Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πιο αποφασιστικά στην υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

Μονόδρομος η οργάνωση της πάλης από τα κάτω!

Στις 10/8 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ με τον Υπουργό Παιδείας μπροστά στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Τα βασικά σημεία των τοποθετήσεων του Υπουργού και των συνεργατών του  επιβεβαιώνουν ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θα συνεχίσει σταθερά και ακόμα πιο αποφασιστικά την υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Ταυτόχρονα γίνεται φανερό ότι θα αξιοποιεί μια σειρά κυβερνητικές παρεμβάσεις (π.χ. ΠΔ 79) για να θολώνει τα νερά και να στήνει κάλπικες και αποπροσανατολιστικές κόντρες με τη Ν.Δ. (και τα υπόλοιπα αστικά κόμματα) με σκοπό να κρύψει την ουσιαστική στρατηγική σύμπλευση τους (π.χ. επιλογή σημαιοφόρων στις μαθητικές παρελάσεις).

Πιο συγκεκριμένα:

Για το Π.Δ. 79/2017 για τη λειτουργία Νηπιαγωγείων και Δημοτικών, που ενσωματώνει στην ουσία όλο το πλέγμα των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων του προηγούμενου διαστήματος (π.χ. Υ.Α. για Ολοήμερο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο), ο Υπουργός Παιδείας και οι συνεργάτες του υπεραμύνθηκαν της πρόσφατης υπογραφής του. Το χαρακτήρισαν ως μια κορυφαία κυβερνητική παρέμβαση.

Στο ζήτημα των μόνιμων διορισμών τα περί «επιτροπείας» και «κακών θεσμών» έδωσαν και πήραν. Ανέφεραν ότι θα γίνει προσπάθεια σε «βάθος τριετίας» να ξεκινήσουν διορισμοί και πως ο αριθμός των μόνιμων διορισμών (που θέλει να ανακοινώσει η κυβέρνηση) θα επιδιώξουν να αγγίζει το σημερινό αριθμό των αναπληρωτών(!!).  Για πρώτη φορά με τόσο μεγάλη σαφήνεια ειπώθηκε ότι οι όποιοι διορισμοί γίνουν έχουν ως προαπαιτούμενο την ολοκλήρωση της αξιολόγησης στην εκπαίδευση(!!!).

Υπεραμύνθηκαν της ανάγκης να προχωρήσει η διαδικασία της αξιολόγησης με στόχο "την αναβάθμιση συνολικά της εκπαίδευσης". Ξεδιπλώθηκε μια επιχειρηματολογία περί «παθογενειών» και «κακώς κειμένων», που χρειάζεται να καταπολεμηθούν και όχι να κρύβονται. Φυσικά αυτά συνοδεύτηκαν από την επίσης γνωστή φιλολογία, η οποία αξιοποιείται και στο υπόλοιπο Δημόσιο, ότι η αξιολόγηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι τιμωρητική, ότι πρέπει αξιολογηθεί και η ίδια η διοίκηση όχι μόνο οι υφιστάμενοι κ.τ.λ. Σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα ανέφερε ότι σε προτεραιότητα είναι η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης (το οποίο όπως είπαν είναι και μνημονιακή δέσμευση) και θα ακολουθήσει η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Είναι σίγουρο ότι θα έχουμε άμεσα πρωτοβουλίες γύρω από το ζήτημα. Υποστήριξαν ότι «δεν υπάρχει κάποιο πλάνο για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού» για εμάς όμως είναι όμως φανερό ότι αυτή θα ενταχθεί στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Προσχολική Αγωγή

Για την Προσχολική Αγωγή υποστήριξαν ότι το Υπουργείο και η κυβέρνηση είναι μεν υπέρ της θεσμοθέτησης δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμο το κράτος να προχωρήσει σε μια τέτοια επιλογή λόγο ελλείψεων σε υποδομές και χρηματοδότησης!

Επιβεβαιώνεται ότι, πέρα από τις διακηρύξεις, προτεραιότητα για την κυβέρνηση έχει η προώθηση της αντιλαϊκής πολιτικής στα πλαίσια της οποίας δεν υπάρχει χώρος για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν.

