Μετά την απόφαση της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ Λέσβου (2/7 και 4/7 2018) που αφορούσε τη λειτουργικότητα των σχολικών μονάδων για το έτος 2018 – 2019 και η οποία συμπιέζει τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών ιδιαίτερα της πόλης της Μυτιλήνης και Μύρινας, καταθέσαμε για την Παρασκευή 13/7 και πριν την οριστικοποίηση των υπεραριθμιών, εκ νέου πρόταση χωρισμού τμημάτων για συγκεκριμένα σχολεία – νηπ/γεία που υπερβαίνουν τους 20 μαθητές ή που ο συνολικός αριθμός μαθητών μιας τάξης ενός σχολείου δικαιολογεί τη δημιουργία και τρίτου τμήματος.

   Καλέσαμε τα μέλη της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ Λέσβου να επανεξετάσουν την απόφασή τους λαμβανομένου υπόψη ότι εκτός της ικανοποίησης των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των μαθητών, 26 εκπ/κοί που υπηρετούν στην πόλη της Μυτιλήνης θα κληθούν να μετακινηθούν πολύ μακριά από τον τόπο κατοικίας τους ως υπεράριθμοι. Θεωρούμε ότι οι πραγματικές εκπ/κές ανάγκες υπερβαίνουν αυτόν τον αριθμό, που σημαίνει ότι για την κάλυψή τους όχι μόνο δεν περισσεύει κανένας, αλλά θα χρειαστούν και επιπρόσθετοι εκπ/κοί.

Η συγκεκριμένη πρόταση για χωρισμό τμημάτων, ήταν :

1ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης για την   Α΄και Β΄τάξη.

2ο       «             «              «                 «         Β’, Δ΄και Ε’ τάξη.

3ο       «             «               «                 «         Α΄, Β΄, Γ, Δ’, Ε΄, Στ΄ τάξη.

4ο       «             «              «                 «         Β΄και Ε΄τάξη.

5ο       «             «               «                 «         Α΄, Β΄και Γ΄τάξη.

6ο       «             «               «                 «         Α΄, Ε΄, Στ΄τάξη.

7ο       «             «              «                 «         Δ΄, και Ε΄τάξη.

8ο       «             «               «                 «         Γ΄,τάξη.

9ο       «             «               «                 «         Α΄, Δ΄,τάξη.

10ο     «             «              «                 «         Β΄τάξη.

11ο     «             «               «                 «         Α΄, Δ΄, και Ε΄ τάξη.

15ο     «             «               «                 «         Β΄ τάξη.

Δημοτικό Σχολείο Βαρειάς                             Α΄,Β΄ και Γ΄τάξη.

         «           «       Λουτρών                             Δ΄τάξη.

         «           «       Παναγιούδας                    Γ΄τάξη.

         «           «       Παμφίλων                           Α΄και Γ΄τάξη.

         «           «       Παπάδου                             Α΄τάξη.

         «           «       Σκοπέλου                           Α΄τάξη.

         «           «         Πολιχνίτου                           Β΄, και Γ΄τάξη.

         «           «         3ο Πλωμαρίου                   Β΄ και Ε΄τάξη.

         «         «         Αγ. Παρασκευής                 Β΄και Γ΄τάξη.

         «         «         Καλλονής                             Γ΄και Ε΄τάξη.

         «         «         Πέτρας                                  Α΄και Β τάξη.

2ο  Δημοτικό Σχολείο Μύρινας     «             «             «                                 Β΄και Δ΄τάξη.

3ο       «             «            «                                 Α’και Β΄τάξη.

         «             «       Μούδρου                             Δ΄τάξη.

Ταυτόχρονα καταθέσαμε το αίτημα του Συλλόγου Εκπ/κών Λήμνου για επανεξέταση του υποβιβασμού του Δημοτικού Σχολείου Κοντιά και ζητάμε την άμεση αναβάθμισή του, καθώς και την επαναφορά των Δημοτικών Σχολείων Κάσπακα και Θάνους σε 3θέσια και του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Ευστρατίου σε 2θέσιο.

