Μακροθανάσης Δημήτρης

   Μην ξύνεστε συνέχεια στην γκλίτσα του τσοπάνη!!

Είναι η τρίτη φορά που  απαντάμε  σε ψευτιές, εξυπνακισμούς, λάσπες  και προβοκάτσιες αλλά αν πρόκειται για την ψυχική σας υγεία θα το πράξουμε ανεπιφύλακτα.  Καλό βέβαια για την ΕΡΑ θα ήταν, συμβουλευτικά της το προτείνουμε, να ξεπεράσει  αυτό τον ιδιόρρυθμο εθισμό της!

 Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

 Ξεκάθαρη στάση μας ήταν και θα παραμείνει ότι:  Σαν αιρετοί εκλεγμένοι με τα ψηφοδέλτια του ΠΑΜΕ ενημερώνουμε άμεσα τα ΔΣ των Συλλόγων μας για τις αποφάσεις των ΥΣ και τη στάση που κρατάμε σ’ αυτά, και τα καλούμε άμεσα να παίρνουν θέση. Ταυτόχρονα ανaρτάμε στο site του Συλλόγου τη στάση μας στα καίρια ΠΥΣΠΕ. Πρόσφατο παράδειγμα, η ενημέρωση προς το ΔΣ για τα κενά, απ’ τις αρχές του Σεπτέμβρη, οι αιτήσεις βελτίωσης των αναπληρωτών και η πρότασή μας στο ΔΣ για παραστάσεις διαμαρτυρίας σε Δ/νση Π.Ε. και Περ/κή Δ/νση.

Στην ερώτηση λοιπόν που μας απευθύνθηκε από την  ΕΡΑ κι αφορούσε τη λειτουργία και συγκρότηση του ΠΥΣΠΕ τους  απαντάμε  με τον ίδιο τρόπο, αυτόν που μπήκαν στον κόπο να δημοσιεύσουν: «Να πάτε να ρωτήσετε τον περιφερειακό σας και τον υπουργό σας», αυτοί ξέρουν καλύτερα το ποιος και πώς θα εφαρμόσει καλύτερα την εκάστοτε κυβερνητική πολιτική.

Οι Εκπ/κόι δεν τρέφουν αυταπάτες. Έχουν ξεκαθαρίσει ότι ο θεσμός των ΥΣ λειτουργεί σαν μοχλός προώθησης κι εφαρμογής των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων. Ότι  είναι  εργαλεία εφαρμογής της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής!! Αυτήν υπηρετούν τα ΥΣ και αβανταδόροι σ΄αυτό τις περισσότερες φορές είναι και οι αιρετοί.

           Εξάλλου, μιας κι ιδιαίτερα ανησύχησε η ΕΡΑ, ας την καθησυχάσουμε!

Και ο αιρετός, ο εκλεγμένος με τα ψηφοδέλτια της ΕΡΑ στο ΠΥΣΠΕ επιλογής Δ/ντών (συμμετέχουν τρεις αιρετοί)ταυτίστηκε πλήρως με τις θέσεις της Δ/ντριας Εκπ/σης, μαζί του και ο αιρετός της ΔΗΣΥ!!!

Δεν κινδύνεψε η εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής, ας μην ανησυχούν, κατά γράμμα εφαρμόστηκε!!

Να τι καταγράφουμε σε σχετική καταγγελία, εκτός των άλλων:

«Συντάχθηκαν πλήρως με τη διοίκηση. Καταψήφισαν ακόμα και την πρόταση υπεράσπισης των συναδέλφων που είχαν καταθέσει πτυχία ξένων γλωσσών χωρίς την «απαραίτητη» μετάφραση, ενώ ήταν προφανέστατη η διαβάθμιση των πτυχίων τους. Στην ουσία στήριξαν τις απαιτήσεις της διοίκησης,  που αυτό μεταφράζεται σε επιβάρυνση οικονομικού κόστους 30 ως 60 Ευρώ για τον κάθε συνάδελφο»...

