Μακροθανάσης Δημήτρης

Συνάδελφοι – συναδέλφισσες,

Την  Πέμπτη 24/9/2015 πραγματοποιήθηκε παρέμβαση του ΠΑΜΕ Εκπ/κών Λέσβου  καθώς και του προέδρου του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Μανταμάδου, στην Περ/κή Δ/νση Βορείου Αιγαίου. 

Ζήτημα αιχμής ήταν η μη κάλυψη των τεράστιων  κενών σε Α/θμια και Β/θμια Εκπ/ση  με  αποτέλεσμα  οι περισσότερες σχολικές μονάδες να υπολειτουργούν ή να μην λειτουργούν καθόλου και  η μεγάλη καθυστέρηση στις  προσλήψεις  των αναπληρωτών.

Από μεριάς Περ/κής Δ/νσης  δεν δόθηκε καμιά δεσμευτική απάντηση  προς την κατεύθυνση της άμεσης κάλυψης όλων των κενών. Σύμφωνα με την ενημέρωση που πήραμε οι πιστώσεις θα δίνονται «με δόσεις» (πρώτα για δασκάλους, μετά για νηπιαγωγούς και στη συνέχεια σε βασικές ειδικότητες στη B/βάθμια εκπ/ση). Η ίδια  διαδικασία με καθυστέρηση θα ακολουθηθεί και στην ειδική αγωγή.

Επιπλέον η κατεύθυνση που έδωσε το Υπουργείο Παιδείας, η πλήρωση των κενών να στηριχθεί στην πληροφορία της γνωστής ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων my school, δημιούργησε σύγχυση σε σειρά από ειδικότητες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δεδομένου ότι το σύστημα εμφάνιζε πλεονάσματα αντί των πολλών πραγματικών κενών που υπάρχουν (π.χ. Α΄ Λέσβου πλεονάσματα στους φυσικούς αντί των πολλών κενών).

Οι ασάφειες που διατυπώθηκαν και για τις υπόλοιπες ειδικότητες καθώς και οι προσλήψεις που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή για την Α/θμια εκπαιδευση επιβεβαιώνουν τις ανησυχίες μας για παράταση της απαράδεκτης κατάστασης στο νησί μας, αφού με τους διορισμούς αυτούς καλύπτονται μόνο το 43% των κενών σε δασκάλους και το  60% σε νηπιαγωγούς.

Η «καινοτόμος» μέθοδος της δημιουργικής ασάφειας, χάριν της οποίας γίνονται «αποδεκτά» και αριστερά μνημόνια, φαίνεται πως δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη και τη νέα πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ καθώς και τους εντολοδόχους τους. «Συμπάσχουν, δήθεν» με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, πέφτοντας για άλλη μια φορά «θύματα ασύμμετρων συγκυριών».

Αντί να δώσουν λύσεις στην υπολειτουργία των περισσότερων σχολικών μονάδων, στα εκατοντάδες κλειστά σχολεία, στις μη προσλήψεις των αναπληρωτών, ακόμα … εξακολουθούν να «διαβουλεύονται». Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποια απ’ αυτά τα σχολεία άνοιξαν στις πρόσφατες εκλογές και λειτούργησαν ως … εκλογικά τμήματα. Στη συνέχεια… «επανήλθαν»! 

Ταυτόχρονα εκ  μέρους του ΠΑΜΕ  Εκπ/κών τέθηκε και το ζήτημα της τοποθέτησης των αναπληρωτών από τις κατά τόπους Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης.

Η τοποθέτηση των αναπληρωτών σε επιλεγμένα από τις Διευθύνσεις κενά, δημιουργεί όχι μόνο κλίμα αδιαφάνειας, αλλά παρεμβαίνει άμεσα στη σειρά των πινάκων όπως αυτοί έχουν διαμορφωθεί ως τώρα. Απαιτήσαμε το πρόβλημα αυτό να λυθεί άμεσα και ζητήσαμε η τοποθέτηση να γίνεται από τα ΠΥΣΠΕ κι όχι από τους Δ/ντες Εκπ/σης.