   Για τα Νηπ/γεία λαμβάνοντας υπόψη και την κτιριακή υποδομή, προτείναμε άμεσα κανένα τμήμα νηπ/γείου να μην λειτουργήσει με πάνω από 15 παιδιά. Όπου οι υποδομές δεν επιτρέπουν την υλοποίηση αυτού του αιτήματος να τοποθετείται και δεύτερη νηπ/γός στο ίδιο τμήμα.

Καλέσαμε ξανά τους Συλλόγους Εκπ/κών Α/θμιας Εκπ/σης Λέσβου και Λήμνου άμεσα να πάρουν θέση.

Η παραπάνω πρότασή μας απορρίφθηκε από τη διορισμένη πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Λέσβου, με εξαίρεση το χωρισμό σε τμήματα της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου του Μούδρου.

Η επιμονή στην πολιτική υποβάθμισης σχολείων και τμημάτων σε Λέσβο, Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο από τη διορισμένη πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ, (ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ), φανερώνει για άλλη μια φορά το ρόλο που έχουν προορίσει να παίζουν κάθε φορά τα Υπηρεσιακά Συμβούλια ως φορέων εφαρμογής των αντιλαϊκών πολιτικών όλων των μέχρι τώρα κυβερνήσεων.

Μόνο με την αγωνιστική συσπείρωση των συναδέλφων στα σωματεία τους σε συνεργασία με τους γονείς, μπορούν να αλλάξουν κάποιες καταστάσεις προς το καλύτερο.

Οι αιρετοί

Μακροθανάσης Δημήτρης

Μαδυτινός Κωνσταντίνος

Συμπληρωματική πρόταση των αιρετών (τακτ. – αναπλ.) εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο της ΑΣΕ ( ΠΑΜΕ) προς το ΠΥΣΠΕ Λέσβου εκτός θεμάτων ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης της 13ης Ιουλίου 2018.

   Μετά την απόφαση της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ Λέσβου (2/7 και 4/7 2018) που αφορούσε τη λειτουργικότητα των σχολικών μονάδων για το έτος 2018 – 2019 και η οποία συμπιέζει τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών ιδιαίτερα της πόλης της Μυτιλήνης και Μύρινας, καταθέτουμε για την Παρασκευή 13/7 και πριν την οριστικοποίηση των υπεραριθμιών, εκ νέου πρόταση χωρισμού τμημάτων για συγκεκριμένα σχολεία – νηπ/γεία που υπερβαίνουν τους 20 μαθητές ή που ο συνολικός αριθμός μαθητών μιας τάξης ενός σχολείου δικαιολογεί τη δημιουργία και τρίτου τμήματος.

   Καλούμε τα μέλη της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ Λέσβου να επανεξετάσουν την απόφασή τους λαμβανομένου υπόψη ότι εκτός της ικανοποίησης των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των μαθητών, 26 εκπ/κοί που υπηρετούν στην πόλη της Μυτιλήνης θα κληθούν να μετακινηθούν πολύ μακριά από τον τόπο κατοικίας τους ως υπεράριθμοι. Θεωρούμε ότι οι πραγματικές εκπ/κές ανάγκες υπερβαίνουν αυτόν τον αριθμό, που σημαίνει ότι για την κάλυψή τους όχι μόνο δεν περισσεύει κανένας, αλλά θα χρειαστούν και επιπρόσθετοι εκπ/κοί.

1ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης για την   Α΄και Β΄τάξη.

2ο       «             «              «                 «         Β’, Δ΄και Ε’ τάξη.

3ο       «             «               «                 «         Α΄, Β΄, Γ, Δ’, Ε΄, Στ΄ τάξη.

4ο       «             «              «                 «         Β΄και Ε΄τάξη.

5ο       «             «               «                 «         Α΄, Β΄και Γ΄τάξη.

6ο       «             «               «                 «         Α΄, Ε΄, Στ΄τάξη.

7ο       «             «              «                 «         Δ΄, και Ε΄τάξη.

8ο       «             «               «                 «         Γ΄,τάξη.

9ο       «             «               «                 «         Α΄, Δ΄,τάξη.

10ο     «             «              «                 «         Β΄τάξη.