Η στάση τους αυτή  καταγγέλθηκε από τον αιρετό τον εκλεγμένο με τα ψηφοδέλτια του ΠΑΜΕ και στη ΓΣ του Ιουνίου, αλλά αν η ΕΡΑ δεν  «θεραπεύεται» διά της ακοής, ας ανατρέξει σερφάροντας και στο site του Συλλόγου να δει την από μήνες  αναρτημένη  καταγγελία. Η υγεία πάνω απ’ όλα !!   «ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Δ/ΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ»

 Όσο για τις ψευτιές που εκτόξευσε η ΕΡΑ, ότι η ενημέρωση εκ μέρους μας προς τους αναπληρωτές ήταν η πρώτη ύστερα από ένα χρόνο εκλογής μας, θα  φρεσκάρουμε λίγο την «αριστερή» τους μνήμη, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι οι αιρετοί του ΠΑΜΕ δε λειτουργούν ως παράγοντες, αλλά πάντα μέσα απ’ τη συλλογική, οργανωμένη ταξική πάλη!

Λένε ψέματα και το γνωρίζει αυτό πιο καλά η γραμματέας της Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ!!  Ήταν η τρίτη στη σειρά ανακοίνωση, αφού είχαν προηγηθεί δύο του ΠΑΜΕ, παράσταση διαμαρτυρίας του ΠΑΜΕ Εκπ/κών Λέσβου στην Περ/κή Δ/νση. αλλά και κινητοποιήσεις στη Λήμνο.

Για τα κενά ήταν ενήμερο το ΔΣ, άρα και η ΕΡΑ, απ’ τις αρχές του Σεπτέμβρη.

Αν οι τρεις ανακοινώσεις δεν μετρούν, η προηγούμενη ενημέρωση που αφορούσε  αναπληρωτές, δεν έγινε ένα χρόνο πριν  αλλά στις 18/6/2015Αφορούσε απαράδεκτη απόφαση, της πλειοψηφίας  του ΠΥΣΠΕ, με την οποία αφαιρέθηκε προϋπηρεσία από αναπληρωτές. Μάλιστα το τότε νεοεκλεγμένο μέλος του ΔΣ που φιγουράρει τώρα ως γραμματέας της Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να τους ενημερώσει για τη στάση που κράτησαν.

Μπορούν βέβαια αν θέλουν, συνεχίζοντας  τη «θεραπεία»,  να πλοηγηθούν και στο site του Συλλόγου . Να ανατρέξουν στην τοποθέτησή μας - καταγγελία εκτός κι αν θεωρούν ότι η δόση θα τους είναι ισχυρή!     «Απαράδεκτη απόφαση αφαίρεσης προϋπηρεσίας από αναπληρωτές!!!»

 Στα ψηφαλάκια λοιπόν που αναφέρονται, εκεί να πουν τις βρωμιές τους !!

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

Αναφερόμαστε στη συντριπτική πλειοψηφία των Εκπ/κών, αυτών που δεν τοποθέτησαν ποτέ τον εαυτό τους στην κατηγορία των ψηφαλακίων. Αυτών που σκέφτονται και κρίνουν.

… και μια μικρή ιστορία

Ένας αετός που πέταγε πάνω απ΄τις βουνοκορφές, κάθισε στον πιο ψηλό βράχο. Ατένιζε με περηφάνια τον κάμπο και τις χαράδρες και φούσκωνε από υπερηφάνεια  ανοιγοκλείνοντας τα φτερά του.

-Ποιος άλλος εκτός από μένα, μπορεί να δει όσα εγώ βλέπω από τόσο ψηλά;

Ξαφνικά ένιωσε ένα μικρό άγγιγμα στο πόδι του, σκύβει το κεφάλι και βλέπει έναν γυμνοσάλιαγκα. Γεμάτος απορία τον ρωτά.

-Βρε, πώς βρέθηκες εσύ εδώ πάνω;;

-Έρποντας, του απάντησε ο γυμνοσάλιαγκας!!