Την ίδια επισήμανση και θέση καταθέσαμε ως ΠΑΜΕ και προς το ΔΣ του Συλλόγου Εκπ/κων Α/θμιας Εκπ/σης, όπως έχουμε καταθέσει και τις θέσεις και τις γενικότερες εκτιμήσεις μας, τις οποίες ως ΠΑΜΕ έχουμε αποτυπώσει και σε σχετική ανακοίνωση.

Συνάδελφοι, -ίσσες,

Eπιβεβαιώνεται ότι με τη νέα σχολική χρονιά εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές βρίσκονται αντιμέτωποι με ακόμα πιο εκρηκτικά προβλήματα.

Απευθυνόμαστε σε κάθε συνάδελφο που αντιλαμβάνεταιότι αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο και ότι πρέπει να  δράσουμε μαζί, με στόχο την ανατροπή των αντιλαϊκών, αντιεκπαιδευτικών μέτρων, παλιών και νέων.

Δεν έχουμε τίποτε άλλο να περιμένουμε. Ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουμε είναι ο οργανωμένος και ανυποχώρητος αγώνας για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας.

                                                                                                                                                  

                                                                                                                  Σεπτέμβρης 2015

   Συνάδελφοι – συναδέλφισσες , αγαπητοί γονείς και μαθητές.

   Το ΠΑΜΕ Εκπ/κών Λέσβου στέλνει  σε όλους σας αγωνιστικό χαιρετισμό.

Σας καλεί σε αγωνιστική επαγρύπνηση και ετοιμότητα που με δύναμη, οργάνωση κι αισιοδοξία  θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις  και για μια καλή σχολική χρονιά.

Το κουδούνι στα σχολεία χτύπησε κάνοντας ορατά τα συσσωρευμένα προβλήματα που συνεχώς διογκώνονται και πολλαπλασιάζονται.

   Μ’ αυτή τη σκληρή πραγματικότητα αρχίζει και η νέα σχολική χρονιά.

Οι για πέμπτη χρονιά μηδενικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών, η καθυστέρηση στις προσλήψεις αναπληρωτών, η εκκρεμότητα με τους μεταταγμένους συναδέλφους ειδικοτήτων, δημιουργούν ένα εκρηκτικό σκηνικό. Τα κενά Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης σε Λέσβο – Λήμνο έχουν πάρει δραματικές διαστάσεις.

   Στην Α/θμια τα κενά σε Εκπ/κούς ανέρχονται σε 234 ενώ στη Β/θμια μόνο για φιλολόγους – μαθηματικούς και φυσικούς 45.

   Αυτή τη στιγμή 16 Δημοτικά σχολεία δεν λειτουργούν καθόλου ή σχεδόν καθόλου ( Άντισσα, Βατούσα, Ερεσός, Μεσότοπος, Σίγρι, Σκαλοχώρι, Σκουτάρος, Στύψη, Βρύσα, Πολιχνίτος, Μανταμάδος, Μεγαλοχώρι, 1ο Πλωμαρίου,κτλ), 30 Νηπιαγωγεία υπολειτουργούν εκ των οποίων τα 15 είναι εντελώς κλειστά ενώ το εκπ/κό τοπίο συμπληρώνεται με 82 κενά σε παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης καθώς και κενά σε Εκπ/κούς ειδικοτήτων (Αγγλικών, Γυμναστές, Μουσικοί ….)

   Ο χώρος  της Παιδείας βρίσκεται σε γενικό αναβρασμό, πρώτος στη στόχευση των αντιλαϊκών μέτρων του 3ου Μνημονίου, με μέτρα που πάρθηκαν και παίρνονται ακόμα και που αφορούν όχι μόνο τις εργασιακές σχέσεις, αλλά γενικότερα το μέλλον, το περιεχόμενο και το χαρακτήρα  του ίδιου του Δημόσιου Σχολείου.

Τα νέα μέτρα για την εκπαίδευση στο 3Ο μνημόνιο ολοκληρώνουν ό,τι άφησαν ατελείωτο οι προηγούμενες αντιλαϊκές κυβερνήσεις συνεχίζοντας το αντιδραστικό «νέο σχολείο» της Διαμαντοπούλου και του Αρβανιτόπουλου. Με το νέο εξορθολογισμό των τάξεων, των σχολείων ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για αλλαγή στην αναλογία μαθητή-εκπαιδευτικού ανά τάξη (προωθούν 30άρια τμήματα), για νέες συγχωνεύσεις, συμπτύξεις τμημάτων, κ.α.