11ο     «             «               «                 «         Α΄, Δ΄, και Ε΄ τάξη.

15ο     «             «               «                 «         Β΄ τάξη.

Δημοτικό Σχολείο Βαρειάς                             Α΄,Β΄ και Γ΄τάξη.

         «           «       Λουτρών                             Δ΄τάξη.

         «           «       Παναγιούδας                    Γ΄τάξη.

         «           «       Παμφίλων                           Α΄και Γ΄τάξη.

         «           «       Παπάδου                             Α΄τάξη.

         «           «       Σκοπέλου                           Α΄τάξη.

         «           «         Πολιχνίτου                           Β΄, και Γ΄τάξη.

         «           «         3ο Πλωμαρίου                   Β΄ και Ε΄τάξη.

         «         «         Αγ. Παρασκευής                 Β΄και Γ΄τάξη.

         «         «         Καλλονής                             Γ΄και Ε΄τάξη.

         «         «         Πέτρας                                  Α΄και Β τάξη.

1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας                         Ε΄τάξη ( να σημειθ. ότι η Ε΄τάξη έχει 25 μαθ.)

2ο       «             «             «                                 Β΄και Δ΄τάξη.

3ο       «             «            «                                 Α’,και Β΄τάξη.

         «             «       Μούδρου                             Δ΄τάξη.

Ταυτόχρονα καταθέτουμε το αίτημα του Συλλόγου Εκπ/κών Λήμνου για επανεξέταση του υποβιβασμού του Δημοτικού Σχολείου Κοντιά και ζητάμε την άμεση αναβάθμισή του.

   Για τα Νηπ/γεία λαμβανομένου υπόψη και την κτηριακή υποδομή, προτείνουμε άμεσα κανένα τμήμα νηπ/γείου να μην λειτουργήσει με πάνω από 15 παιδιά. Όπου οι υποδομές δεν επιτρέπουν την υλοποίηση αυτού του αιτήματος να τοποθετείται και δεύτερη νηπ/γός στο ίδιο τμήμα. Καλούμε ξανά τους Συλλόγους Εκπ/κών Α/θμιας Εκπ/σης Λέσβου και Λήμνου άμεσα να πάρουν θέση.

                                                                                                                                    Μυτιλήνη 11/7/2108

Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

Η κυβέρνηση ακολουθώντας τις κατευθύνσεις της Ε.Ε. του ΣΕΒ και του ΟΟΣΑ και συνεχίζοντας στη ρότα των προηγούμενων κυβερνήσεων βάζει ως προτεραιότητά της την πιστή εφαρμογή όλων των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων των τελευταίων ετών συμπληρωμένες και θωρακισμένες με σωρεία νομοθετικών ρυθμίσεων που στόχο έχουν τον οικονομικό και παιδαγωγικό στραγγαλισμό της Εκπ/σης καθώς και το τσάκισμα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών σε γενική και ειδική αγωγή.

Με εντολή της Δ/νσης Π.Ε. και τη συγκατάθεση της Τριμελούς Επιτροπής, μετακινήθηκαν μαθητές όλο το προηγούμενο διάστημα σε σχολεία – νηπιαγωγεία εκτός των γεωγραφικών ορίων όπου ανήκουν για να γίνει η κατανομή τους στην Α’ τάξη.

Στον 21ο αιώνα τα παιδιά θα έπρεπε να έχουν άμεση και ανεμπόδιστη πρόσβαση στο σχολείο. Είναι αντιπαιδαγωγική η απόφαση που καταδικάζει μαθητές σε μετακινήσεις έξω από τα όρια της γειτονιάς τους του γεωγραφικού και κοινωνικού περίγυρου που έχουν μεγαλώσει για να έχουν πρόσβαση στη μάθηση.

Το παραπάνω είναι ένα ακόμα σύμπτωμα της κυβερνητικής πολιτικής και του Υπουργείου που «τακτοποιεί» τις εκπαιδευτικές ανάγκες σύμφωνα με το στόχο που έχει θέσει για καλύτερη διαχείριση λειτουργίας των σχολικών μονάδων, χωρίς να προχωρά στη δημιουργία του απαραίτητου αριθμού τμημάτων. (π.χ. στο 9ο Δημ. σχολείο η Α’ τάξη έχει 24 παιδιά!!!)