Έδωσε μια ο αετός, ανοίγοντας τις φτερούγες του και πέταξε μακριά. Ο γυμνοσάλιαγκας τον κοίταζε με ζήλια αλλά τι να κάνει; Από τότε ο κατεργάρης γυμνοσάλιαγκας, προσπαθεί  να πείσει όποιον συναντά ότι, το να πετάς είναι μεγάλη κουταμάρα, ντροπή και κυρίως απερισκεψία!!

 Συνάδελφοι, αν  κάποιοι έχουν σχηματίσει ένα αίσθημα αντιπάθειας προς τις πτήσεις, είναι γιατί ποτέ δεν πρόκειται να πετάξουν. Μάλιστα βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία για να «αποδεικνύουν» καθημερινά πόσο καταστροφικό είναι το πέταγμα!!!

Εμείς θέλουμε ο λαός μας να ανοίξει τα φτερά του, να μάθει να πετά, να μάθουμε-να διδαχτούμε κι εμείς πολλά απ’ το πέταγμά του!!  Γιατί ο λαός έχει πλούσια ιστορία από πετάγματα, θυσίες και κοινωνικούς αγώνες.

Μ’ αυτά τα εφόδια είναι ανάγκη να μπολιαστεί η νέα γενιά και μέσα στην τάξη!!  Ν’ ανοίξουμε τα φτερά μας, να απαλλαγούμε απ΄ αυτούς που μας ρουφούν καθημερινά το αίμα, που κλέβουν τον πλούτο που παράγουμε, που παίρνουν τη ζωή μέσ’ από τα χέρια μας. Χωρίς εμάς γρανάζι δε γυρνά. Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αφεντικά!!

Είναι καιρός να ανοίξουμε τα φτερά μας για μια άλλη κοινωνία, σοσιαλιστική. Να ανατρέψουμε τη ζωή - κόλαση που ετοιμάζουν για μας και τα παιδιά μας! Να δοκιμάσουμε τη δύναμη των αγώνων, της αντίστασης. Εκεί βρίσκεται η ελπίδα!

                                                                  Οι αιρετοί εκλεγμένοι

                                                              με τα ψηφοδέλτια του ΠΑΜΕ

   Συνάδελφοι αρχικά σας ενημερώνω ότι κατά την ημέρα κατάθεσης των αιτήσεών σας για   την τοποθέτησή σας  σε σχολικές μονάδες  της Π.Ε. Λέσβου, (ΕΣΠΑ και τακτικού), το ΔΣ του Συλλόγου σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Περ/κη  Δ/νση  Β. Αιγαίου  απαίτησε  και απέσπασε τελικά τη δέσμευση του Περ/κού Δ/ντή  στο να δοθούν – κοινοποιηθούν  άμεσα  όλα τα κενά χωρίς καμιά εξαίρεση.

   Τη συνέχεια βέβαια υλοποίησης αυτής της «δέσμευσης» εκ μέρους της Περ/κης Δ/νσης και της υποτιθέμενης  συνεργασίας της και με τη Δ/νση Π.Ε. Λέσβου για την άμεση λύση των  προβλημάτων που δημιουργούνταν,  τη γνωρίζετε από πρώτο χέρι.

   Στη νέα παράσταση διαμαρτυρίας που κάλεσε ο Σύλλογος Π.Ε. Λέσβου στις 7/10/2015 εκτός των άλλων κυρίαρχων ζητημάτων που τέθηκαν στην Περ/κή Δ/νση, τα μέλη του ΔΣ εκλεγμένα με τα ψηφοδέλτια του ΠΑΜΕ και ο αιρετός , κατήγγειλαν και  την ενέργεια  αυτή του Περ/κού Δ/ντη  και τόνισαν ότι πλέον πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στον κάθε Εκπ/κό, γονιό ή μαθητή ότι οι Περ/κές Δ/νσεις αποτελούν το βαρύ πυροβολικό προώθησης – υλοποίησης  και σχεδιασμού σε επίπεδο Περιφέρειας μιας  βάρβαρης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής  που εξαπολύεται με ιδιαίτερη σφοδρότητα, χρησιμοποιώντας  αποτελεσματικά όλες τις μεθόδους για την επίτευξη των αντιλαϊκών  στόχων αυτής  της πολιτικής.

