ΑΣΕ: Αποτροπή απόπειρας αξιολόγησης νεοδιόριστης στα Γιάννενα
Αποτροπή απόπειρας αξιολόγησης νεοδιόριστης στα Γιάννενα
Συναδέλφισσες Συνάδελφοι
Σήμερα 14 του Μάρτη έγινε η πρώτη προσπάθεια από Σύμβουλο της Γενικής Αγωγής, να αξιολογήσει νεοδιόριστη συναδέλφισσα του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, μετά από προκαθορισμένο ραντεβού.
Τη Σύμβουλο την «υποδεχτήκαμε» στην είσοδο του σχολείου και της εκφράσαμε την καθολική αντίθεσή μας στην ατομική αξιολόγηση επιδεικνύοντας τη Δήλωση Απεργίας –Αποχής με τις υπογραφές όλων μας. Της εκφράσαμε την αγανάκτησή μας, καθώς ήταν η πρώτη Σύμβουλος που επισκέπτεται το σχολείο μας μετά από χρόνια και αντί να συζητάμε για παιδαγωγικά ζητήματα, αναγκαζόμαστε να συζητάμε για την «αξιολόγηση» – χειραγώγηση του εκπαιδευτικού.
Εκφράσαμε την αντίθεσή μας με την όλη διαδικασία, καθώς είναι – τουλάχιστον – επιστημονικά παράδοξο να αξιολογεί ένας Σύμβουλος Γενικής Αγωγής μια/έναν συνάδελφο που εργάζεται ανελλιπώς 18 χρόνια στην Ειδική Αγωγή. Εκπαιδευτικό που εκτός της επιστημονική του κατάρτιση, έχει αφιερώσει «ολόκληρη ζωή» στην εκπαίδευση παιδιών με Ειδικές Ανάγκες γυρνώντας τη χώρα απ’ άκρη σε άκρη. Μόνο και μόνο το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι τα όσα λέγονται περί «αναβάθμισης του εκπαιδευτικού» μέσω της ατομικής αξιολόγησης είναι τουλάχιστον αναληθή.
Με τη μαζική παρουσία του Συλλόγου Διδασκόντων, ενωμένοι οι εκπαιδευτικοί σαν μια γροθιά αποτρέψαμε την απόπειρα “αξιολόγησης” από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης της νεοδιόριστης συναδέλφου μας στο 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων.
Ενωμένοι σαν μια γροθιά ΣΠΑΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΟ.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΕΡΓΟΥ, ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ
(ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΕΕΠ-ΕΒΠ του 2ου ΕΙΔΙΚΟΥ)