Είναι η μέθοδος που ακολουθεί το Υπουργείο, για να ελαχιστοποιήσει το κόστος στις προσλήψεις εκπαιδευτικών, αλλά και να απαλλάξει το κράτος από την αυτονόητη υποχρέωσή του για ανέγερση των απαιτούμενων κτιριακών εγκαταστάσεων για τη στέγαση των μαθητών.

Έτσι μεθοδεύεται η αποδόμηση, επί της ουσίας, της δημόσιας εκπαίδευσης, παρά την κυβερνητική προπαγάνδα για τις «δήθεν» Δομές Στήριξης του εκπαιδευτικού έργου που στοχεύουν τάχα στη βελτίωση του δημόσιου σχολείου…

   Η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Λέσβου υλοποίησε στο ακέραιο αυτή την πολιτική. ( 25άρια τμήματα, υπεραριθμίες με όλα τα επακόλουθά τους για τους μόνιμους Εκπ/κούς και τους μαθητές, τσάκισμα των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειές τους, λυσσαλέος εκτοπισμός στον Καιάδα της ανεργίας των συναδέλφων "μόνιμων αναπληρωτών’’ της Ε.Α. και των ειδικοτήτων μουσικών - θεατρολόγων κτλ, καλλιέργεια κλίματος αντιπαράθεσης Εκπ/κών Γενικής - Ειδικής Αγωγής - ειδικοτήτων )

   Να σημειώσουμε ότι η καλλιέργεια αυτού του κλίματος μεταξύ Εκπ/κών Γενικής και Εκπ/κών ειδικοτήτων αποτέλεσε και στις δύο συνεδριάσεις(2/7/και 4/7) ως σημείο τριβής κι ασάφειας της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ ( προέδρου και των δύο διορισμένων μελών που επιτακτικά κι επανειλημμένα ζητήθηκε η αποσαφήνισή του) αφού το αποτέλεσμα της απόφασής τους θα στείλει πάρα πολλούς Εκπ/κούς υπεράριθμους μακριά απ’ τις οικογένειές τους. Κανείς όμως απ’ την πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ δεν διαφώνησε στις κατευθύνσεις των αποφάσεών τους δικαιολογώντας τες όχι ως αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικήςς πολιτικής που εφαρμόζεται, αλλά στην υπογεννητικότητα ή στο μη μοίρασμα των ωρών των ειδικοτήτων σε Εκπ/κούς της Γενικής που θα το επιθυμούσαν.

Ενδεικτικό είναι ότι στην πόλη της Μυτιλήνης και στα γύρω από αυτή χωριά ‘’περισσεύουν’’ 26 Εκπ/κοί δάσκαλοι, υπεράριθμοι που θα αναγκαστούν να μετακινηθούν πολύ πέρα απ’ την Καλλονή!!

Σαν οι αιρετοί ( τακτ. – αναπλ.)που εκλέγονται με τα ψηφοδέλτια που στηρίζει το ΠΑΜΕ, καταθέτουμε πρόταση που βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, κι απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και στην ικανοποίηση των μορφωτικών τους δικαιωμάτων.

●      Κανένα τμήμα Νηπ/γείου με πάνω από 15 μαθητές. Σύγχρονα κτήρια για την εγγραφή όλων των προνηπίων - νηπίων . Όπου δεν είναι εφικτό κτηριακά σε πληθωρικά (πάνω από 15 μαθητές τμήμα) να σταλεί επιπλέον Νηπ/γός. Οργάνωση και λειτουργία των Νηπ/γείων με παιδαγωγικά κριτήρια.

●   Κανένα τμήμα ‘Α και ΄Β τάξης Δημοτικού με πάνω από 15 μαθητές, καθώς και 20 στις Γ,Δ, Ε, και Στ τάξεις.

●   Υπεύθυνος σε κάθε Ολοήμερο Σχολείο, κανένας αριθμητικός περιορισμός στη δημιουργία - λειτουργία τμημάτων.