Οικοδομείται οργανωμένα και με μαεστρία το «νέο σχολείο»!!

   Τίποτα δεν έχει να ζηλέψει το νέο ,η  συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, απ’ το παλιό.    Μαθητεύει κι αριστεύει καθημερινά πλάι πλάι με ΝΔ – ΠΑΣΟΚ κι βάζει αρκετές φορές  τελικά τα γυαλιά στο δάσκαλό τους. Προωθούν με «τέχνη»  στην πράξη τη στρατηγική της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ για τη διαφοροποίηση και τελικά την  αυτονομία της σχολικής μονάδας.

 Συναδέλφισσες – συνάδελφοι :

    Με ότι περιεχόμενο μπορεί να έχει η λέξη δέσμευση, σήμερα 13/10/2015 ζήτησα ενημέρωση απ’ τη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Λέσβου γύρω απ’ τα εναπομείναντα κενά και τις αιτήσεις βελτίωσης των αναπληρωτών (ΕΣΠΑ και τακτικού).

   Όσο αφορά τους αναπληρωτές του τακτικού προϋπολογισμού,  ενημερώθηκα ότι  υπάρχει η δέσμευση απ’ τη Δ/νση Π.Ε. να ενημερώσει με mail όλους τους συναδέλφους για την υποβολή αιτήσεων βελτίωσης  με τη δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών.

Για τους συναδέλφους ΕΣΠΑ οι αιτήσεις  βελτίωσης  που  θα γίνουν δεκτές θα αφορούν μόνο και αποκλειστικά μόνο δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες , κι αυτό για λόγους ισονομίας.

Και στις δύο βέβαια περιπτώσεις όλα εξαρτώνται από τον αριθμό προσλήψεων για την κάλυψη των κενών.

ΚΕΝΑ ΤΑΚΤΙΚΟΥ                  ΚΕΝΑ ΕΣΠΑ                              ΚΕΝΑ ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΝΗΠ/ΓΕΙΑ       ΕΣΠΑ ΝΗΠ/ΓΕΙΑ

1ο Πλωμαρίου    2            Βρίσα                                                     Σίγρι                                     Αγιάσος

Κάτω Τρίτους     1            Κ. Τρίτους                                                                                           Βρύσα    

Μανταμάδος      1           Κεραμειά                                                                                            Μεσαγρός  

Ν. Κυδωνίες        1           Μεγαλοχώρι

Πλαγιά                1           Ν. Κυδωνίες                                                                                        Ν. Κυδωνίες

Πολιχνίτος           3           Πηγή                                                                                                   Τρύγονας   

Αγ. Παρασκευή   2           Πέραμα                                                                                              Άντισσα

Άγρα                   1            Πλαγιά                                                                                                Σκουτάρος

Άντισσα              4            Σίγρι                                                                                                     Στύψη

Δάφια                1            Σκαλοχώρι                                                                                           Σκ. Καλλονής

Ερεσός               2            Συκαμινέα                                                                                           Φίλια

Καλλονή             2           Φίλια                                                                                                    Χίδηρα

Κεράμι              1

Μεσότοπος      1

Μήθυμνα         1

Σκαλοχώρι        1                                                                                         ΜΑΚΡΟΘΑΝΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Σκουτάρος       2                                                                                  αιρετός εκλεγμένος με τα ψηφοδέλτια

Στύψη              1                                                                                                    του ΠΑΜΕ

Φίλια               1

Συνάδελφοι – συναδέλφισσες,

Την  Πέμπτη 24/9/2015 πραγματοποιήθηκε παρέμβαση του ΠΑΜΕ Εκπ/κών Λέσβου  καθώς και του προέδρου του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Μανταμάδου, στην Περ/κή Δ/νση Βορείου Αιγαίου. 

