Ανακοινώσεις

Ο αγώνας για την υπεράσπιση του Δημόσιου σχολείου, ενάντια στην αξιολόγηση – εργαλείο, της εμπορευματοποίησης, κατηγοριοποίησης και διαφοροποίησης σχολείων – μαθητών – εκπαιδευτικών, συνεχίζεται

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Σας προωθούμε τα νέα ενιαία κείμενα για τη Β3β και Β3γ φάση του συλλογικού προγραμματισμού, από τη Δ.Ο.Ε. (Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία και Ειδικά Σχολεία) με βάση τη σχετική απόφασή του, κάνοντας το επόμενο βήμα στη μάχη που δίνουμε ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υ.ΠΑΙ.Θ..

Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τον σχεδιασμό του Υ.ΠΑΙ.Θ., τον οποίο μέσω της ενιαίας στάσης μας, προσπαθούμε να ακυρώσουμε στην πράξη, βρισκόμαστε στο επίπεδο Β3.

Στο Α επίπεδο είχαμε την Αποτίμηση της περσινής χρονιάς (ολοκληρώθηκε)

Στο Β επίπεδο έχουμε τον Συλλογικό Προγραμματισμό, ο οποίος έχει 3 διαφορετικές φάσεις:

Β1: ΣΤΟΧΟΙ – ΤΙΤΛΟΙ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ (ολοκληρώθηκε).

Β2: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (ολοκληρώθηκε).

Β3: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν σε κεντρικό επίπεδο από τη Δ.Ο.Ε., με την υποστήριξη και συμμετοχή των εκπαιδευτικών.

Β3β Υλοποίηση της Δράσης. (1 πεδίο)

Β3γ Αποτίμηση της Δράσης (11 πεδία)

       Επισυνάπτονται τα κείμενα για τις Β3β και Β3γ φάσεις κατά άξονα. Η ανάρτησή τους γίνεται από τον συντονιστή της κάθε ομάδας, με τους προσωπικούς του κωδικούς του sch (πανελλήνιο σχολικό δίκτυο).

       Τα νέα ενιαία κείμενα βρίσκονται στην ίδια αντίληψη που κινούμαστε μέχρι τώρα. Είναι κεντρικά κείμενα, αναιρούν τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων, αποτελούν ενιαία συλλογική έκφραση για όλα τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, καταγράφουν αιτήματα του κλάδου, καταγγέλλουν τις ευθύνες της εφαρμοζόμενης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Εντός των κειμένων υπάρχουν όλοι οι σύνδεσμοι για κάθε δράση που πραγματοποιήθηκε.

Τα κείμενα και οι δράσεις στόχο έχουν να:

α. ενώσουν όλους τους συλλόγους διδασκόντων, αναιρώντας έτσι τη δημιουργία επιλέξιμων /ανταγωνιστικών προφίλ για κάθε σχολική μονάδα,

βδιατηρήσουν το κριτικό πνεύμα των εκπαιδευτικών, χωρίς εξωραϊσμό της εκπαιδευτικής πραγματικότητας,

γ. ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, ακυρώνοντας την αντιεκπαιδευτική πολιτική

Η ενιαία στάση των σχολείων αφορά στη σχέση μας με τη διοίκηση και στην αντίστασή μας στην προσπάθεια επιβολής της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης.

Καταθέτουμε τα κείμενα της Ομοσπονδίας χωρίς καμιά διαφοροποίηση, εξειδίκευση, συμπλήρωση.

Διευκρίνιση ΠΡΟΣΟΧΗ

Ενώ στις πλατφόρμες του ΙΕΠ υπήρχε το πεδίο/δείκτης (κάτω από την αριθμητική αξιολόγησηόπου βάζουμε όλες/όλοι 4) «Εκτίμηση των λόγων που σχετίζονται με τον βαθμό́ επίτευξης των στόχων», τελικά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ανάρτησης, ο δείκτης αυτός στην παρούσα φάση, δεν υπάρχει.

Άρα εφόσον απουσιάζει, δεν χρειάζεται να αναρτήσουμε το συγκεκριμένο πεδίο/δείκτη.

Στα κείμενα που επισυνάπτουμε, ο δείκτης αυτός είναι κοκκινισμένος, ώστε να παραλειφθεί από τις αναρτήσεις των συντονιστών των ομάδων.

 

Απέναντι στις αποτυχημένες προσπάθειες εκφοβισμού, τα απειλητικά έγραφα και τις έκνομες οδηγίες  από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., απαντάμε με τη συλλογική και αποφασιστική μας στάση δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι ο κλάδος δεν θα υποχωρήσει μπροστά στη βία και την ποινικοποίηση των αγώνων, δεν θα αποδεχτεί την κατάργηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Ενωμένοι/ες υπηρετούμε το δημόσιο Σχολείο και τον παιδαγωγικό μας ρόλο.

Θα ακολουθήσουν, στις αρχές Ιουνίου, τα κείμενα της τελικής φάσης (Φάση Δ).

ΦΑΣΗ Β3 Β Γ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΙΚΟ 2

ΦΑΣΗ Β3 Β Γ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΕΛΙΚΟ 2

ΦΑΣΗ Β3 Β Γ ΕΙΔΙΚΑ ΤΕΛΙΚΟ 2