●     Ίδρυση Τμημάτων Ένταξης σε όλα τα 6/θέσια σχολεία. Δύο τμήματα ένταξης σε 12/θέσια σχολεία. Κάλυψη όλων των αναγκών σε Παράλληλα στήριξη και των Τμημάτων Ένταξης αποκλειστικά από ειδικευμένο Εκπ/κό προσωπικό. Ένας Εκπ/κός για κάθε Παράλληλη Στήριξη.

●   Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών που δεν καλύπτονται απ’ την παραπάνω πρόταση, σε Γενική και Ειδική Αγωγή μετά από πρόταση των Συλλόγων Διδασκόντων του κάθε σχολείου.

●   Καμιά απόσπαση ή συμπλήρωση ωραρίου (ή από υπεραριθμία) εκπαιδευτικών Γενικής στην Ειδική αγωγή. Πρόσληψη Εκπ/κών ειδικοτήτων και πλήρη κι αποκλειστική κάλυψη των αναγκών με τις αντίστοιχες ειδικότητες. (μουσικοί – θεατρολόγοι κτλ)

●     Κανείς υπεράριθμος Εκπ/κός, καμιά μετακίνηση Εκπ/κού. Κανείς δεν περισσεύει!!! Να καλυφθούν άμεσα οι σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών!!!

●   Πρόβλεψη για κάλυψη αναγκών Εκπ/κών που θα βρίσκονται σε άδεια. Η πρόβλεψη να γίνει με έδρα τη Μυτιλήνη , τη Γέρα, την Καλλονή, το Δυτικό κομμάτι του νησιού και τη Μύρινα.

●   Κανένας υποβιβασμός σχολείου, αναβάθμιση των σχολείων που υποβιβάστηκαν τα προηγούμενα χρόνια.

● Όλα τα κενά που θα προκύψουν μετά την σημερινή οποιαδήποτε απόφαση του ΠΥΣΠΕ να ανακοινωθούν και να δίνονται όλα για κάλυψή τους στις επόμενες συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ που αφορούν τις αποσπάσεις και την τοποθέτηση των αναπληρωτών.

Κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων (2/7 και 4/7), κι επειδή θίχτηκε το θέμα της λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων με αριθμό μαθητών γύρω στους 45, προτείναμε να λειτουργήσουν ως 6/θέσια (με 6 Εκπ/κούς και με τον Δ/ντή ως 7ο) οι σχολικές μονάδες Κάπης, Κάτω Τρίτους , Μεσοτόπου, Άντισσας, Παλαιοκήπου, Ν. Κυδωνιών, Βρύσας, Μανταμάδου, Παρακοίλων, Κεραμίου,Σκουτάρου, Αγ. Δημητρίου, και Κοντιά. Ταυτόχρονα να λυθούν τα προβλήματα κτηριακών υποδομών όπου υπάρχουν για την ομαλή λειτουργία τους.

Παρόμοια τοποθετηθήκαμε και για άλλες σχολικές μονάδες ή ολοήμερα που δεν διέθεταν τον απαιτούμενο αριθμό μαθητών (π.χ. Δημ. Βατούσας από μονοθέσιο σε διθέσιο κτλ)

Οι παραπάνω προτάσεις απορρίφθηκαν απ’ την πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ.

Καλούμε τα ΔΣ Λέσβου και Λήμνου άμεσα να πάρουν αποφάσεις.

Μυτιλήνη 4/7/2018

(Πλαίσιο Πάλης, Νομοσχέδιο για Δομές Εκπαίδευσης κι Αξιολόγηση, Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή, Διορισμούς-Δικαιώματα Αναπληρωτών, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, Πρόγραμμα Δράσης)

Α. ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΕΡΙΟΔΟΥ

Δύναμή μας τα Σωματεία μας και η Συλλογική Πάλη και Διεκδίκηση!

