Μακροθανάσης Δημήτρης

                  Στη συνεδρίασή του το ΠΥΣΠΕ (27/6/2016) με θέμα τα κενά και τα πλεονάσματα κάθε περιοχής , στην ουσία μέσα στα πλαίσια της συνολικότερης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής ( 27άρια τμήματα – εγκύκλιοι κι υπουργικές αποφάσεις για τα ολοήμερα – τμήματα ένταξης – 14άρια τμήματα στα νηπ/γεία κτλ), επιχειρείται μια διαδικασία «σκούπας», με βαρύτατες επιπτώσεις σε μόνιμους – αναπληρωτές και κυρίως στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας. Ταυτόχρονα χρησιμοποιούνται ως άλλοθι για την πιστή εφαρμογή των παραπάνω κατευθύνσεων, αντιεπιστημονικές - συντηρητικές ως κι αντιδραστικές παιδαγωγικές αντιλήψεις που επιστρατεύονται απ’ την αστική τάξη κι αναπαράγονται από μέλη των ΠΥΣΠΕ και που απαντούν ακριβώς στις ανάγκες αυτής της τάξης κι όχι βέβαια στις πραγματικές ανάγκες των μαθητών.

                  Στόχος της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ ήταν ή η άμεση αντιστοίχιση  της λειτουργικότητας μιας σχολικής μονάδας με την οργανικότητά της, βάση των εκτιμήσεων του ΠΥΣΠΕ για τη σχολική χρονιά 2016 -2017, ή η μετάθεση αυτής της διαδικασίας λίγο αργότερα και η διαχείρισή της μέσω των λειτουργικών υπεραριθμιών που θα προκύψουν στην αρχή της σχολικής χρονιάς βάση της λειτουργικότητας (ή σε συνδυασμό και με αντιστοίχιση με την οργανικότητα;;;) του κάθε σχολείου.

                   Η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ επέλεξε να εφαρμόσει το δεύτερο σχεδιασμό (άρα θα δοθούν όλες οι υπάρχουσες οργανικές), απορρίπτοντας βέβαια  ταυτόχρονα την πρόταση που αιρετού του ΠΑΜΕ για 20 μαθητές σε Γ,Δ,Ε,ΣΤ τάξεις – 15 σε Α και Β καθώς και στα νηπ/γεία κτλ.

                  Όπως και να ‘χει, τα οργανικά κενά, με βάση τα οποία θα πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις και συνολικότερα η πιστή εφαρμογή των εγκυκλίων - νόμων από τα ΥΣ που αποτυπώνουν σε γενικές γραμμές τις  «ανάγκες» σε εκπαιδευτικό προσωπικό, καθορίζουν τις βάσεις ενός εργασιακού μέλλοντος  συνεχούς κινητικότητας μονίμων, αλλά και ανεργίας - ομηρίας αναπληρωτών.

                  Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχοντας την ίδια αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική κατεύθυνση με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, επιχειρεί να παρουσιάσει μια πλασματική εικόνα για την κατάσταση στην εκπαίδευση.

                  Κρίνεται απαραίτητο το επιστημονικό – διδακτικό προσωπικό του κάθε σχολείου  να συνεδριάσει και παιδαγωγικά να τεκμηριώσει τις ανάγκες των μαθητών καθορίζοντας τον απαιτούμενο αριθμό Εκπ/κών που θα τις καλύψουν. Γενικά οι μέσες ανάγκες των μαθητών καλύπτονται με ως 20 μαθητές ανά τμήμα στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού ( Γ,Δ,Ε,ΣΤ),και ως 15 μαθητές στις μικρές τάξεις (Α,Β)  καθώς και στα Νηπιαγωγεία. Επίσης η πρόταση αυτή συνοδεύεται με πρόταση για άμεση αναβάθμιση των δημ. Σχολείων που υποβαθμίστηκαν είτε λειτουργικά είτε οργανικά τα προηγούμενα χρόνια, ( π.χ. Κάσπακας – Θάνος – Κεραμειών – Μεσοτόπου …..κτλ) καθώς και την επαναλειτουργία σχολείων – νηπ/γείων που καταργήθηκαν μέσα απ΄τη διαδικασία των συγχωνεύσεων ( π.χ. Λισβόρι – Πελόπη … κτλ).