   Ο εξορθολογισμός του 3ου μνημονίου θα γίνει με βάση την έκθεση του ΟΟΣΑ του 2011 που πρότεινε ανάμεσα στα άλλα τις ήδη εφαρμοζόμενες συγχωνεύσεις, την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, την κινητικότητα, δείχνει το μέγεθος της επίθεσης που βρίσκεται στα σκαριά.

Κι ενώ οι συγκυβερνήσεις (ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ΝΔ – ΠΑΣΟΚ κτλ.) όλο το προηγούμενο διάστημα  βρήκαν μπόλικο παραδάκι για  επιχορηγήσεις – επιδοτήσεις του ντόπιου κεφαλαίου καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες του για την κερδοφορία του, συνεχίζουν ακάθεκτοι ανερυθρίαστα μέσα σ’ αυτές τις σκληρές συνθήκες υποχρηματοδότησης της Εκπ/σης το ίδιο τροπάρι.

   Με εγκυκλίους εξπρές (6907-9/9/2015) και άλλοθι το σχολικό εκφοβισμό bullying επιταχύνουν τη διαδικασία αξιολόγησης – εξωτερικής αξιολόγησης της εκπαίδευσης μέσω διανομής ερωτηματολογίων και διενέργειας συνεντεύξεων καλώντας τους Δ/ντές των σχολικών μονάδων να συνεργαστούν με την ανάδοχο Εταιρεία «Κοινωνία Γνώσης Μονοπρόσωπη ΕΠΕ»!! Επαναφέρεται επιτακτικά και με έντονο τρόπο η κατεύθυνση για αυτονόμηση της κάθε σχολικής μονάδας.

   Αστραπιαία χρησιμοποιούν μέσω του ΕΣΠΑ  παραδάκι για την προώθηση αναδιαρθρώσεων - ανατροπών, όταν  τα χρήματα στις σχολικές επιτροπές και τους Δήμους στερεύουν. Ύστερα και από την  πράξη Νομοθετικού περιεχομένου με την μεταφορά των αποθεματικών των Δήμων και των δημόσιων οργανισμών, ούτε λόγος για νέα σχολεία εκεί που οι ανάγκες απαιτούν, αφού τα κονδύλια δεν φτάνουν  μήτε  για τη συντήρηση.

    Ποιος νοιάζεται όμως για τη μόρφωση των παιδιών των ανέργων, των μισθοσυντήρητων, των φτωχών οικογενειών! Αυτοί που έχουν, στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά και κολέγια, πληρώνουν για φροντιστήρια και ιδιαίτερα.

   Συναδέλφισσες –Συνάδελφοι, φίλοι γονείς,

    Η επίθεση που δέχονται τα δικαιώματά μας είναι γενικευμένη για όλους τους εργαζόμενους. Ενιαία, γενική και σε ταξική κατεύθυνση πρέπει να είναι και η απάντηση που πρέπει να δώσουμε.

   Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς αλλά και τους μαθητές, σε κοινή δράση με το εργατικό – λαϊκό ταξικό κίνημα για να αντιπαλέψουμε την επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας.

Να εμποδίσουμε την παραπέρα ανατροπή των κατακτήσεων των εργαζομένων που διευρύνεται και παγιώνεται με το καθεστώς της ελαστικής εργασίας που αντικαθιστά τη μόνιμη και σταθερή.

                     ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ

Άμεση κάλυψη των κενών! Καμία διδακτική ώρα χαμένη. Κανένα παιδί έξω από το δημόσιο σχολείο. Μαζικούς και μόνιμους διορισμούς. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση χωρίς όρους και προϋποθέσεις!!

 ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ     !

                                               Σεπτέμβρης 2015

ΠΥΣΠΕ 3/9/2015

Καθορισμός αριθμού λειτουργικών υπεραριθμιών, λειτουργικότητας των σχ. μονάδων και κενών σε αυτές.