  • Καταδικάζουμε τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ! Αλληλεγγύη στον λαό της Παλαιστίνης. Απεμπλοκή της χώρας μας!
  • Μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των αναπληρωτών, εξίσωση δικαιωμάτων, μέτρα στήριξής τους! 25.000 μόνιμοι διορισμοί για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων.
  • Απόσυρση νομοσχεδίου για νέες Δομές στην Εκπαίδευση - Όχι στην αντιδραστική - αντιεκπαιδευτική αξιολόγησή!
  • Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή, Δημόσια και Δωρεάν για όλα τα παιδιά. Άμεση δημιουργία των απαραίτητων προϋποθέσεων με ευθύνης της κυβέρνησης!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η 87η Γ.Σ. της ΔΟΕ πραγματοποιείται σε μια περίοδο με πολύ πυκνές, σύνθετες και ποικίλες εξελίξεις, για τη χώρα μας, την ευρύτερη περιοχή, τους εργαζόμενους, την Παιδεία και τους εκπαιδευτικούς.

Τα τύμπανα του πολέμου δυναμώνουν στη γειτονιά μας με επικίνδυνες συνέπειες για τους λαούς. Οι οξυμένοι ιμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί, για τον έλεγχο των πλουτοπαραγωγικών πηγών, των ενεργειακών δρόμων και των σφαιρών επιρροής και οι πολεμικές επιχειρήσεις ΝΑΤΟ-ΕΕ και των δορυφόρων τους, που διεξάγονται στη Συρία αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου, με τη στήριξη και ανοχή της Ελληνικής Κυβέρνησης, φέρνουν ακόμα πιο κοντά τον κίνδυνο ενός γενικευμένου ιμπεριαλιστικού πολέμου. Οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις αυτές φέρνουν ήδη νέα κύματα προσφύγων και ξεριζωμένων στη χώρα μας!

Η κυβέρνηση κλείνει το ζήτημα με την ΠΓΔΜ, κάτω από τις εντολές ΗΠΑ, ΕΕ, ΝΑΤΟ, για να διευκολύνει τη διείσδυση του ΝΑΤΟ στα Δυτικά Βαλκάνια. Εμπλέκει έτσι τη χώρα μας στους οξυμένους ανταγωνισμούς στην περιοχή.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχει τεράστιες ευθύνες γιατί δίνει ΓΗ και ΥΔΩΡ στους ΦΟΝΙΑΔΕΣ των ΛΑΩΝ! Αποτελεί το μεγαλύτερο “πλυντήριο” των ΗΠΑ και ΝΑΤΟ, ακολουθεί με συνέπεια και ακόμα πιο πρόθυμα την πολιτική των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, έχει μετατρέψει τη χώρα μας σε πολεμικό ορμητήριο των αερικανοΝΑΤΟικών δυνάμεων και το Αιγαίο σε επιχειρησιακή βάση του ΝΑΤΟ.

Είναι πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις οικογένειές τους, η κυβέρνηση, την ίδια στιγμή που δίνει το 2% (4 δις!) του ΑΕΠ για πολεμικούς – ΝΑΤΟικούς εξοπλισμούς και νοικιάζει πολεμικές φρεγάτες από τη Γαλλία, να μας λέει δια στόματος Γαβρόγλου ότι “δεν είναι ρεαλιστικό να ζητάμε μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση”, να μην προβλέπει ούτε ένα ευρώ για υποδομές και διορισμούς για να εφαρμοστεί η Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή, να στερεί από τα παιδιά με ειδικές ανάγκες δημόσιες και δωρεάν δομές ειδικής αγωγής που έχουν ανάγκη!

Συνεχίζουμε την πάλη ενάντια στο σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής!

Τη "δίκαιη ανάπτυξη", που από κοινού ΕΕ, ΟΟΣΑ, κυβέρνηση, κόμματα του κεφαλαίου και των μνημονίων, οι ηγεσίες των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ με τη «νέα συμμαχία τους», μαζί με τον ΣΕΒ και τους τραπεζίτες, προπαγανδίζουν, τη νιώθουμε κάθε μέρα στο πετσί μας και στα σχολειά μας!

Read more: Πρόταση της ΑΣΕ (ΠΑΜΕ) προς την 87η Γ.Σ. της ΔΟΕ...

Page 1 of 28

Σχετικοί ιστότοποι

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου

 

Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου

Go to top