                  Να σημειωθεί ότι  με βάση την εγκύκλιο του Υπουργείου, αρχικά η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ ασχολήθηκε με την εκτίμηση μιας  άμεσης  αντιστοίχισης  λειτουργικότητας – οργανικότητας. Τα  συμπεράσματα που βγαίνουν είναι εξαιρετικά ανησυχητικά αφού τα αποτελέσματα  εφαρμογής της αντιεκπαιδευτικής αυτής πολιτικής μεταφράζονται σε μείωση ως και 64% των κενών οργανικών θέσεων σε δημοτικά σχολεία στο νησί της Λέσβου καθώς κι 56% των αντίστοιχων στα νηπ/γεία.

                  Στόχος βέβαια που θα υλοποιηθεί τον επόμενο μήνα μέσω της  διαδικασίας των λειτουργικών υπεραριθμιών, αφού υπήρξε πλήρης  ομοφωνία σ’ αυτό της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ συμπεριλαμβανομένου και του αιρετού της ΔΗΣΥ ( πρώην ΠΑΣΚ).

                  Επί της ουσίας δηλαδή πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ κι  Δ/ντρια Εκπ/σης καλούνται να επικυρώσουν τη συνολική αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική και της παρούσας κυβέρνησης που οδηγεί:

  1. στη διαμόρφωση πλασματικών (σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες) πλεονασμάτων.
  2. στην αύξηση του αριθμού των συναδέλφων που θα μετακινούνται σε περισσότερα σχολεία.
  3. στην απόλυση αναπληρωτών και τη διαρκή ομηρία τους.

Με αυτό τον τρόπο φαινομενικά το Υπουργείο εμφανίζει συντριπτικά μεγάλο αριθμό συναδέλφων και ειδικοτήτων να καλύπτει τις ανάγκες των σχολείων!

Έχουμε πικρή πείρα από τιs μεθοδεύσεις της  Δ/νσης και Περ/κής Δ/νσης  όλων των προηγούμενων ετών κι έχει καταγραφεί ο στόχος που υλοποιεί η εκάστοτε κυβέρνηση εφαρμόζοντας τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ που εδώ τοπικά στη Λέσβο μεταφράζεται αρχικά σε μείωση 138 οργανικών θέσεων.

Όλα αυτά θα οδηγήσουν και στον περιορισμό των μεταθέσεων και την ελαχιστοποίηση των προσλήψεων αναπληρωτών.

Η καταψήφιση  και των δύο τρόπων υπολογισμού των αναγκών σε Εκπ/κό προσωπικό μόνο απ’ τον αιρετό του ΠΑΜΕ, αφού δεν αποτυπώνονται οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών με βάση κριτήρια που θα τις ικανοποιούν ,δείχνει τη στοχοπροσήλωση όλων ( διοίκηση – παλιός κι νέος κυβερνητικός συνδικαλισμός) στην υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

Πάγιο αίτημα κι πρότασή μας  ως αιρετοί  εκλεγμένοι  με τα ψηφοδέλτια που στηρίζει το ΠΑΜΕ είναι :

  • 20 μαθητές ανά τμήμα γενικής παιδείας σε Γ,Δ,Ε,ΣΤ
  •  15 μαθητές στο νηπιαγωγείο και Α και Β Δημοτικού
  • Να δίνονται όλα τα διευθυντικά κενά οργανικά
  • Το ίδιο για κάθε θέση που μένει κενή λόγω μετάθεσης ή συνταξιοδότησης
  • Όλοι οι συνάδελφοι (δάσκαλοι και ειδικότητες) να έχουν οργανική θέση
  •  Εγγραφή όλων των μαθητών, που την έχουν ανάγκη, στα ολοήμερα τμήματα
  • Απόσυρση του άρθρου 35 που θέτει ως προϋπόθεση τον ελάχιστο αριθμό 14 για τη δημιουργία ενός τμήματος    

   νηπ/γείου. Μη εφαρμογή του όσο είναι σε ισχύ.