Για τους αναπληρωτές

Για τους αναπληρωτές, παρά τα λόγια συμπαράστασης και την αναγνώριση των απαράδεκτων όρων εργασίας, δεν υπήρξε καμία συγκεκριμένη δέσμευση γύρω από τα αιτήματα που έχουν κατατεθεί. Στην  ουσία το Υπουργείο αναγνωρίζει ότι στα πλαίσια της ελαστικής εργασίας, των ΕΣΠΑ και των ευέλικτών μορφών εργασίας δε χωράει η εξίσωση των δικαιωμάτων με τους μόνιμους π.χ. καθεστώς αδειών. Το ότι θα υπάρξουν έγκαιρα ( κατά τα λεγόμενά του!!) για φέτος προσλήψεις αναπληρωτών, ο Υπουργός Παιδείας το ονόμασε «κανονικότητα» στο δημόσιο σχολείο!

Ανέφεραν πιο συγκεκριμένα ότι:

Για φέτος υπάρχουν εξασφαλισμένες πιστώσεις για 24.000 αναπληρωτές οι οποίες μπορούν να ξεκινήσουν από τη 1η Σεπτέμβρη έως τις 21 Ιούνη. Για την Πρωτοβάθμια όλες πιστώσεις θα είναι από το ΕΣΠΑ.

Ανέφεραν ότι στις 5 Σεπτέμβρη θα πραγματοποιηθεί μια πολύ μεγάλη φάση προσλήψεων που ίσως φτάσει και το 70%.  Πρώτα θα τρέξει το σύστημα για την Ειδική Αγωγή, μετά για την Γενική και τέλος για τις ειδικότητες. Τις ίδιες μέρες θα προσληφθεί το ΕΕΠ και ΕΒΠ στα ειδικά σχολεία. 

Ανέφεραν ότι φέτος θα δοθούν 2500 πιστώσεις για Παράλληλη στήριξη (τη στιγμή που οι διαγνώσεις είναι πάνω από 5500) και 700 πιστώσεις για τάξεις υποδοχής – ΖΕΠ στα πλαίσια της εγγραφής και προσφυγόπουλων που έχουν φοιτήσει σε ΔΥΕΠ στα πρωινά τμήματα των σχολείων.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,            

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας βαδίζουν σταθερά στις ράγες της πολιτικής της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ, των κελευσμάτων του ΣΕΒ για την Παιδεία. Δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή και αυταπάτες. Είναι μονόδρομος για του εκπαιδευτικούς, τους γονείς και συνολικά τους εργαζόμενους η αντιπαράθεση μ΄ αυτή την πολιτική. Η δημιουργία των προϋποθέσεων συνολικότερης αναμέτρησης με την πολική που μετατρέπει τη μόρφωση σε εμπόρευμα, που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Στους στόχους της καπιταλιστικής ανάπτυξης και της επιχειρηματικότητας δε χωράνε μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα στο ύψος των αναγκών και των δυνατοτήτων της εποχής μας.

Καλούμε σε οργάνωση της πάλης στην πράξη, αμέσως μόλις ανοίξουν τα σχολεία, με συνεδριάσεις Δ.Σ. των ΣΕΠΕ, προετοιμασία Γενικών Συνελεύσεων, κινητοποιήσεις σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προετοιμασία γενικότερων αγώνων απέναντι στη υλοποίηση των αντιλαϊκών μέτρων και των προαπαιτούμενων σε συντονισμό με το υπόλοιπο εργατικό κίνημα.

             14/8/2017

Την Κυριακή 25 Ιουνίου, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της 86ης Γενικής Συνέλευσης της ΔΟΕ στο Ξενοδοχείο Novotel. Το πρόγραμμα των εργασιών περιλάμβανε  τοποθετήσεις των αντιπροσώπων επί της Ημερήσιας Διάταξης, την ψήφιση του προϋπολογισμού, του Διεκδικητικού Πλαισίου και του Προγράμματος δράσης.