Ζήτημα αιχμής ήταν η μη κάλυψη των τεράστιων  κενών σε Α/θμια και Β/θμια Εκπ/ση  με  αποτέλεσμα  οι περισσότερες σχολικές μονάδες να υπολειτουργούν ή να μην λειτουργούν καθόλου και  η μεγάλη καθυστέρηση στις  προσλήψεις  των αναπληρωτών.

Από μεριάς Περ/κής Δ/νσης  δεν δόθηκε καμιά δεσμευτική απάντηση  προς την κατεύθυνση της άμεσης κάλυψης όλων των κενών. Σύμφωνα με την ενημέρωση που πήραμε οι πιστώσεις θα δίνονται «με δόσεις» (πρώτα για δασκάλους, μετά για νηπιαγωγούς και στη συνέχεια σε βασικές ειδικότητες στη B/βάθμια εκπ/ση). Η ίδια  διαδικασία με καθυστέρηση θα ακολουθηθεί και στην ειδική αγωγή.

Επιπλέον η κατεύθυνση που έδωσε το Υπουργείο Παιδείας, η πλήρωση των κενών να στηριχθεί στην πληροφορία της γνωστής ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων my school, δημιούργησε σύγχυση σε σειρά από ειδικότητες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δεδομένου ότι το σύστημα εμφάνιζε πλεονάσματα αντί των πολλών πραγματικών κενών που υπάρχουν (π.χ. Α΄ Λέσβου πλεονάσματα στους φυσικούς αντί των πολλών κενών).

Οι ασάφειες που διατυπώθηκαν και για τις υπόλοιπες ειδικότητες καθώς και οι προσλήψεις που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή για την Α/θμια εκπαιδευση επιβεβαιώνουν τις ανησυχίες μας για παράταση της απαράδεκτης κατάστασης στο νησί μας, αφού με τους διορισμούς αυτούς καλύπτονται μόνο το 43% των κενών σε δασκάλους και το  60% σε νηπιαγωγούς.

Η «καινοτόμος» μέθοδος της δημιουργικής ασάφειας, χάριν της οποίας γίνονται «αποδεκτά» και αριστερά μνημόνια, φαίνεται πως δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη και τη νέα πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ καθώς και τους εντολοδόχους τους. «Συμπάσχουν, δήθεν» με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, πέφτοντας για άλλη μια φορά «θύματα ασύμμετρων συγκυριών».

Αντί να δώσουν λύσεις στην υπολειτουργία των περισσότερων σχολικών μονάδων, στα εκατοντάδες κλειστά σχολεία, στις μη προσλήψεις των αναπληρωτών, ακόμα … εξακολουθούν να «διαβουλεύονται». Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποια απ’ αυτά τα σχολεία άνοιξαν στις πρόσφατες εκλογές και λειτούργησαν ως … εκλογικά τμήματα. Στη συνέχεια… «επανήλθαν»! 

Ταυτόχρονα εκ  μέρους του ΠΑΜΕ  Εκπ/κών τέθηκε και το ζήτημα της τοποθέτησης των αναπληρωτών από τις κατά τόπους Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης.

Η τοποθέτηση των αναπληρωτών σε επιλεγμένα από τις Διευθύνσεις κενά, δημιουργεί όχι μόνο κλίμα αδιαφάνειας, αλλά παρεμβαίνει άμεσα στη σειρά των πινάκων όπως αυτοί έχουν διαμορφωθεί ως τώρα. Απαιτήσαμε το πρόβλημα αυτό να λυθεί άμεσα και ζητήσαμε η τοποθέτηση να γίνεται από τα ΠΥΣΠΕ κι όχι από τους Δ/ντες Εκπ/σης.

Την ίδια επισήμανση και θέση καταθέσαμε ως ΠΑΜΕ και προς το ΔΣ του Συλλόγου Εκπ/κων Α/θμιας Εκπ/σης, όπως έχουμε καταθέσει και τις θέσεις και τις γενικότερες εκτιμήσεις μας, τις οποίες ως ΠΑΜΕ έχουμε αποτυπώσει και σε σχετική ανακοίνωση.