 Ίδρυση και επέκταση των Τμημάτων Ένταξης με  μόνιμους διορισμούς του αναγκαίου προσωπικού.

  • Καμιά υποβάθμιση - συγχώνευση σχολείου – νηπ/γείου.
  • Αναβάθμιση – επαναλειτουργία σχολείων και νηπ/γείων ,που υποβιβάστηκαν ή καταργήθηκαν.

                                                                               Οι αιρετοί οι εκλεγμένοι με τα ψηφοδέλτια που στηρίζει το ΠΑΜΕ

Μακροθανάσης Δημήτρης

Μαδυτινός Κώστας 

Συνάδελφοι – ισσες, αγαπητοί γονείς:

   Το  ΠΑΜΕ Εκπ/κών Λέσβου χαιρετίζει το μεγαλειώδες παλλεσβιακό  συλλαλητήριο γονιών  και  Εκπ/κών που πραγματοποιήθηκε στις 7 Ιούνη στην πλατεία Σαπφούς  με δυναμική πορεία στην πόλη της Μυτιλήνης.

Η πραγματοποίηση του συλλαλητηρίου που με πλαίσιο - πρόταση των δυνάμεων του ΠΑΜΕ, είχε αποφασιστεί στη Γενική Συνέλευση (25/5) των Εκπ/κών Πρωτοβάθμιας  Εκπ/σης,  έδωσε την πρώτη απάντηση του λαού της Λέσβου με τα συνθήματα που βροντοφώναξαν Εκπ/κοί και γονείς προς  κάθε κυβερνητικό και προβοκατόρικο αποδέκτη.

« Ο διάλογός σας είναι μια απάτη φορτώνει κι άλλα βάρη στου λαού την πλάτη  - Μόρφωση για όλους Δωρεάν Παιδεία την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία»

Συνάδελφοι – ισσες, γονείς:

Το ΠΑΜΕ Εκπ/κών Λέσβου έδωσε τονκαλύτερο εαυτό του και πρωτοστάτησε σε όλα τα επίπεδα για την επιτυχία του  συλλαλητηρίου (στις συσκέψεις με γονείς κι Εκπ/κούς που προηγήθηκαν σε Καλλονή – Γέρα – Μυτιλήνη καθώς και στη Γενική Συνέλευση) για να αναδείξει τις πραγματικές αιτίες της γενικευμένης αντιλαϊκής  επίθεσης που δέχονται σήμερα οι εργαζόμενοι από  ΕΕ, κεφάλαιο, ντόπιους  και ξένους  καπιταλιστές. Κάλεσε γονείς κι εκπ/κούς να κλείσουν τ’ αυτιά τους στις συντονισμένες καθησυχαστικές σειρήνες παρεμβάσεων , από μηχανισμούς διοίκησης ,ΜΜΕ και κομματικούς εγκάθετους.  

   Αποκάλυψε πως αποτελεί ανεπίστρεπτη στρατηγική του κεφαλαίου η κατεδάφιση εργατικών-λαϊκών κατακτήσεων, η απαξίωση μισθών – συντάξεων – δικαιωμάτων κτλ., με μέτρα που απαντούν ακριβώς στις ανάγκες του.

 Η επιθετικότητά του οφείλεται στις πιέσεις που δέχεται απ’ τις εσωτερικές και διεθνείς αντιθέσεις κι ανταγωνισμούς, και στρατηγείο σχεδιασμού και  εφόδου του στις λαϊκές κατακτήσεις αποτελούν η ΕΕ, επιτελεία του κεφαλαίου εγχώρια κι ευρωπαϊκά με τις  κάθε λογής ανεξαρτήτου πρόσημου  αστικές κυβερνήσεις του.

    Ξεγυμνώθηκαν κυριολεκτικά και απομονώθηκαν οι αποπροσανατολιστικές προπαγανδιστικές  γκαιμπελίστικες  καρικατούρες  που εξαπολύονται συντονισμένα και που αποδίδουν τα μέτρα  στις  νεοφιλελεύθερες δήθεν ή μνημονιακές  πολιτικές ή στην  αδυναμία και ανικανότητα της κυβέρνησης να «διαπραγματευθεί» ή στην κατοχή των δανειστών ή σε σοσιαλδημοκρατικούς  εκτροχιασμούς !