Κατά τη συζήτηση των θεμάτων της Η.Δ. («το σχολείο που θέλουμε», Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση Προσφύγων, Προσχολική αγωγή) και την ψήφιση των θέσεων, επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά ότι οι παρατάξεις παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού στη ΔΟΕ, παρά τις αντιπαραθέσεις, τις αντεγκλήσεις και τις περιγραφές των προβλημάτων, δεν μπορούν να  δώσουν απαντήσεις και διέξοδο στις αγωνίες των χιλιάδων εκπαιδευτικών, γιατί αποδέχονται το συνολικότερο πλαίσιο της αντιλαϊκής πολιτικής, και γι’ αυτό κάνουν  τα πάντα για  να κρύψουν την ταξική – πολιτική αιτία των προβλημάτων της εκπαίδευσης.

Στην 86η  Γενική Συνέλευση κατατέθηκε ψήφισμα από  αναπληρωτές ειδικοτήτων γενικής και ειδικής αγωγής, με το οποίο καλούσαν τους συλλόγους διδασκόντων να μην αναθέσουν σε δασκάλους, μαθήματα ειδικοτήτων και να μη συναινέσουν οι δάσκαλοι γενικής αγωγής να στελεχώσουν ΣΜΕΑΕ. Το ψήφισμα αυτό, η πλειοψηφία των άλλων δυνάμεων δεν αποδέχτηκε να υιοθετηθεί από το σώμα των αντιπροσώπων, ενισχύοντας διασπαστικές-συντεχνιακές λογικές μέσα στον κλάδο. Οι αντιπρόσωποι της ΑΣΕ στήριξαν το παραπάνω ψήφισμα, καθώς αποτελεί πάγια θέση της, τα μαθήματα των ειδικοτήτων να διδάσκονται  από τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς.

Κατά τη διάρκεια ψήφισης του προϋπολογισμού, επιχειρήθηκε για άλλη μια φορά και σ’ αυτή τη Γ.Σ. της ΔΟΕ, να τιναχτούν στον αέρα οι διαδικασίες της, προκειμένου να μην ψηφιστεί διεκδικητικό πλαίσιο και πρόγραμμα δράσης που να απαντάει στα οξυμένα προβλήματα του κλάδου. Οι μεθοδεύσεις αυτές αποτράπηκαν με αποφασιστική παρέμβαση των αντιπροσώπων της ΑΣΕ.

Τέλος, μετά από κωλυσιεργίες και χρονοβόρες διαδικασίες μέχρι αργά το βράδυ, δεν έγινε κατορθωτό να ψηφιστεί πρόγραμμα δράσης. Οι δυνάμεις της ΑΣΕ, τόνισαν ότι οι παρατάξεις του παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού και οι συνοδοιπόροι τους, έχουν τεράστιες ευθύνες γιατί όλο το προηγούμενο διάστημα υπονόμευσαν την οργάνωση κοινής πάλης της Ομοσπονδίας με όλους τους εργαζόμενους. Ανέδειξαν την ανάγκη η Ομοσπονδία να μη ρίξει «καλοκαιρινά ρολά», και ο κλάδος να βρίσκεται σε ετοιμότητα μέσα στο καλοκαίρι, ώστε να αποτραπούν αντεργατικά - αντιεκπαιδευτικά μέτρα. Πρότειναν, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς το Σεπτέμβρη να γίνουν Διοικητικά Συμβούλια, καλά οργανωμένες Γενικές Συνελεύσεις, προκειμένου να αποφασιστούν οι αγωνιστικές μορφές πάλης από τον ίδιο τον κλάδο και τα πρωτοβάθμια σωματεία του, λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις και δημιουργώντας όρους και προϋποθέσεις για αγώνες σε συμμαχία με γονείς και άλλους εργαζόμενους, γιατί η παιδεία είναι λαϊκό πρόβλημα, ενώ ταυτόχρονα τόνισαν την ανάγκη για κοινό αγώνα ενάντια στη γενικότερη αντιλαϊκή πολιτική. Τόνισαν την ανάγκη να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για δυναμική απεργιακή απάντηση στα μέτρα της κυβέρνησης σε συμπόρευση με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα.

Δείτε στο παρακάτω link τις τοποθετήσεις των αντιπροσώπων-εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών.

  https://www.youtube.com/playlist?list=PL7g7PA39NpDeYgUxgOt1fdSxIChhZ9yO1

Αθήνα 25/6/2007

                Καλή στράτα σύντροφε και συναγωνιστή Ηλία!