 

 

   Διαφωνώ επί της ουσίας και της  διαδικασίας εξαγωγής των υπεραριθμιών – κενών. Το επιστημονικό – διδακτικό προσωπικό του κάθε σχολείου πρέπει να συνεδριάσει και παιδαγωγικά να τεκμηριώσει τις ανάγκες των μαθητών καθορίζοντας τον απαιτούμενο αριθμό Εκπ/κών που θα τις καλύψουν.

   Τα μέλη του ΠΥΣΠΕ δεν μπορούν να γνωρίζουν τις ανάγκες – ιδιαιτερότητες των μαθητών των σχολείων. Γενικά οι μέσες ανάγκες των μαθητών καλύπτονται με ως 20 μαθητές ανά τμήμα στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού ( Γ,Δ,Ε,ΣΤ),και ως 15 μαθητές στις μικρές τάξεις (Α,Β)  καθώς και στα Νηπιαγωγεία.

   Επίσης η πρόταση αυτή συνοδεύεται με πρόταση για άμεση αναβάθμιση των δημ. Σχολείων που υποβαθμίστηκαν είτε λειτουργικά είτε οργανικά τα προηγούμενα χρόνια, ( π.χ. Κάσπακας – Θάνος – Κεραμειών – Μεσοτόπου …..κτλ) καθώς και την επαναλειτουργία σχολέιων – νηπ/γείων που καταργήθηκαν μέσα απ΄τη διαδικασία των συγχωνεύσεων ( π.χ. Λισβόρι – Πελόπη … κτλ).

    Προτάθηκε επίσης  να δοθούν ως κανονικά τα κενά που αφορούν τη λειτουργία των ολοήμερων τμημάτων (κι όχι ως ΕΣΠΑ) για να διευκολυνθεί όπου χρειάζεται η τοποθέτηση των Εκπ/κών που εμπλέκονται στη διαδικασία των αποσπάσεων – τοποθετήσεων.

ΠΥΣΠΕ 4/9/2015.

Τοποθέτηση υπεραρίθμων.

 

   Είναι αυτονόητη η διαφωνία μας αφού στο ΠΥΣΠΕ της 3/9/2015 το περιεχόμενο της πρότασής μας ήταν σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Ελέγχουμε τη διαδικασία τοποθέτησης των υπεραρίθμων Εκπ/κών.

   Εκφράζω ταυτόχρονα τη διαφωνία μου στο μόρια που χρησιμοποιούνται για την τοποθέτηση των υπεραρίθμων. Δεν μπορεί στη διαδικασία των υπεραριθμιών να χρησιμοποιούνται μόρια που αφορούν άλλη διαδικασία ( των αποσπάσεων). Αυτό ανοίγει στην ουσία τις πύλες ανάμιξης διαφορετικών διαδικασιών με τις ανάλογες επιπτώσεις.

ΠΥΣΠΕ 7/9/2015

Αποσπάσεις – Τοποθετήσεις.

   Εκφράζω τη διαφωνία μου και στην τοποθέτηση των Εκπ/κών Αγγλικής όπως  και των Γυμναστών καθώς κι όπου αλλού υπάρχει «συγχώνευση» διαδικασιών όπως  της απόσπασης με αυτή της διάθεσης.

   Πρόκειται για διαφορετικής φιλοσοφίας διαδικασίες με διαφορετική σειρά. Η  μια σχετίζεται με κοινωνικά κριτήρια άρα και με μόρια απόσπασης, ενώ η άλλη των διαθέσεων με μόρια μετάθεσης.

  Και οι δυο βέβαια διαδικασίες βολεύουν ξεκάθαρα την άσκηση της  Εκπ/κής αντιλαϊκής πολιτικής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.

 

 

                                ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΠΕ 17/6/2015

            Αφαίρεση προϋπηρεσίας από  αναπληρωτές.

Ένα από τα θέματα που ασχολήθηκε το ΠΥΣΠΕ Λέσβου στην συνεδρίασή του στις 17 Ιουνίου 2015, ήταν η αφαίρεση προϋπηρεσίας από αναπληρωτές Εκπ/κούς.