   Το ΠΑΜΕ ανέδειξε σε Εκπ/κούς και γονείς και το ρόλο του κυβερνητικού – εργοδοτικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ - ΔΗΣΥ –– ΕΡΑ και των λοιπών δακρύβρεχτων πρόσφατων αριστερών απατημένων παρθένων κι «χαμηλοβλεπουσών αποστατών») που μέσα απ’ τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες του κοινωνικού διαλόγου για την  Παιδεία, έκαναν τη βρώμικη δουλειά έστρωσαν το χαλί στην κυβέρνηση για να λύσει το γόρδιο δεσμό των αντιφάσεων της καπιταλιστικής οικονομίας.

   Τα πορίσματα του διαλόγου αποτελούν μνημείο σαπίλας του κυβερνητικού συνδικαλισμού, αφού έρχονται να συμφιλιώσουν τις ανάγκες της καπιταλιστικής οικονομίας για κατάρτιση και δεξιότητες, με την ανάγκη να περιορίσουν το κόστος του Εκπ/κού συστήματος που κρίνεται υπερβολικό κατά τις εντολές του ΣΕΒ.

Βγάλανε τη βρώμικη δουλειά ώστε ανεμπόδιστα στην ανάπτυξη κι εφαρμογή τους τα πορίσματα του διαλόγου να μετατρέπουν το σχολειό σε φτηνό Καιάδα για να επιδοτείται ποικιλοτρόπως, απεριόριστα κι αβίαστα το κεφάλαιο.

Βγάλανε τη βρώμικη δουλειά βάζοντας τις βάσεις της οικονομικής αυτονομίας της σχολικής μονάδας, ξεκινώντας απ’ την παιδαγωγική αυτονόμηση, μεταφέροντας επιπλέον βάρη  στις

πλάτες των γονιών, αλλά κυρίως δημιουργώντας  τις συνθήκες  για εξασφάλιση, με έμφαση στις δεξιότητες, της προσαρμοστικότητας των αυριανού εργατικού δυναμικού στις ανάγκες της καπιταλιστικής οικονομίας.

  Ο ΣΕΒ άγαλμα τους έχει στήσει για τη βοήθεια - ξεβάλτωμα που απλόχερα έδωσαν οι συνδικαλιστικές πλειοψηφίες ( ΕΡΑ με τους λοιπούς – ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥ), αλλά και για τα φιλεύσπλαχνα αισθήματα κατανόησης των αναγκών τους!!

«Το νερό μπήκε στ’ αυλάκι» ήδη για τους «βιοπαλαιστές» εφοπλιστές, τους  «ρακένδυτους» βιομήχανους, τους τραπεζίτες και λοιπούς ντόπιους συγγενείς τους, αφού το αίτημά τους για 180.000 απολύσεις στο δημόσιο, αρχίζει και παίρνει σάρκα κι οστά, στέλνοντας αρχικά 10.000  συναδέλφους μας αναπληρωτές στην ανεργία με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.     …. Τους μύρισε η σαπίλα και ζήλεψε!!

Δεν είναι τυχαίο που η μεγάλη αποδοχή κι απήχηση των θέσεων του ΠΑΜΕ, αλλά κυρίως η καθοριστική συνεισφορά του στην επιτυχία του συλλαλητηρίου, δημιούργησε συνθήκες τοπικού ανεξέλεγκτου πανικού, σ’ όλο το team του κυβερνητικού συνδικαλισμού ( ΕΛΜΕ – πλειοψηφία ΑΔΕΔΥ ….) και ιδιαίτερα στην πτέρυγα των οσίων αριστερών απατημένων παρθένων των οποίων τον υμένα ανέλαβαν εργολαβικά τα ΜΜΕ να συρράψουν και να παρουσιάσουν αμόλυντο κι άσπιλο. Η ανακάλυψη –εφεύρεση ότι οργανώτρια και μπροστάρης του συλλαλητηρίου ήταν η ΕΛΜΕ, η τοπική «αριστερή» συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, αποτελεί μηχανορραφία απόγνωσης, αφού μαζί με τη συμπάσχουσα πλειοψηφία του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ έχουν κολλήσει πολλά ένσημα βαρέα κι ανθυγιεινά (ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο) οργάνωσης – στήριξης φιλοκυβερνητικών συλλαλητηρίων και αναζήτησης  αριστερών διαπραγματευτικών κυβερνητικών πρόσημων!!