Το ΠΑΜΕ Εκπ/κών Λέσβου, με λύπη αποχαιρετά σήμερα τον αγωνιστή και σύντροφο με πρωτοπόρα δράση στο εργατικό λαϊκό κίνημα, Ηλία Βουλβούλη.

 Ηλία, δυστυχώς έφυγες βιαστικά από κοντά μας. Άφησες όμως όπως το συνήθιζες με τον αυτοσαρκασμό και τα ‘’πειράγματά σου’’, να στροβιλίζονται στο μυαλό μας οι τελευταίες σου σκέψεις: « Ο παράδεισος δε χαρίζεται. Καταλαμβάνεται!»

 Αυτό δίδαξες με τη δράση σου σ’ όλη σου τη ζωή, αυτά τα χνάρια αποτύπωσες στους δρόμους του ταξικού αγώνα για να τα συνεχίσουμε κι εμείς.

Ως μάχιμος κι συνταξιούχος Εκπ/κός μέσα απ’ τις γραμμές του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος, ακούραστα υπερασπίστηκες την Παιδεία των λαϊκών αναγκών. Αφουγκράστηκες υπομονετικά τους πόθους, τα όνειρα τους καημούς, τις χαρές και τις λύπες των μικρών μαθητών. Στάθηκες πλάι τους όρθιος κι ανυποχώρητος διδάσκοντας απλά και ταπεινά την αλήθεια για τη ζωή που μας αξίζει απαλλαγμένη απ’ την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Δεν είναι εύκολο αυτό το καθήκον. «Ο παράδεισος δε χαρίζεται. Καταλαμβάνεται!»

Οι σύντροφοι και συναγωνιστές σου στο ΠΑΜΕ δίνουμε την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε με μεγαλύτερο σθένος και αποφασιστικότητα τον αγώνα για μιαν άλλη Παιδεία σε μιαν άλλη κοινωνία, χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Ο συναγωνιστής Ηλίας θα είναι δίπλα μας, στα συλλαλητήρια και στις απεργίες, στους αγώνες που έρχονται.

Εκφράζουμε τα βαθύτατα συλλυπητήριά μας στην οικογένειά του.

Καλή στράτα σύντροφε και συναγωνιστή στο μακρινό σου ταξίδι!

 Η κηδεία του σ. Ηλία θα είναι πολιτική και θα γίνει  στο νεκροταφείο του Αγ. Παντελεήμονα  την Πέμπτη, 15 Ιούνη, στις 5 το απόγευμα.

                                                                                                             ΜΥΤΙΛΗΝΗ  13-6-2017

Πρόταση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπ/κών (ΠΑΜΕ) προς το νεοεκλεγμένο ΔΣ του Συλλόγου Εκπ/κών Π.Ε. Λέσβου, (σχέδιο πρακτικού) για άμεση λήψη μέτρων υλοποίησης της απόφασης της ΑΔΕΔΥ.

Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών κατέθεσε πρόταση στη ΓΣ της 7ης Ιουνίου για άμεση συνεδρίαση του νεοεκλεγμένου ΔΣ ώστε να παρθούν πρακτικά μέτρα για να υλοποιηθεί η απόφαση της ΑΔΕΔΥ  και να αντιμετωπιστεί η «αξιολόγηση» των υποψήφιων διευθυντών από το σώμα των μονίμων εκπαιδευτικών του κάθε σχολείου.

Το πρακτικό που κατατέθηκε για να το υιοθετήσουν (όπως είναι ή με τροποποιήσεις) τα σώματα των μονίμων εκπαιδευτικών, είναι το παρακάτω:

……………………………………………………………………………

Σχέδιο πρακτικού:

Σήμερα Τρίτη 20 Ιούνη 2017 μετά από σύγκλιση σε συνεδρίαση των εκπαιδευτικών του…….με θέμα τη διατύπωση γνώμης για την επιλογή διευθυντή, δηλώνουμε ότι είμαστε αντίθετοι να γίνουμε αξιολογητές των υποψήφιων διευθυντών. Δε θα ανοίξουμε εμείς το δρόμο για τη δική μας αντιδραστική, αντιπαιδαγωγική αξιολόγηση.

