τη διαδικασία των συγχωνεύσεων ( π.χ. Λισβόρι – Πελόπη … κτλ).
Προτάθηκε επίσης να δοθούν ως κανονικά τα κενά που αφορούν τη λειτουργία των ολοήμερων τμημάτων (κι όχι ως ΕΣΠΑ) για να διευκολυνθεί όπου χρειάζεται η τοποθέτηση των Εκπ/κών που εμπλέκονται στη διαδικασία των αποσπάσεων – τοποθετήσεων.
ΠΥΣΠΕ 4/9/2015.
Τοποθέτηση υπεραρίθμων.
Είναι αυτονόητη η διαφωνία μας αφού στο ΠΥΣΠΕ της 3/9/2015 το περιεχόμενο της πρότασής μας ήταν σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Ελέγχουμε τη διαδικασία τοποθέτησης των υπεραρίθμων Εκπ/κών.
Εκφράζω ταυτόχρονα τη διαφωνία μου στο μόρια που χρησιμοποιούνται για την τοποθέτηση των υπεραρίθμων. Δεν μπορεί στη διαδικασία των υπεραριθμιών να χρησιμοποιούνται μόρια που αφορούν άλλη διαδικασία ( των αποσπάσεων). Αυτό ανοίγει στην ουσία τις πύλες ανάμιξης διαφορετικών διαδικασιών με τις ανάλογες επιπτώσεις.
ΠΥΣΠΕ 7/9/2015
Αποσπάσεις – Τοποθετήσεις.
Εκφράζω τη διαφωνία μου και στην τοποθέτηση των Εκπ/κών Αγγλικής όπως και των Γυμναστών καθώς κι όπου αλλού υπάρχει «συγχώνευση» διαδικασιών όπως της απόσπασης με αυτή της διάθεσης.
Πρόκειται για διαφορετικής φιλοσοφίας διαδικασίες με διαφορετική σειρά. Η μια σχετίζεται με κοινωνικά κριτήρια άρα και με μόρια απόσπασης, ενώ η άλλη των διαθέσεων με μόρια μετάθεσης.
Και οι δυο βέβαια διαδικασίες βολεύουν ξεκάθαρα την άσκηση της Εκπ/κής αντιλαϊκής πολιτικής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.