Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, που στέκονται δίπλα στις αγωνίες των μαθητών και των οικογενειών τους όλο αυτό το διάστημα, που δεν υπάρχει κανονική εκπαιδευτική διαδικασία, αξιοποίησαν τη δυνατότητα που δίνεται μέσα από την διαδικασία της ενημέρωσης των γονιών, ώστε να μιλήσουν και για εκπαιδευτικά ζητήματα, σε συνθήκες εγκλεισμού και υποχρεωτικής αναστολής των σχολείων. […]
Η ευρωπαϊκή εμπειρία από την «αξιολόγηση» στην Εκπαίδευση Η συζήτηση για την «αξιολόγηση» στην Εκπαίδευση στην ΕΕ ξεκινά στα μέσα της δεκαετίας του 1990 και ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2000 σε όλα τα κράτη – μέλη, με πανομοιότυπο τρόπο, δηλαδή με κοινούς στόχους, εργαλεία, δείκτες και φορείς. Οι φορείς «αξιολόγησης» χωρίζονται σε τοπικό, περιφερειακό και[…]