Ανακοινώσεις παρατάξεων

ΑΣΕ: ΟΙ ΔΥΟ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από την ατομική αξιολόγηση και από Μέντορες-Ενδοσχολικούς Συντονιστές – Για να τις υπογράψουν όλοι οι συνάδελφοι που άλλαξαν σχολείο ενώ οι συνάδελφοι ειδικοτήτων τις υπογράφουν σε όλα τα σχολεία

ΟΙ ΔΥΟ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από την ατομική αξιολόγηση και από Μέντορες-Ενδοσχολικούς Συντονιστές – Για να τις υπογράψουν όλοι οι συνάδελφοι που άλλαξαν σχολείο ενώ οι συνάδελφοι ειδικοτήτων τις υπογράφουν σε όλα τα σχολεία

Παρακαλούμε να ενημερωθούν όλοι οι συνάδελφοι:

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Σας στέλνουμε τις δυο ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ-ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ. Θυμίζουμε ότι υπάρχει ομόφωνη απόφαση του Κλάδου που πάρθηκε στην 92η ΓΣ τον Ιούνη του 2023 για τη συνέχεια του αγώνα μας ενάντια στην αξιολόγηση 
Συγκεκριμένα:
– Πρέπει να υπογράψετε όλοι οι συνάδελφοι που αλλάξατε σχολείο και τις δυο αυτές Δηλώσεις (όλοι μαζί σε ένα έντυπο για κάθε δήλωση).
– Να ζητήσετε να πρωτοκολληθούν και οι δυο ως εισερχόμενα έγγραφα του σχολείου.
 -Ένα αντίγραφο να σταλεί στο Σύλλογο με email για ενημέρωση.
– Οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων που πάνε σε πολλά σχολεία να τις υπογράψουν σε όλα τα σχολεία.
– Η διαδικασία αυτή πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα, ώστε συλλογικά να αποτρέψουμε για άλλη μια φορά την αξιολόγηση.
– Για τη λεγόμενη αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας πρέπει να συνεδριάσει ο Σύλ Διδασκόντων κάθε σχολείου και να υιοθετήσει τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ που θα έρθουν, ακολουθώντας πλέον τη γνωστή διαδικασία (επισυνάπτεται σχετικο κειμενο της ΔΟΕ).
-Δήλωση συμμετοχής στην Απεργία Αποχή από την ατομική αξιολογηση που ισχύει από 8-2-2023
-Δήλωση συμμετοχής στην Απεργία Αποχή από Μέντορες Συντονιστές που ισχύει από 12-9-2022
-Εγγραφο ΔΟΕ για τα ενιαία κείμενα

Θέμα: Συνεχίζουμε στον αγωνιστικό δρόμο ακύρωσης της αξιολόγησης – διάλυσης του Δημόσιου σχολείου ενιαία, αγωνιστικά, αποφασιστικά με τα Ενιαία Κείμενα

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει τις δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που τα δύο τελευταία χρόνια έδωσαν περήφανη απάντηση, απέναντι στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών με πρόσχημα την «αξιολόγηση», υλοποιώντας συλλογικά και ενιαία, σε μεγάλο μέρος του, τις αποφάσεις του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. Με την ίδια και μεγαλύτερη ένταση και αποφασιστικότητα συνεχίζουμε και τη φετινή σχολική χρονιά κρατώντας όρθιο το Δημόσιο Σχολείο και υπερασπίζοντας τους μαθητές και το καθολικό δικαίωμά τους στη μόρφωση.

Για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, συνεχίζουμε και τη νέα σχολική χρονιά, 2023-2024, την ίδια επιτυχημένη μορφή των δύο τελευταίων ετών (στο πνεύμα της απόφασης της 92ης Γ.Σ. όπως εξειδικεύτηκε με την απόφαση του Δ.Σ.). Σε αυτή την κατεύθυνση και σε συνέχεια της Αρ.Πρωτ. 615/ 7-9-2023 ανακοίνωσής μας, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. αποφάσισε τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, ενάντια στην κατηγοριοποίηση και την υποβάθμιση των νόμων 4692/20 και 4823/21, με την τακτική των Ενιαίων Κειμένων.

Συνεχίζουμε αταλάντευτα.

Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα υπάρξει ανακοίνωση του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας με τα νέα Ενιαία Κείμενα για τη σχολική χρονιά 2023 – 2024, ώστε να προχωρήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, συλλογικά στην ανάρτησή τους.

Μέχρι τότε καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην σπεύσουν να προχωρήσουν σε σχετική συνεδρίαση, αλλά να αναμένουν τα κείμενα της Ομοσπονδίας τα οποία θα σταλούν έγκαιρα στις σχολικές μονάδες.

Καλούμε τους Σ.Ε.Π.Ε. όλης της χώρας να βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία και ενημέρωση των εκπαιδευτικών μπροστά στη νέα φάση του αγώνα.

Καλούμε όλους/ες τους/τις συναδέλφους να συνεχίσουν απτόητοι το έργο που επιτελούν.

Δε θα σταματήσουμε το δίκαιο αγώνα μας για ένα σχολείο σύγχρονο, δημοκρατικό και συνεργατικό, για ένα σχολείο που θα καλύπτει τις μορφωτικές και αναπτυξιακές ανάγκες όλων των μαθητών/τριών μας. Συνεχίζουμε αποδομώντας την αντιεκπαιδευτική πολιτική, αντιστεκόμενοι στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης, την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών, εκπαιδευτικών και την αντιδημοκρατική χειραγώγηση, που επιδιώκεται να γίνει κανόνας στην εκπαιδευτική πραγματικότητα του δημόσιου σχολείου.