Σύμφωνα με την απόφαση της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ ( 3 – 2 ) κατά τα άρθρα 657 και 658 του αστικού κώδικα καθώς και την υπ. Αριθμ. 1470/22-8-2008 γνωμοδοτικού εγγράφου του Νομικού Συμβουλίου του ΥΠΕΠΘ περί αδειών Εκπ/κών ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου θα πρέπει να αφαιρείται η προϋπηρεσία από τους Εκπ/κούς αναπληρωτές που έχουν λάβει άδεια αναρρωτική ή και ανατροφής άνευ αποδοχών άνω των 15 ημερών.

Η απόφαση αυτή καταγγέλθηκε στις 18/6/2015 από τον αιρετό του ΠΑΜΕ και στο νεοεκλεγμένο ΔΣ του Συλλόγου.

Φαίνεται ξεκάθαρα συνάδελφοι ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, που πριν λίγο καιρό υπερψήφισε το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας με τίτλο «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», δεν βρήκε τίποτα επείγον  για τους αναπληρωτές συναδέλφους μας που βάλλονται τόσα χρόνια αντιμετωπίζοντας μεγάλα προβλήματα.

 Όχι μόνο διατηρούνται σε πλήρη ισχύ και εφαρμόζονται όλες οι αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ+ΠΑΣΟΚ, αλλά προσθέτουν και καινούργιες συμπληρώνοντας το όλο αντιεκπαιδευτικό τοπίο οικοδόμησης του «νέου σχολείου».

Δεν τους  αναγνωρίζονται στοιχειώδη δικαιώματα, ούτε καν η έγκαιρη πληρωμή του μισθού τους , το δικαίωμα τους  να αρρωστήσουν. Η κατάσταση αυτή έχει άμεσο αντίκτυπο και στην ποιότητα της εκπαίδευσης των παιδιών της λαϊκής οικογένειας.

Απαιτείται αγώνας, ενότητα, μαζική συμμετοχή όλων μας στα σωματεία, αλλαγή στους συσχετισμούς καταδίκη του παλιού αλλά και του νέου κυβερνητικού εργοδοτικού συνδικαλισμού.

. Άμεσα απαιτούνται:

  1. Σταθερή καταβολή του μισθού στο τέλος κάθε μήνα, την απόδοση όλων των δεδουλευμένων, τη μισθολογική αναγνώριση του μεταπτυχιακού τίτλου, την αναγνώριση άμεσα των μισθολογικών κλιμακίων και την αναδρομική καταβολή τους.
  2. Την καταβολή επιδότησης ενοικίου κι επιδόματος θέρμανσης, την εξασφάλιση δωρεάν μεταφοράς από και προς τον τόπο διαμονής και εργασίας, την επιδότηση όλων των αναπληρωτών με επίδομα ανεργίας στα 600 ευρώ, χωρίς όρους και προϋποθέσεις και για όσο διάστημα διαρκεί η ανεργία.
  3. Πλήρη δικαιώματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε περίπτωση ασθένειας, και φυσικά αναγνώριση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας για όλη τη διάρκεια της αναρρωτικής τους άδειας, καθώς και την εξασφάλιση άδειας ανατροφής τέκνων σε όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όπως ισχύει και στους μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  4. Την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών από την 1η Ιούλη 2010 και μέχρι τον Ιούλη του 2012, την αναδρομική χορήγηση του επιδόματος Θέσης Ευθύνης σε όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που έχουν υπηρετήσει σε τέτοιες θέσεις, και πριν την 1-9-2013.
  5. Να αντιστοιχεί ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης σε κάθε παιδί, όπως ίσχυε και παλιότερα.
  6. Την κατάργηση όλων των ελαστικών σχέσεων εργασίας και τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών χωρίς όρους και προϋποθέσεις, ώστε να εξασφαλιστεί τόσο η κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικούς, όσο και το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία.