Συνάδελφοι, -ίσσες,

Eπιβεβαιώνεται ότι με τη νέα σχολική χρονιά εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές βρίσκονται αντιμέτωποι με ακόμα πιο εκρηκτικά προβλήματα.

Απευθυνόμαστε σε κάθε συνάδελφο που αντιλαμβάνεταιότι αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο και ότι πρέπει να  δράσουμε μαζί, με στόχο την ανατροπή των αντιλαϊκών, αντιεκπαιδευτικών μέτρων, παλιών και νέων.

Δεν έχουμε τίποτε άλλο να περιμένουμε. Ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουμε είναι ο οργανωμένος και ανυποχώρητος αγώνας για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας.

                                                                                                                                                  

                                                                                                                  Σεπτέμβρης 2015

   Συνάδελφοι – συναδέλφισσες , αγαπητοί γονείς και μαθητές.

   Το ΠΑΜΕ Εκπ/κών Λέσβου στέλνει  σε όλους σας αγωνιστικό χαιρετισμό.

Σας καλεί σε αγωνιστική επαγρύπνηση και ετοιμότητα που με δύναμη, οργάνωση κι αισιοδοξία  θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις  και για μια καλή σχολική χρονιά.

Το κουδούνι στα σχολεία χτύπησε κάνοντας ορατά τα συσσωρευμένα προβλήματα που συνεχώς διογκώνονται και πολλαπλασιάζονται.

   Μ’ αυτή τη σκληρή πραγματικότητα αρχίζει και η νέα σχολική χρονιά.

Οι για πέμπτη χρονιά μηδενικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών, η καθυστέρηση στις προσλήψεις αναπληρωτών, η εκκρεμότητα με τους μεταταγμένους συναδέλφους ειδικοτήτων, δημιουργούν ένα εκρηκτικό σκηνικό. Τα κενά Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης σε Λέσβο – Λήμνο έχουν πάρει δραματικές διαστάσεις.

   Στην Α/θμια τα κενά σε Εκπ/κούς ανέρχονται σε 234 ενώ στη Β/θμια μόνο για φιλολόγους – μαθηματικούς και φυσικούς 45.

   Αυτή τη στιγμή 16 Δημοτικά σχολεία δεν λειτουργούν καθόλου ή σχεδόν καθόλου ( Άντισσα, Βατούσα, Ερεσός, Μεσότοπος, Σίγρι, Σκαλοχώρι, Σκουτάρος, Στύψη, Βρύσα, Πολιχνίτος, Μανταμάδος, Μεγαλοχώρι, 1ο Πλωμαρίου,κτλ), 30 Νηπιαγωγεία υπολειτουργούν εκ των οποίων τα 15 είναι εντελώς κλειστά ενώ το εκπ/κό τοπίο συμπληρώνεται με 82 κενά σε παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης καθώς και κενά σε Εκπ/κούς ειδικοτήτων (Αγγλικών, Γυμναστές, Μουσικοί ….)

   Ο χώρος  της Παιδείας βρίσκεται σε γενικό αναβρασμό, πρώτος στη στόχευση των αντιλαϊκών μέτρων του 3ου Μνημονίου, με μέτρα που πάρθηκαν και παίρνονται ακόμα και που αφορούν όχι μόνο τις εργασιακές σχέσεις, αλλά γενικότερα το μέλλον, το περιεχόμενο και το χαρακτήρα  του ίδιου του Δημόσιου Σχολείου.

Τα νέα μέτρα για την εκπαίδευση στο 3Ο μνημόνιο ολοκληρώνουν ό,τι άφησαν ατελείωτο οι προηγούμενες αντιλαϊκές κυβερνήσεις συνεχίζοντας το αντιδραστικό «νέο σχολείο» της Διαμαντοπούλου και του Αρβανιτόπουλου. Με το νέο εξορθολογισμό των τάξεων, των σχολείων ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για αλλαγή στην αναλογία μαθητή-εκπαιδευτικού ανά τάξη (προωθούν 30άρια τμήματα), για νέες συγχωνεύσεις, συμπτύξεις τμημάτων, κ.α.