Με την όλη διαδικασία επιδιώκεται η νομιμοποίηση του πλαισίου στο οποίο θα κληθούν να δράσουν τα στελέχη της εκπαίδευσης αλλά και η νομιμοποίηση της επικείμενης αυτοαξιολόγησης και αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού.

 Έχουμε τη θέση πως η όλη διαδικασία της δρομολογημένης αξιολόγησης δεν έχει στόχο να βελτιωθούν οι εκπαιδευτικοί, τα δημόσια σχολεία και τα στελέχη της εκπαίδευσης για να υπηρετήσουν τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, το νομικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα δράσουν οι διευθυντές και τα άλλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, δρομολογούν την παραπέρα υποβάθμιση της μόρφωσης που λαμβάνουν τα παιδιά. Ακόμη, η διαδικασία της αξιολόγησης θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών - μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δε θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, δε θέλουμε διευθυντές μάνατζερ – αξιολογητές.

Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση της ΑΔΕΔΥ, του Σωματείου και του Κλάδου μας, δηλώνουμε ότι δε συντάσσουμε πρακτικά αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών, δε συμπληρώνουμε ερωτηματολόγια (φύλλα ποιότητας). Υλοποιούμε την «αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης» που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η ΔΟΕ.

            Σημειώνουμε, πως η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο 486/1995 και δικαστική απόφαση 2395/2014 του μονομελούς πρωτοδικείου Αθηνών) και συνιστά μορφή συνδικαλιστικής πάλης.

…………………………………………………………………………………

Συνάδελφοι,

Το υπουργείο Παιδείας, η κυβέρνηση, με την αξιολόγηση των υποψήφιων διευθυντών από το σώμα των μονίμων εκπαιδευτικών του κάθε σχολείου (και με αποκλεισμένους τους αναπληρωτές) επιδιώκει να νομιμοποιήσει την επικείμενη αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού. Η διαδικασία αυτή είναι μέρος του 4ου Μνημονίου για την εκπαίδευση και αποτελεί εφαρμογή ακριβώς των διαδικασιών αξιολόγησης που προβλέπονται στο ν. 4369/16 – Βερναδάκη - για την αξιολόγηση στο Δημόσιο, στο τμήμα που αφορά την αξιολόγηση του προϊσταμένου από τους υφισταμένους. Το σώμα των μονίμων διδασκόντων (κατά την κυβέρνηση Σύλλογος Διδασκόντων) θα κληθεί να κάνει πρακτικό όπου θα καταγράψει τη θέση του, αφού όλοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί πάρουν φύλα ποιότητας με συγκεκριμένα ερωτήματα για τους υποψήφιους. Το πρακτικό αυτό μπορεί να συνυπολογιστεί στη διαδικασία συνέντευξης που θα έχουν τα διευρυμένα ΠΥΣΔΕ / ΠΥΣΠΕ με τους υποψηφίους.

                                                                                 7 Ιουνίου 2017

Συνάδελφε, συναδέλφισσα θέλουμε να σας ενημερώσουμε για μια άκρως αρνητική εξέλιξη:

ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ στηρίζουν την αντιδραστική αντιπαιδαγωγική αξιολόγηση!

Αποτελούν χρήσιμα δεκανίκια του συστήματος και κάθε αντιλαϊκής πολιτικής!

Ντροπή και αίσχος!

Συνάδελφοι

Ήδη μέχρι τώρα όλες οι Ομοσπονδίες του δημοσίου (πάνω από 30) και η Εκτελεστική Επιτροπή  της ΑΔΕΔΥ έχουν πάρει απόφαση “για αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα”. Η απόφαση αυτή  συναντά την καθολική αποδοχή όλων των εργαζομένων στο Δημόσιο. Όπως ακυρώθηκε στη πράξη ο νόμος Μητσοτάκη για την αξιολόγηση έτσι θα ακυρωθεί και στη πράξη ο νόμος Βερναρδάκη. Ούτε βήμα πίσω!

Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ στις 7/6 με θέμα την επιλογή και αξιολόγηση των δ/ντων των σχολικών μονάδων, αντί η πλειοψηφική ηγεσία της ΟΛΜΕ να στηρίξει την καθολική απόφαση των συνδικάτων του Δημοσίου για αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ πήραν απόφαση να βάλουν πλάτη για να περάσει η αντιδραστική αξιολόγηση στην εκπαίδευση.