Έλαμψαν δε, διά της απουσίας τους στην παράσταση διαμαρτυρίας την επόμενη ημέρα (8/6), ενώ ανησύχησαν κι εξέφρασαν την αγωνία τους στην Περ/κή Δ/νση  μαζί με τις αδερφές ψυχές της πλειοψηφίας του Συλλόγου της Πρωτοβάθμιας, για το πώς θα εφαρμοστούν «καλύτερα» τα μέτρα της κυβέρνησης!!

Με τέτοιες σκυταλοδρομίες, όχι μόνο ανοχής, αλλά και «συναισθηματικής» στήριξης της κυβέρνησης, «δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον πειρασμό» και παρέλαβε αμέσως τη σκυτάλη κι ο νεοαφιχθής Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής, που ζηλεύοντας τις «αγωνίες» της Περ/κής Δ/νσης και των κυβερνητικών συνδικαλιστικών πλειοψηφιών «έσπευσε» να βάλει και αυτός το λιθαράκι του στον προσχηματικό διάλογο – απάτη, «παρακαλώντας» μάλιστα να καταγραφούν «επιγραμματικά - συνοπτικά τα σχόλια για το νέο τρόπο εκπαιδευτικής λειτουργίας των Τ.Ε.».

Η απάντηση σε όλες αυτές τις πρακτικές και μεθοδεύσεις, για να εμποδιστούν με οποιονδήποτε τρόπο! - για να μην προχωρήσουν τα νέα «αριστερά» - αντιλαϊκά – αντιεκπαιδευτικά μέτρα που δίνουν τη χαριστική βολή σε ό,τι απέμεινε απ’ τους προηγούμενους, πρέπει εκτός των άλλων η Απάντησή μας να είναι συνολική, σε ταξική κατεύθυνση, στον αντίποδα της δράσης και της πολιτικής τους!

Για να μην μπορούν ανενόχλητα να υλοποιούν τους επαίσχυντους σχεδιασμούς τους, που στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι άλλοι, απ’ την πλήρη κατεδάφιση της Ειδικής Αγωγής, η αποψίλωση θέσεων εργασίας και το πέταγμα στον Καιάδα της Ανεργίας χιλιάδων Αναπληρωτών συναδέλφων μας! 

                                                         Μυτιλήνη Ιούνης 2016 

Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

   Με απεγνωσμένες  προσπάθειες απ’ τη μια η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Λέσβου κι  απ’ την άλλη η Δ/ντρια Εκπ/σης Π.Ε. ψάχνουν φιλότιμα,  να «κρύψουν πίσω απ’ το δάχτυλό τους» την προώθηση – υλοποίηση κι εφαρμογή της αντιλαϊκής- αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της συγκυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ καθώς και τα αποτελέσματά της.

   Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Λέσβου στις 22/3/2016 εξετάστηκε ως θέμα η κάλυψη ενός λειτουργικού κενού που δημιουργήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Μούδρου της Λήμνου.

Παρόλο όμως που όλα τα μέλη του ΠΥΣΠΕ έδειξαν ότι …συμφωνούσαν;; με την αυτονόητη πρόταση που κατατέθηκε απ’ τον αιρετό του ΠΑΜΕ, για άμεση κάλυψη του κενού με πρόσληψη αναπληρωτή, στο διά ταύτα η πρόταση αυτή στηρίχθηκε μόνο από τους δύο αιρετούς.

   Η συζήτηση της πλειοψηφίας ως διά μαγείας και μεθοδικά επικεντρώθηκε αναλυτικά και διεξοδικά στην κατεύθυνση της πρότασης που κατατέθηκε απ’ τη Δ/ντρια Εκπ/σης για μετακίνηση μιας  εκπ/κού από άλλο σχολείο!!