   Ο εξορθολογισμός του 3ου μνημονίου θα γίνει με βάση την έκθεση του ΟΟΣΑ του 2011 που πρότεινε ανάμεσα στα άλλα τις ήδη εφαρμοζόμενες συγχωνεύσεις, την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, την κινητικότητα, δείχνει το μέγεθος της επίθεσης που βρίσκεται στα σκαριά.

Κι ενώ οι συγκυβερνήσεις (ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ΝΔ – ΠΑΣΟΚ κτλ.) όλο το προηγούμενο διάστημα  βρήκαν μπόλικο παραδάκι για  επιχορηγήσεις – επιδοτήσεις του ντόπιου κεφαλαίου καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες του για την κερδοφορία του, συνεχίζουν ακάθεκτοι ανερυθρίαστα μέσα σ’ αυτές τις σκληρές συνθήκες υποχρηματοδότησης της Εκπ/σης το ίδιο τροπάρι.

   Με εγκυκλίους εξπρές (6907-9/9/2015) και άλλοθι το σχολικό εκφοβισμό bullying επιταχύνουν τη διαδικασία αξιολόγησης – εξωτερικής αξιολόγησης της εκπαίδευσης μέσω διανομής ερωτηματολογίων και διενέργειας συνεντεύξεων καλώντας τους Δ/ντές των σχολικών μονάδων να συνεργαστούν με την ανάδοχο Εταιρεία «Κοινωνία Γνώσης Μονοπρόσωπη ΕΠΕ»!! Επαναφέρεται επιτακτικά και με έντονο τρόπο η κατεύθυνση για αυτονόμηση της κάθε σχολικής μονάδας.

   Αστραπιαία χρησιμοποιούν μέσω του ΕΣΠΑ  παραδάκι για την προώθηση αναδιαρθρώσεων - ανατροπών, όταν  τα χρήματα στις σχολικές επιτροπές και τους Δήμους στερεύουν. Ύστερα και από την  πράξη Νομοθετικού περιεχομένου με την μεταφορά των αποθεματικών των Δήμων και των δημόσιων οργανισμών, ούτε λόγος για νέα σχολεία εκεί που οι ανάγκες απαιτούν, αφού τα κονδύλια δεν φτάνουν  μήτε  για τη συντήρηση.

    Ποιος νοιάζεται όμως για τη μόρφωση των παιδιών των ανέργων, των μισθοσυντήρητων, των φτωχών οικογενειών! Αυτοί που έχουν, στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά και κολέγια, πληρώνουν για φροντιστήρια και ιδιαίτερα.

   Συναδέλφισσες –Συνάδελφοι, φίλοι γονείς,

    Η επίθεση που δέχονται τα δικαιώματά μας είναι γενικευμένη για όλους τους εργαζόμενους. Ενιαία, γενική και σε ταξική κατεύθυνση πρέπει να είναι και η απάντηση που πρέπει να δώσουμε.

   Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς αλλά και τους μαθητές, σε κοινή δράση με το εργατικό – λαϊκό ταξικό κίνημα για να αντιπαλέψουμε την επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας.

Να εμποδίσουμε την παραπέρα ανατροπή των κατακτήσεων των εργαζομένων που διευρύνεται και παγιώνεται με το καθεστώς της ελαστικής εργασίας που αντικαθιστά τη μόνιμη και σταθερή.

                     ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ

Άμεση κάλυψη των κενών! Καμία διδακτική ώρα χαμένη. Κανένα παιδί έξω από το δημόσιο σχολείο. Μαζικούς και μόνιμους διορισμούς. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση χωρίς όρους και προϋποθέσεις!!

 ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ     !