Η στάση τους αυτή είναι όνειδος για το συνδικαλιστικό κίνημα. Αποτελούν τον δούρειο ίππο μέσα στους εργαζόμενους, την πέμπτη φάλαγγα μέσα στα συνδικάτα, δίνουν πολύτιμο χέρι βοήθειας στην κυβέρνηση για να σφίξει ακόμα περισσότερο τη θηλιά στο λαιμό των εργαζομένων. Δεν είναι άλλωστε και η πρώτη φορά που το κάνουν.

Η αντιδραστική αξιολόγηση, που υλοποιεί η κυβέρνηση αποτελεί κομμάτι τη γενικότερης αντιλαϊκής πολιτικής, στοχεύει σε ένα πειθήνιο εκπαιδευτικό, άβουλο γρανάζι στο σχολείο που φτιάχνουν. Συνδέεται με την ανατροπή των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, την περικοπή των μισθών, την κινητικότητα και τις απολύσεις. Με αυτήν την αντιδραστική αξιολόγηση τάσσονται ανοιχτά υπέρ ΣΥΝΕΚ και ΔΑΚΕ.  

Κατά τη συνεδρίαση του Δ.Σ. έφτασαν στο σημείο να καλούν τους συναδέλφους να υλοποιήσουν τη πρώτη φάση της αντιδραστικής αξιολόγησης. Δηλαδή να αξιολογήσουν τους υποψήφιους διευθυντές ανοίγοντας έτσι το δρόμο για τη δική τους ταφόπλακα για την δική τους “αξιολόγηση”.

Αντί να συμπορευτούν και να υλοποιήσουν τη συλλογική απόφαση σχεδόν όλων των συνδικάτων του Δημοσίου, για “αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα”  προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα καλώντας τους αιρετούς να γίνουν οι ίδιοι αξιολογητές των διευθυντών και να ανοίξουν έτσι το δρόμο για την εφαρμογή της αντιδραστικής αξιολόγησης.

Με ευθύνη αυτών των δυο παρατάξεων έγινε η ΟΛΜΕ, η μοναδική παραφωνία.

ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ είναι ο ορισμός του κυβερνητικού συνδικαλισμού.

Καλύτερους συμμάχους στην υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτικής το Υπουργείο και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ δεν θα μπορούσε να έχει από αυτές τις 2 παρατάξεις.

Συνάδελφισα, συνάδελφε

  1. Όλοι στον αγώνα. Κανείς εργαζόμενος, κανένας σύλλογος διδασκόντων, να μην συντάξει πρακτικά, να μην συμπληρώσει ερωτηματολόγια, να μην αξιολογήσει, στα πλαίσια της «αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα» που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ. (Σημειώνουμε, πως η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια-Διοικητικό Εφετείο 486/1995 και δικαστική απόφαση 2395/2014 του μονομελούς πρωτοδικείου Αθηνών-και συνιστά μορφή συνδικαλιστικής πάλης).
  2. Παίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας. Μπαίνουμε μπροστά στον αγώνα! Ανατρέπουμε στη πράξη την αντιδραστική αξιολόγηση. Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ να πάρουν άμεσα αποφάσεις “αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης” και συνδικαλιστικής κάλυψης όλων συναδέλφων. Να οργανώσουν με συλλογικό τρόπο τον αγώνα ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική.
  3. Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ να παραβρεθούν στο Συνέδριο της ΟΛΜΕ (1-4 Ιούλη) και να καταθέσουν τις αποφάσεις ενάντια στην αντιδραστική αξιολόγηση. Να μετατραπεί το συνέδριο της ΟΛΜΕ σε συνέδριο καταδίκης του επαίσχυντου κυβερνητικού συνδικαλισμού!

Δεν θα τους περάσει!

Τώρα να δυναμώσει ο αγώνας ενάντια στη λαιμητόμο της αντιδραστικής κρατικής αξιολόγησης!

Ιούνης 2017

Page 1 of 19

Παρατάξεις

dimokratiki

image001

up3

Πρόσφατες ειδήσεις

Σχετικοί ιστότοποι

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου

 

Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου

Go to top