 

Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

Αρκετά συχνά την τελευταία κυρίως  περίοδο τα στελέχη του ΠΑΜΕ σε Α/θμια και Β/θμια Εκπ/ση  έρχονται αντιμέτωποι με μια περίεργη αιωρούμενη υπόγεια «καφενεδίστικη» προβοκάτσια, γύρω απ ‘ τη  στάση του ΠΑΜΕ και των δήθεν  προτιμήσεών του απέναντι  σε πρόσωπα που πρόκειται να υπηρετήσουν σε θέσεις Δ/ντών σχολείων, Δ/ντών Εκπ/σης και Περ/κών Δ/ντών. Τίποτα βέβαια δεν είναι τυχαίο αφού σε εξέλιξη βρίσκονταν όλο αυτό το διάστημα οι εκλογές για το ΔΣ του Συλλόγου.

Σαν ΠΑΜΕ έχουμε να επισημάνουμε  τα παρακάτω και ενημερώνουμε ταυτόχρονα και κάθε επίδοξο γκουρού :

  1. Η θέση μας για τους Δ/ντές των σχολικών μονάδων διατυπώθηκε ανοιχτά και ξάστερα με δύο ανακοινώσεις μας καθώς και στη Γ.Σ. της 11ης Ιουνίου, όπως ακριβώς και στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ επιλογής από τον αιρετό μας.
  2. Όσον αφορά τους Δ/ντές Εκπ/σης και τους Περ/κούς Δ/ντές  ( αλλά και τους σχολικούς συμβούλους) ξεκάθαρα εδώ και χρόνια προτείνουμε τη διαγραφή τους από τα σωματεία. Βρίσκονται απέναντι απ’ τους εργαζόμενους Εκπ/κούς, προωθούν – υλοποιούν- οργανώνουν- ελέγχουν-εξειδικεύουν  κατά τόπους  και αποτελούν κινητήριο μοχλό εφαρμογής της εκάστοτε αντιεκπαιδευτικής πολιτικής  όπως αυτή εκπορεύτηκε απ’ την προηγούμενη συγκυβέρνηση ( ΠΑΣΟΚ +ΝΔ), αλλά και την σημερινή ( ΣΥΡΙΖΑ + ΑΝΕΛ) με τους συμβουλάτορές τους  (ΟΟΣΑ).
  3. Οι «κατινίστικες» προβοκάτσιες που αιωρούνται κάτω απ’ τα τραπέζια σίγουρα εκπονήθηκαν για να υπηρετήσουν προεκλογικές σκοπιμότητες, αλλά κυρίως διακινούνται  για να συγκαλύψουν την πλήρη ταύτιση των αιρετών της ΔΗΣΥ ( πρώην ΠΑΣΚ), καθώς και του νεοεισερχόμενου της ΕΡΑ,  με τη Δ/ντρια Α/θμιας Εκπ/σης στο ΠΥΣΠΕ επιλογής των Δ/ντών σχολικών μονάδων.

Ξεδιάντροπα καταψήφισαν τις προτάσεις του αιρετού του ΠΑΜΕ, δε στήριξαν συναδέλφους σε ενστάσεις τους  και δεν πρόβαλαν καμιά απολύτως αντίσταση για το σοβαρό θέμα διεκδίκησης της  Δ/ντικής θέσης από τους γυμναστές για 5/θέσια σχολεία.

Συντάχθηκαν πλήρως με τη διοίκηση. Καταψήφισαν ακόμα και την πρόταση υπεράσπισης των συναδέλφων που είχαν καταθέσει πτυχία ξένων γλωσσών χωρίς την «απαραίτητη» μετάφραση, ενώ ήταν προφανέστατη η διαβάθμιση των πτυχίων τους. Στην ουσία στήριξαν τις απαιτήσεις της διοίκησης,  που αυτό μεταφράζεται σε επιβάρυνση οικονομικού κόστους 30 ως 60 Ευρώ για τον κάθε συνάδελφο.

Τα παραπάνω καταγγέλθηκαν από τον αιρετό του ΠΑΜΕ στην Γ.Σ. της 11ης Ιούνη χωρίς να δοθεί καμιά απολύτως  απάντηση. Τα αριστερά αξιοπρεπή μειδιάματα της ΕΡΑ και της ΔΗΣΥ  δείχνουν ότι στο σπίτι του κρεμασμένου  δεν επιτρέπεται να πολυμιλάς για σκοινί.    

Page 5 of 6

Go to top