Read more: Προτεραιότητα των Υπηρεσιακών Συμβουλίων και...

Συνάδελφοι – ισσες:

  Η κυβέρνηση, που δεν ικανοποίησε κανένα από τα αιτήματα του κλάδου μας, στις δεκάδες κινητοποιήσεις και παραστάσεις που έγιναναπό την αρχή της χρονιάς, τώρα έρχεται ξανά, προβοκατόρικα και ζητά διάλογο, στους Συλλόγους Διδασκόντων.

Όλο αυτό το διάστημα, του υποτιθέμενου διαλόγου, η κυβέρνηση, ψήφισε τροπολογία που, επί της ουσίας καταργεί τα Τμήματα Ένταξης, ενώ με εγκυκλίους καταργεί την Ενισχυτική διδασκαλία και την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη.

    Η κυβέρνηση αποδέχεται πλήρως και προωθεί  τις προτάσεις της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση. Νέες συγχωνεύσεις, υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών - ευελιξία, συμπτύξεις τμημάτων, αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Επίσης ο Υπουργός αναγγέλλει «εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας με νέα νομοθετική ρύθμιση». Όσο δε για μόνιμους διορισμούς, «ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι»!Ο κ. Φίλης, σε πρόσφατη συνάντηση με ΔΟΕ – ΟΛΜΕ το ξεκαθάρισε: «Πρώτα η διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους θεσμούς, για να πετύχει η αξιολόγηση και, αν το επιτρέψουν(!!!) τα δημοσιονομικά περιθώρια, ίσως να μπορέσει να κάνει κάποιους (!!!) διορισμούς εκπαιδευτικών και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών».Τη στιγμή που υπάρχουν τεράστιες ανάγκες στα σχολεία όλης της χώρας  η κυβέρνηση και ο Υπ. Παιδείας κοροϊδεύουν και εμπαίζουν με προκλητικό τρόπο τους χιλιάδες αναπληρωτές και αδιόριστους συναδέλφους, συνολικά τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Read more: …« Διάλογος», προσλήψεις, ασφαλιστικό… εγκάθετοι...

    Συνάδελφοι – συναδέλφισσες:

    Φάμπρικα ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων και εμπέδωσης του «Νέου Σχολείου» έχει στηθεί από τις  Δ/νσεις Α/θμιας  και Β/θμιας  Εκπ/σης Λέσβου, καθώς και το ΠΥΣΠΕ, με την ευγενική – διακριτική «καθοδήγηση και εποπτεία» της Περ/κής Δ/νσης Β. Αιγαίου.

   Πρώτο βιολί υλοποίησης – ενστερνισμού πλευρών του «νέου σχολείου» η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Λέσβου (4 -1). Θεσμικός τοποτηρητής, «εθελοντής» και πρόθυμος, εκ του ρόλου του πάντα, διαχειριστής της αντιλαϊκής πολιτικής της συγκυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, συνεχίζει αγόγγυστα το έργο του, από κεί ακριβώς που το άφησαν οι προκάτοχοί τους ΝΔ κι ΠΑΣΟΚ.

   Συγκεκριμένα, βάζοντας τη θηλιά στο λαιμό 27 συναδέλφων Eιδικοτήτων  της Β/θμιας Εκπ/σης, με υπολειπόμενες  ώρες 1 ως 2 για τον καθένα, συντονίζουν την υποχρεωτική μετακίνησή τους ακόμα και για 1 ώρα!! σε σχολεία της Α/θμιας Εκπ/σης, ώστε να είναι «καλυμμένοι», αφού έτσι θα εξαντλούν ολόκληρο το ωράριό τους και δε θα κινδυνεύουν;;

Προωθείται μάλιστα ταυτόχρονα, για να ασφαλίσουν το αλυσόδεμα των συναδέλφων, και η ανταλλαγή βεβαιώσεων μεταξύ των Δ/νσεων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, που θα αφορά την επιτυχία της εγχειρήματός τους!!!

Read more: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» και ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΠ’ ΤΗΝ...

Page 3 of 5

Go to top