                                               Σεπτέμβρης 2015

ΠΥΣΠΕ 3/9/2015

Καθορισμός αριθμού λειτουργικών υπεραριθμιών, λειτουργικότητας των σχ. μονάδων και κενών σε αυτές.

 

 

   Διαφωνώ επί της ουσίας και της  διαδικασίας εξαγωγής των υπεραριθμιών – κενών. Το επιστημονικό – διδακτικό προσωπικό του κάθε σχολείου πρέπει να συνεδριάσει και παιδαγωγικά να τεκμηριώσει τις ανάγκες των μαθητών καθορίζοντας τον απαιτούμενο αριθμό Εκπ/κών που θα τις καλύψουν.

   Τα μέλη του ΠΥΣΠΕ δεν μπορούν να γνωρίζουν τις ανάγκες – ιδιαιτερότητες των μαθητών των σχολείων. Γενικά οι μέσες ανάγκες των μαθητών καλύπτονται με ως 20 μαθητές ανά τμήμα στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού ( Γ,Δ,Ε,ΣΤ),και ως 15 μαθητές στις μικρές τάξεις (Α,Β)  καθώς και στα Νηπιαγωγεία.

   Επίσης η πρόταση αυτή συνοδεύεται με πρόταση για άμεση αναβάθμιση των δημ. Σχολείων που υποβαθμίστηκαν είτε λειτουργικά είτε οργανικά τα προηγούμενα χρόνια, ( π.χ. Κάσπακας – Θάνος – Κεραμειών – Μεσοτόπου …..κτλ) καθώς και την επαναλειτουργία σχολέιων – νηπ/γείων που καταργήθηκαν μέσα απ΄τη διαδικασία των συγχωνεύσεων ( π.χ. Λισβόρι – Πελόπη … κτλ).

    Προτάθηκε επίσης  να δοθούν ως κανονικά τα κενά που αφορούν τη λειτουργία των ολοήμερων τμημάτων (κι όχι ως ΕΣΠΑ) για να διευκολυνθεί όπου χρειάζεται η τοποθέτηση των Εκπ/κών που εμπλέκονται στη διαδικασία των αποσπάσεων – τοποθετήσεων.

ΠΥΣΠΕ 4/9/2015.

Τοποθέτηση υπεραρίθμων.

 

   Είναι αυτονόητη η διαφωνία μας αφού στο ΠΥΣΠΕ της 3/9/2015 το περιεχόμενο της πρότασής μας ήταν σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Ελέγχουμε τη διαδικασία τοποθέτησης των υπεραρίθμων Εκπ/κών.

   Εκφράζω ταυτόχρονα τη διαφωνία μου στο μόρια που χρησιμοποιούνται για την τοποθέτηση των υπεραρίθμων. Δεν μπορεί στη διαδικασία των υπεραριθμιών να χρησιμοποιούνται μόρια που αφορούν άλλη διαδικασία ( των αποσπάσεων). Αυτό ανοίγει στην ουσία τις πύλες ανάμιξης διαφορετικών διαδικασιών με τις ανάλογες επιπτώσεις.

ΠΥΣΠΕ 7/9/2015

Αποσπάσεις – Τοποθετήσεις.

   Εκφράζω τη διαφωνία μου και στην τοποθέτηση των Εκπ/κών Αγγλικής όπως  και των Γυμναστών καθώς κι όπου αλλού υπάρχει «συγχώνευση» διαδικασιών όπως  της απόσπασης με αυτή της διάθεσης.

   Πρόκειται για διαφορετικής φιλοσοφίας διαδικασίες με διαφορετική σειρά. Η  μια σχετίζεται με κοινωνικά κριτήρια άρα και με μόρια απόσπασης, ενώ η άλλη των διαθέσεων με μόρια μετάθεσης.

  Και οι δυο βέβαια διαδικασίες βολεύουν ξεκάθαρα την άσκηση της  Εκπ/κής αντιλαϊκής πολιτικής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.

 

 

Page 4 of 5

Go to top